خانه / اسلم قزوینی / کیانیان کمونیست

کیانیان کمونیست

رحیم:
برخورد با بی حجابی در مترو

معجزه قرآن در جنین شناسی

حقایقی درباره جنین انسان که قرآن ۱۴۰۰ سال پیش به آن اشاره کرده و دانشمندان بعد از قرن بیستم موفق به فهم آن شدند

@BisimchiMedia

طبق تحقیقات آزمایشگاهی و دانشگاهی که انجام شده است، امواج اینترنت وای‌فای می‌توانند اثرات بیولوژیکی خطرناکی روی انسان‌ها و حتی سایر جانداران بگذارند. این تحقیقات که به صورت مستقل و مجزا از هم انجام شده‌اند، در بیشتر موارد خطرات زیر را به عنوان عوارض ناشی از وای‌فای ذکر می‌کنند:

افزایش نفوذ پذیری سد خونی مغز
اختلال در سوخت و ساز گلوکزهای مغزی
شکستگی و اختلال در زنجیره‌های DNA بدن
تولید و افزایش استرس
اختلال در سوخت و سازهای سلولی
در کنار موارد بالا تحقیقات جداگانه‌ای وجود داشته است که تایید می‌کنند عوارض ناشی از وای‌فای می‌تواند شامل خستگی مداوم، سردرد روزانه و اختلالات گوارشی شود.
هر چند ممکن است نتایج این تحقیقات برای افرادی که مدام در معرض این امواج قرار می‌گیرند ناخوشایند و غیرقابل باور باشد، اما می‌توانید به لیست عوارض ناشی از وای‌فای و ضررهای وای‌فای برای سلامتی انسان، موارد زیر را نیز اضافه کنید.

افزایش احتمال ابتلا به سرطان
افزایش سرعت رشد تومورهای مغزی
افسردگی
افزایش احتمال آلزایمر
ایجاد حساسیت‌های الکتریکی
بیماری‌های قلبی
و سایر آسیب‌هایی که ممکن است تحت تاثیر امواج وای‌فای در خانه برای افراد پیش آید.
وجود این میزان از آسیب‌ها و ضررها ممکن است باعث ترس و نگرانی شما شود یا آنقدر بزرگ به نظر بیاید که آن را باور نکنید. جالب است بدانید طبق آخرین تحقیقات و گزارش‌های سازمان بهداشت جهانی، امواج وای‌فای در دسته ۲B عوامل سرطان‌زا قرار گرفته‌اند. در این دسته معمولا عواملی قرار داده می‌شوند که هر چند احتمال ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهند، اما عامل قطعی و صد در صدی نیستند.

 

 

 

سازمان بهداشت جهانی در معرض امواج وای‌فای قرار گرفتن به صورت مداوم را یکی از عوامل احتمالی ابتلا به سرطان معرفی کرده است.

 

محافظت در مقابل امواج وای‌فای در خانه چه منافعی دارد؟
طبق گزارش‌ها و تحقیقاتی که در باب عوارض ناشی از وای‌فای انجام شده است، محققین سعی کردند نتایج به دست آمده پس از کاهش امواج وای‌فای در خانه را بررسی کنند. از داوطلبان خواسته شد تا در محل زندگی خود میزان امواج وای‌فای را برای مدتی مشخص به حداقل کاهش بدهند و چنین نتایجی به دست آمد:

بهبود وضعیت خواب
افزایش انرژی و توانایی بدنی
احساس سبکی و راحتی بیشتر در ذهن
خنک‌تر ماندن خانه و اتاق
نرم‌تر ماندن و عدم زبری پوست
عدم وجود طعم فلز در دهان
چگونه در مقابل وای‌فای در خانه محافظت کنیم؟
با دنبال کردن راهکارهای زیر می‌توانید تا حدودی میزان ضررهای وای‌فای را کاهش دهید و با خیالی راحت‌تر از این تکنولوژی استفاده کنید.

 

 

 

در همین رابطه بخوانید:

راهنمای خرید محافظ الکترونیکی برای لوازم برقی خانه
تمام دستگاه‌های اضافه را خاموش کنید

شما ممکن است برای رهایی از امواج وای‌فای به سراغ مودم خود بروید و قابلیت وای‌فای آن را خاموش کنید. دقت کنید که مودم تنها دستگاهی در خانه شما نیست که به فرستنده‌های وای‌فای مجهز هست. لپ‌تاپ، موبایل، تلویزیون‌های هوشمند، لوازم خانگی هوشمند، چاپگر بی‌سیم و هر وسیله‌ای که قابلیت اتصال بی‌سیم داشته باشد به نوعی مولد امواج وای‌فای در خانه شماست. هر کدام را که استفاده نمی‌کنید به صورت نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری خاموش کنید.

 

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

احمد ماهيني كانديداي رياست جمهوري آمريكا

کبوتران حرم بهترین غذا

مردمی که از کمبود و گرانی گوشت رنج میبرند نمی‌دانند که کبوتران حرم بهترین منبع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *