خانه / تمدن پژوهی / ایرنای اسرائیلی مسئول ترساندن مردم از نتیجه قیام
ایرنای اسرائیلی مسئول ترساندن مردم از نتیجه قیام

ایرنای اسرائیلی مسئول ترساندن مردم از نتیجه قیام

تهران-ایرنا- نتایج تازه‌ترین نظرسنجی توسط رسانه‌های رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که پس از تصویب پیش نویس قانون “لغو برهان معقولیت” ( اصلاح قضایی ) اکثریت ساکنان سرزمین‌های اشغالی بیم وقوع جنگ داخلی در اسرائیل را دارند.

 

به گزارش ایرنا از خبرگزاری “سما” فلسطین، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که در این نظرسنجی اعلام شده که همچنین ۵۴ درصد نیز بیم آن دارند که خسارتی به سیستم امنیتی اسرائیل وارد آید.

از سوی دیگر شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که ۲۸ درصد از شهرک نشینان نیز در فکر این هستند که اسرائیل را ترک کنند.

این نظرسنجی پس از آن انجام می شود که محمد الهندی معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که پیش بینی ما این است که شاهد مهاجرت معکوس از اسرائیل به دیگر کشورها باشیم.

کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه با حمایت نمایندگان خود در کنست (پارلمان)، پیش نویس قانون “لغو برهان معقولیت” در چارچوب لایحه تغییرات قضایی را تصویب کرد.

این پیش نویس با ۶۴ رای تصویب شد و «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز به آن رای مثبت داد.

کنست در طول جلسه طولانی خود با اعتراض و فریادهای نمایندگان موافق و مخالف بر سر این پیش نویس، به تشنج کشیده شد.

کابینه نتانیاهو با تصویب قانون «لغو برهان معقولیت» بدنبال آن بود که جلوی نظر دیوان عالی رژیم صهیونیستی را درباره مصوبات و انتصابات خود بگیرد و در نهایت این قانون را در کنست به تصویب رساند. این قانون جلوی دیوان عالی این رژیم برای لغو تصمیمات یا انتصابات کابینه را که آن را «فاقد معقولیت» می داند، خواهد گرفت.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

مرگ بر اسرائیل

میدل ایست آیز: تظاهرات دانشجویی می‌تواند لحظه از دست دادن غرب برای اسرائیل را رقم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *