خانه / Ahmad Mahini / چرا عراق؟

چرا عراق؟

☘️☘️☘️☘️☘️☘️

چرا عده ای به اربعین می تازند!؟

۱⃣ آنکه به ایران حمله کرد صدام بود با پشتیبانی کسانیکه پشتیبانی هایشان بر کسی پوشیده نماند مثل آمریکا،اسرائیل ، فرانسه ، آلمان، انگلیس، عربستان و… هنوز سلاحهای شیمیایی انگلیس و آلمان را فراموش نکرده ایم یا میراژهای فرانسه یا پشتیبانی ماهواره ایی، هواپیماهای آواکس، حمله به هواپیمای مسافری ایران و کشتار زنها و کودکان ، ورود مستقیم و رویایی با رزمندگان ایرانی در فاو توسط تفنگداران آمریکا و …

۲⃣ تاریخ گواه است که درزمان جنگ بین ایران و عراق انبوهی ازمردم دلاورعراق درقالب لشکر بدر،به همراه دولتمردان ومردم داوطلب ایران علیه صدام درجبهه های ایران می جنگیدند.

۳⃣ بر مطلعین تاریخ پوشیده نیست که چقدر از کردهای قهرمان و شیعیان از جان گذشته قیامهایشان موردسرکوب رژیم آمریکایی صدام قرارگرفت.

۴⃣ ازنشانه های پیروزی مردم ایران وعراق بر آمریکا و صدام این مثال بس که بلواری در نجف به نام شارع امام خمینی(ره)نامگذاری شده است.

۵⃣ هنوززمانی راکه زیارت حضرت امام حسین(ع) از طرف صدام ممنوع اعلام شده بود ازخاطر شیعیان فراموش نشده والان کسانی که مانع مردم اززیارت امام میشوند همان پیروان بعثی صدام هستند در حالیکه از سراسر جهان تمامی دلباختگان امام حسین(ع) بزیارت اربعین میروند.همان امامی که دفاع ملت ایران بانام او بودو هدف ازتمامی این شبهات جدایی بین مردم وامام حسین(ع) است تاروحیه مبارزه با ظلم را ازمردم ایران سلب کنند، زهی خیال باطل

هرسال به تعدادزائرین اربعین افزوده میگرددو این باعث هراس آمریکا، اسرائیل و نوکران داخلیشان است.

۶⃣ درجنگ جهانی آلمان فرانسه را اشغال کرد ، انگلیس را سراسر بمباران کردو به آتش کشید تمامی اروپا را غرق در خون نمود. آیا امروزه گردشگران دیگر کشورها به آلمان نمیروند؟ در حالیکه بر خلاف استدلال متن شبهه تعداد کثیری از اروپاییان هرساله به آلمان میروند.

یامگرنه این است که دولت متخاصم عثمانی تمامی خاورمیانه را اشغال و حمام خون راه انداخت؟ مگر جنگ چالدران؛ کشتار تبریزو…. وقایعی هستند که بتوان فراموش کرد؟

پس چرا هر ساله تعداد کثیری از ایرانیان به آنتالیا میروند؟

آیا جنایتهای آمریکا برعلیه ملت ایران اعم از سرنگونی دولت قانونی مصدق، مسلط کردن ساواک بر مردم ایران،کشتار بیش ازهفتادهزار نفر ازمردم ایران دردوره ستمشاهی، کمکهای مالی ولجستیکی به صدام، و جنایتهای بیشمار دیگر بر کسی پوشیده است؟پس چطور است که میبینیم هنوز دلباختگانش با چشم پوشی از جنایتهایش مشتاق سفربه آمریکا هستند؟

۷⃣ مطلبی که همه به آن واقفنداینکه ملت عراق و ایران با اتحاد خود در منطقه بسیار قویتردر برابر توطئه های آمریکا و اسرائیل و دست نشاندگانشان ظاهر خواهند شد. و با طرح چنین شبهاتی قصدایجاد تفرقه در بین آنها را دارند. و مسلما در بین عراقیها هم شبهاتی از قبیل حکمرانی ایرانیان مجوس بر اعراب، مردان غیور اعراب کجایند تا مجوسان ایرانی را از عراق بیرون کنند، اعراب در ایام اربعین خدمت مجوسان را نکنیدنشر میدهند تا اتحادی بین دوستداران اهل بیت که به ضرر آمریکای جهانخوار است شکل نگیرد.
ولی دوستداران اهل بیت هرگز به آنها چنین فرصتی را نخواهند داد.
👌👌👌👌👌👌

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کمک ۳۹۷میلیاردی به اسرائیل

In 2022, the US government faced a deficit of 33.1 billion dollars to support the poor, and almost half of the population dependent on government assistance did not receive any assistance.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *