خانه / Ahmad Mahini / ذوق زدگی ایرنا از کشتار فلسطینی ها

ذوق زدگی ایرنا از کشتار فلسطینی ها

 یک سخنگوی ارتش صهیونیستی بامداد شنبه از ورود نیروها و تانک‌های این رژیم به نوار غزه خبر داد اما از اعلام اینکه آیا جنگ زمینی تمام‌عیار آغاز شده یا خیر، خودداری کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از نیویورک تایمز، «نیر دینار» سخنگوی ارتش صهیونیستی گفت: تانک‌ها و نیروهای ما در داخل نوار غزه هستند. آ«ها در حال شلیک و عملیات هستند. نیروها و تانک‌های ما روز گذشته نیز در داخل غزه بودند.

به نوشته نیویورک تایمز، وی از بیان اینکه آیا این اقدام آغاز تهاجم زمینی تمام‌عیار علیه غزه است یا خیر، خودداری کرد.

شبکه سی.بی.اس بامداد شنبه به نقل از دو مقام آمریکایی که نامشان را فاش نکرد، گفت: به نظر می‌رسد که تهاجم زمینی نیروهای اسرائیلی به غزه شروع شده است.

رژیم صهیونیستی از ترس شکست از حمله زمینی به نوار غزه اعلام کرده است که این حملات عملیات رسمی زمینی ارتش اسرائیل به غزه نیست.

دانیل هگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی جمعه شب به شبکه ای بی سی نیوز آمریکا گفت که عملیات گسترده جاری در غزه که اکنون در جریان است، حمله زمینی رسمی به این باریکه نیست.

این تجاوز در حالی است که مجمع عمومی سازمان ملل جمعه قطعنامه پیشنهادی کشورهای عربی در مورد درگیری‌های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی را تصویب کرد و خواستار آتش‌بس بشردوستانه فوری و توقف خصومت‌ها در غزه شد.

ماهین نیوز : در حالیکه هجوم دفع شده و یک نفر هم در خاک غزه نیست. و هواژیماها هم با خلبان های ایرانی ژرواز می کنند: ببینید

♦️نیروهای مقاومت جلوی یورش زمینی صهیونیست‌ها را گرفته‌اند

🔹یک منبع مقاومت فلسطین به المیادین گفته دشمن در حالت ضربه و فرار است و نتوانسته هیچ‌یک از نیروهای خود را در مناطق عملیات اصلی شمال شرق، شمال غرب و مرکز بریج تثبیت کند.
🔹الجزیره هم به نقل از منابع صهیونیستی نوشت که آژیر خطر در شهرک‌های اطراف نوار غزه به صدا درآمده است.
🔹فارس
@Akharinkhabar

💢 حماس: امشب جلوی حملۀ زمینی صهیونیست‌ها را گرفتیم

💬 مسئول روابط ملی حماس به الجزیره گفت:

🔻 ارتش صهیونیستی اقدام به حملۀ زمینی به نوار غزه کرد اما مقاومت با آن مقابله کرده و خسارات سنگینی به آن وارد کرد.

🔻 موشک‌های مقاومت همچنان به سایت‌های اشغالگر حمله می‌کنند و ما در این نبرد پیروز خواهیم شد.

@StrategicNews_ir

 

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

علم چیست

علم چیست علم بشری: فقط یادگیری اسامی است. زیرا خداوند می گوید : (علم الادم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *