خانه / تمدن پژوهی / کار اسرائیل را یکسره کنید

کار اسرائیل را یکسره کنید

تصاویر حمله موفق حزب‌الله به نیروهای رژیم صهیونیستی

جنبش حزب‌الله لبنان تصاویر حمله موفق خود به نیروهای رژیم صهیونیستی در پاسخ به شهادت ۳ رزمنده این جنبش را منتشر کرد.

تصاویر حمله موفق حزب‌الله به نیروهای رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش حزب‌الله لبنان، عصر امروز (چهارشنبه)، تصاویری از لحظه حمله موفق رزمندگان این جنبش به نیروهای رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی منتشر کرد.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد رزمندگان حزب‌الله گروهی از نیروهای صهیونیست در مجاورت موضع نظامی «الجرداح» در مجاورت منطقه «الضهیره» را با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار داده‌اند.

طبق این بیانیه، این حمله در پاسخ به حمله جنایتکارانه روز دوشنبه رژیم صهیونیستی انجام شده است که منجر به شهادت شماری از مجاهدان حزب‌الله شد.

۳ رزمنده حزب‌الله به نام‌های «علی رائف فتونی حیدر»، «حسام محمد ابراهیم» و «علی حسن حدرج» در حمله روز دوشنبه رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان به شهادت رسیدند.

جنبش حزب الله لبنان شامگاه دوشنبه همچنین پس از اعلام شهادت سه نفر از نیروهایش، از حمله تلافی‌جویانه به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد و در پاسخ اولیه به این جنایت دو مقر نظامی ارتش صهیونیستی را هدف قرار داده بود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

مرگ بر اسرائیل

میدل ایست آیز: تظاهرات دانشجویی می‌تواند لحظه از دست دادن غرب برای اسرائیل را رقم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *