خانه / اسلم قزوینی / پیاده روی رضوی

پیاده روی رضوی

‍ رویکرد ویژه برنامه‌های دهه آخر صفر؛ ارتقای معرفتی و تحقق زیارت متعالی/ تدارک ۱۷۸ عنوان برنامه علمی و فرهنگی

🔸 عبدالحمید طالبی، رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در نشست خبری برنامه‌های دهه آخر ماه صفر:

🔹 پس از رویداد عظیم اربعین حسینی، مشهدالرضا(ع) مورد توجه است و امیدواریم همانند مهمان‌نوازی مردم عراق میزبان خوبی برای زائران بارگاه نوارانی ثامن الحجج(ع) باشیم؛ با توجه به تقارن ایام دهه پایانی ماه صفر و تعطیلات تابستان، امسال شاهد حضور خیل عظیم زائران به مشهدالرضا(ع) خواهیم بود و در نظر داریم با برنامه‌های تدارک دیده شده پاسخگوی این زائران باشیم.

🔹 ۱۷۸ عنوان برنامه علمی و فرهنگی در این ایام تدارک دیده شده است که از این تعداد برنامه ۲۸ برنامه محوری اعم از راه‌اندازی موکب‌های فرهنگی در پیاده راه آیت الله طبسی و ره باغ حضرت زهرا(س)، برگزاری نشست‌های تخصصی توسط بنیاد پژوهش های اسلامی، میزبانی و اجرای برنامه ویژه زائران غیر ایرانی و اهل سنت و …، ویژه زائران طراحی شده است.

🔹 هدف از برگزاری این برنامه‌ها، ارتقای اثربخشی معرفتی در خصوص تحقق زیارت متعالی و ارتقای کمی و کیفی خدمت فرهنگی و تسهیلات زیارت است و به افزایش مشارکت‌های مردمی در سطح استان، ملی و بین‌المللی تاکید دارند.

👇 متن کامل خبر و جزئیات بیشتر برنامه‌ها:

yun.ir/my2cac

#آرام_جانها
@aqr_ir

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

احمد ماهيني كانديداي رياست جمهوري آمريكا

کبوتران حرم بهترین غذا

مردمی که از کمبود و گرانی گوشت رنج میبرند نمی‌دانند که کبوتران حرم بهترین منبع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *