خانه / اسلم قزوینی / انگلیسی باقی نمانده

انگلیسی باقی نمانده

حسینی:
هرکس مخالف سلطنت است از انگلیس برود

🔹پس از تظاهرات هزاران نفر از مخالفان خاندان سلطنتی انگلیس در لندن، «لی اندرسون» قانون‌گذار حزب حاکم محافظه‌کار در توییتی به مخالفان گفت: اگر سلطنت نمی‌خواهید از انگلیس بروید و به کشور دیگری مهاجرت کنید.

@khabar_fourie

نکاتی از قرآن ۱۹۴
مشرکان قدر خدا را نفهمیدن، زمین و آسمان پیچیده در ید قدرت اوست. با صیحه صور همه می میرند و با صیحه بعدی محشر برپا می شود. انبیاء و شهدا به عنوان شاهد احضار می شوند. کافران فوج فوج به جهنم هدایت می شوند. برای تا ابد!
و همچنین بهشتی ها با سلام و صلوات. با خانواده روانه بهشت می شوند.
خدا سخت انتقام است. خدایا ما را از ارتکاب عمل زشت بازدار.
جهنمی ها در قیامت دشمن جان خود می شوند که در مقایسه با غضب خدا در آن روز، ذره ای بیش نیست !

نکاتی از قرآن ۱۹۵
خدا از آسمان برای شما روزی می فرستد. و فرشته خاص خود را به هر بنده ای که بخواهد می فرستد تا مردم را از روز تلاق ( قیامت ) بترساند. روزی که نزدیک است و جان ها به گلو رسد.
خدا به چشم های خائن و نهان هرکس آگاه است.
مومن مخفی آل فرعون گفت، چرا کسی که معجزات دارد را می خواهید بکشید. اگر دروغگو باشد، گناهش با خودش، ولی اگر راست بگوید، عذاب به شما می رسد. همانند گذشتگان.
فرعون به هامان دستور داد، برجی بساز که بر بالای آن رفته و خدای موسی را شاید پیدا کنم.
مومن مخفی پس از دعوت مردم به حق گفت، من خود را به خدا می سپارم. و خدا مصونش داشت و عذاب را به آل فرعون چیره کرد.
امرا و زیردستان همدیگر را در زیر عذاب جهنم، متهم می کنند.

مسئولین دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛

با سلام و احترام، به استحضار می‌رساند یک رقابت در حالت دو خیابانی برگزار شده است، که اینجانب هاشم صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی ایران؛ بعنوان مهمان به آن رویداد دعوت شدم، رقابتی که حتی در تقویم تنظیم شده فدراسیون وجود نداشت./در این مسابقه با هماهنگی های انجام شده توسط هیات دوومیدانی استان فارس، کلیه ارگان‌های استان فارس اعم از؛ شورای تامین، نیروی انتظامی استان، استانداری و … حضور داشتند./حال آنکه افرادی سود جو با ایجاد بد حجابی قصد در تخریب چهره این نظام داشته‌اند، و صبح امروز مسئولان مرا به وزارت ورزش فرا خوانده و بنده تحت فشار برای زیر سوال نرفتن وزیر محترم ورزش استعفای خود را تسلیم نمودم.
اما در کلام آخر؛ من بعنوان یک ایثارگر و خانواده شهید تا امروز تمامیت خود را به صورت صد در صد برای وطنم و نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار بسته ام، اگر استعفایم تاثیری در پیشرفت ورزش کشور دارد دریغ نمینمایم، اما متاسفانه با توجه به اینکه این کار را تحت فشار انجام داده‌‌ام در حال حاضر بیم آن دارم که این استعفا ایجاد دست آویزی برای بیگانگان و ضربه به ورزش دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران شود.

با تشکر
هاشم صیامی
رییس فدراسیون دوومیدانی

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

احمد ماهيني كانديداي رياست جمهوري آمريكا

کبوتران حرم بهترین غذا

مردمی که از کمبود و گرانی گوشت رنج میبرند نمی‌دانند که کبوتران حرم بهترین منبع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *