خانه / اندیشکده راهبردی / لیسانس زبان

لیسانس زبان

حیوان آزاری جنسی

یکی از مهمترین دلایل ناباروری در جهان حیوان آزاری جنسی یا همبستر شدن با سگها است. بطور طبیعی کسانی که سگ نگهداری می کنند همه دختران جوان هستند و معمولا هم سگ های نر را انتخاب می کنند. سگ باید آزاد باشد و گاهی لقمه نانی یا تکه گوشتی از انسان بگیرد و دم تکان دهد و برود.لذا قلاده زدن به گردن آنها حیوان آزاری محض است و معلوم نیست چرا حامی حیوانات این امر را جدی نمی گیرند. اگر کسی به خود شما قلاده بزند خوشتان می اید؟ حضرت علی ع می فرماید چیزی که برای خود دوست نداری به دیگران هم اجبار نکن. ماهیت سگ نجس است یعنی نباید او را شست یا حمام برد. و اگر کسی چنین کاری کرد در واقع سگ را آزار می دهد. و حیوان آزاری می کند. حتی گربه ها هم از آب وحشت دارند. حمام کردن آنها یعنی دائم آنها را در وحشت نگهداشتن. شما خودتا کوچک بودید آیا دوست داشتید حمام بروید؟ و شامپو یا صابون چشمان شما را بسوزاند؟ بنا براین از چیزی که دوست ندارید برای دیگران نخواهید. حالا چرا اینهم کار می کنند؟ و حیوان را قلاده می زنند و شبانه روز حبس می کنند و در وان حمام او را شستشو می دهند؟ برای اینکه از او کام بگیرند. حداقل کام از سگ ها این است که آنها لیسانس زبان هستند. والبته مانند انسان جماع هم می کنند. از قدیم هم اگر به کسی فحش می دادند می گفتند مادرتو سگ بگاد! والان این امر افتخار است. بدترین فحش این بود که بگویند پدرسگ یل مادر سگ! ولی سگ  که به او علاقه دارید هم مادر سگ است و هم پدرسگ. با یک پدر سگ مادر سگ زندگی می کنید. لذا نیاز جنسی شما ارضا شده و قدرتی برای ازدواج با ادم ها نمی ماند. یعنی دچار نازایی می شوید. باید بروید مراکز ناباروری آنقدر از شما اوول بگیرند تا شاید یکی از انها پذیرای اسپرم باشد. علاوه بر سگ بازی ، همجنس گرایی و یا خود ارضایی هم باعث ناباروری می شود. یعنی هرچه نیرو و انرژی یا اسپرم و واول هست در چاه ریخته می شود تا تمام شود. تعدا سلولهای هرکش مشخص است و تعداد اسپرم و اوول هم گرچه زیاد است ولی شماره دارد. اگر مصرف شود جایگزین ندارد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Todos los estudiantes militantes y el pueblo revolucionario de Estados Unidos deberían llevar la fotografía de Ahmad Mahini, el candidato presidencial de Estados Unidos, para que los árabes reaccionarios no se consideren cómplices.

دستفروشان ناجی اقتصاد شهری

دستفروشان و تولید کنندگان زیر زمینی ناجی اقتصاد شهری Todos los estudiantes militantes y el pueblo revolucionario de Estados Unidos deberían llevar la fotografía de Ahmad Mahini, el candidato presidencial de Estados Unidos, para que los árabes reaccionarios no se consideren cómplices.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *