خانه / تمدن پژوهی / ایرنا ستاد تبلیغاتی ترامپ

ایرنا ستاد تبلیغاتی ترامپ

نیویورک – ایرنا- دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز سه‌شنبه اتهامات جدید علیه خود توسط هیات منصفه بزرگ شهرستان فولتون در ایالت جورجیا را «جعلی» توصیف کرد که  عمداً در بحبوحه کارزار انتخاباتی وی مطرح شده است.

به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ روز سه شنبه به وقت محلی در حساب اجتماعی خود موسوم به “تروث سوشیال” افزود: اکنون قضیه اسناد کیفرخواستی که امروز و خیلی قبل از اینکه هیات منصفه بزرگ حتی رای دهد، منتشر و سپس به سرعت حذف شد، چیست؟ به نظر من جعلی است !

رئیس جمهور سابق آمریکا اضافه کرد: چرا آنها ۲٫۵ سال پیش کیفرخواست صادر نکردند؟ زیرا آنها می خواستند این کار را درست در میانه مبارزات سیاسی من انجام دهند. آنها به دنبال شکار جادوگر( تلاش برای متهم ساختن فرد بی گناه) هستند!

ترامپ همچنین تاکید کرد که اقدام موسوم به “شکار جادوگر” ادامه دارد و دادستان منطقه فولتون را “خارج از کنترل و بسیار فاسد” خواند.

بر اساس یک گزارش دو صفحه‌ای که در تارنمای دادگاه فولتون منتشر شده است, ایالت جورجیای آمریکا، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق این کشور را به اخاذی، توطئه و اظهارات نادرست متهم کرده است.

به گزارش ایرنا، فانی ویلیس دادستان ناحیه فولتون به مدت دو سال و نیم، اقدامات ترامپ و دیگران برای تغییر شکست در انتخابات ریاست جمهوری در ایالت جورجیا را بررسی کرده است.

این اتهامات چهارمین پرونده‌ای است که در سال جاری علیه ترامپ ۷۷ ساله جمهوری خواه مطرح شده است و می‌تواند منجر به اولین محاکمه تلویزیونی یک رئیس جمهور آمریکا شود. این اتهامات معمولاً برای سرنگون کردن اوباش استفاده می‌شود.

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا این روزها با سه پرونده قضایی و سیلی از اتهامات کیفری پیش از آغاز رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ ایالات متحده آمریکا روبرو است که تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند وی برای عبور از این روزهای دشوار، دست به اقداماتی بی‌سابقه بزند.

نتایج تازه‌ترین نظرسنجی که ۱۴ مرداد ماه منتشر شد، نشان می‌دهد که حدود نیمی از جمهوریخواهان در صورتی که ترامپ محکوم شود، به او رای نمی‌دهند و این هشداری جدی از مشکلات حقوقی او در نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده محسوب می‌شود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ترافيك گرسنه ها و بيكار ها و ندار ها!

ترافیک گرسنه ها و بیکار ها و ندار ها!

آیا ترافیک سنگین جاده ها نشان بی پولی ، بیکاری ، فقر و گرسنگی مردم ایران است؟ آیا اینها فقط تعداد انگشت شماری هستند؟ خط فقر کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *