خانه / ورزشی / سجده شکر کریس! فوتبالیست ها ی ما یاد بگیرند
سجده شکر کریس! فوتباليست ها ي ما ياد بگيرند
سجده شکر کریس! فوتبالیست ها ی ما یاد بگیرند

سجده شکر کریس! فوتبالیست ها ی ما یاد بگیرند

تهران- ایرنا- کریستیانو رونالدو پس از گلزنی برای النصر، خوشحالی بعد گل خود را با سجده شکر به سبک بازیکنان مسلمان به پایان رساند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های النصر و الشباب در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های فوتبال لیگ حرفه‌ای عربستان، از ساعت ۲۲ در ورزشگاه مرسول پارک با قضاوت دنیله اورساتو برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر ۲ النصر به پایان رسید.

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی همانند دیگر دیدارهای گذشته النصر با بازوبند کاپیتانی از ابتدا در ترکیب اصلی قرار داشت.

رونالدو موفق شد در دقیقه ۵۹ گل سوم و پیروزی بخش النصر را در این دیدار حساس به ثمر رساند تا النصر در کورس قهرمانی با التحاد در ۲ هفته پایانی باقی بماند.

کریس برای اولین بار در تاریخ بازیگری خود خوشحالی بعد گل خود را با سجده شکر به سبک بازیکنان مسلمان به پایان رساند که در نوع خود جالب توجه بود.

با این نتیجه النصر با ۶۳ امتیاز بعد از الاتحاد ۶۶ امتیازی در رتبه دوم باقی ماند تا امیدوار به لغزش الاتحاد در ۲ دیدار پایانی باشد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

قهرمانی آسیا

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز ایران بر بام کشتی فرنگی قهرمانی آسیا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *