خانه / تمدن پژوهی / به رسمیت و با قدرت شناختن اسرائیل توسط صدا و سیما با بکار گیری کلمات وحشت افرین!

به رسمیت و با قدرت شناختن اسرائیل توسط صدا و سیما با بکار گیری کلمات وحشت افرین!

تجمعی! دیگر برابر سفارت! رژیم صهیونیستی در لندن

تجمعی دیگر برابر سفارت رژیم صهیونیستی در لندن، در اعتراض به دور تاره حملات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از لندن، یک جوان استرالیایی مقیم انگلیس که در این تجمع حضور یافته می‌گوید: از هفته پیش دور جدید کشتار فلسطینیان به دست نظامیان اسرائیلی و شهرک نشینان صهیونیست آغاز شد. اینجا برابر سفارت اسرائیل آمده ایم تا ضمن همبستگی با ملت فلسطین بگوییم ما از اشغالگران بیزاریم و معتقدیم مقاومت اساسی‌ترین راهی است که فلسطینیان را به حقوق شان می‌رساند.

سخنرانان از رویارویی حامیان با مخالفان کشتار فلسطینیان گفتند.

مسعود شجره رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی در انگلیس از سخنرانان این تجمع بود: اکنون در بریتانیا مردم عادی روزبه روز آگاه‌تر و بیدارتر می‌شوند و مخالفت‌ها علیه رژیم آپارتاید اسرائیل و حمایت‌ها از مردم فلسطین روز به روز بیشتر می‌شود و همزمان دولت بریتانیا به تک تک نهاد‌های حامی حقوق فلسطینیان و مساجد فشار می‌آورد تا درباره عدالت برای فلسطینیان و حمایت از انان اقدامی نکنند.

در تجمع برابر سفارت اسرائیل در لندن که با حضور نیرو‌های پلیس و نرده‌های آهنی حفاظت می‌شد همچنین سکوت رسانه‌ها و سیاستمداران غربی در قبال جنایات جنگی روز افزون رژیم صهیونیستی شرم آور توصیف شد.

یک جوان انگلیسی معترض برابر سفارت اسراییل در لندن می‌گوید: ما با مردم فلسطین ابراز همدردی می‌کنیم. برخلاف دولت و رسانه‌های امپریالیستی. همچنین در تلاشیم جنبش ضد امپریالیستی علیه بریتانیا را که اسرائیل را ایجاد کرد راه بیندازیم و از مردم فلسطین و ایستادگی انان در برابر ظلم و اشغالگری حمایت کنیم.
مخالفان رژیم صهیونیستی در انگلیس می‌گویند ۷۵ سال اشغال و گسترش اشغالگری در فلسطین نشان داده است مقاومت تنها راه برای احقاق حقوق فلسطینیان است. در تجمعات اعتراضی جوانان در انگلیس علیه رژیم اسراییل، حمایت از مقاومت چشمگیر‌تر شده است.

یک شهروند انگلیسی مسلمان در سخنرانی خود برابر سفارت اسراییل در لندن می‌گوید: ما امروز اینجا گرد امده ایم تا بار دیگر یکپارچه از فلسطین و مقاومت آن دفاع کنیم، ما شهیدان مقاومت را قهرمانان خود می‌دانیم که در برابر ماشین جنگی اسرائیل تا پای جان ایستادند.

همزمان با افزایش احساسات ضد صهیونیستی در انگلیس دولت این کشور لایحه‌ای را به مجلس این کشور ارائه کرده است که با تصویب ان تحریم کنندگان کالا‌های اسراییلی در این کشور مجرم شناخته و مجازات خواهند شد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

پزشکان با در خواست های نجومی مانع می شوند

در خواست دستمزد های نجومی پزشکان مانع اصلی بیمه همگانی و درمان رایگان است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *