خانه / اسلم قزوینی / استخدام فوری

استخدام فوری

حسینی:
زنان بعد از چرخ شدن خوراک خوک میشوند
دکتر رضا حمیدی :در کانادا بعد از لو رفتن این عمل وحشیانه مقامات بلند پایه،مردم آمریکا و کانادا شش ماه گوشت خوک نخوردن

بزرگترین فاحشه خانه صنعتی اروپا در قبرس است که توسط ترکیه و اسرا ئیل از کشورهای دیگر برای صدها هزار نفر نظامیان آمریکایی ساپرت می شود.

کانال ضدصهیونیستی مشتاقان شهادت
https://eitaa.com/joinchat/3712811153Cc17969aedd

نکاتی از قرآن ۱۸۸
یکی از بهشتی ها به اطرافیان خود می گوید مرا در دنیا دوستی کافر بود که نزدیک بود مرا هم کافر کند. الان که جایگاهش در جهنم را می بینم، خدا را شاکرم که از چه بد فرجامی نجاتم داده و دیگر حتی مزه مرگ دوباره را نمی چشیم.
چه وحشتناک است عذاب های جهنم. آنها به دنبال گمراهی پدرانشان رفتند.
ابراهیم به پسرش اسماعیل گفت در خواب به من وحی شد که تو را باید قربانی کنم. پسر گفت انجام بده، انشاءالله صبور خواهم بود. وقتی در حال انجام بودند، ندا آمد شما ها در آزمون قبول شدید و این گوسفند بزرگ را قربانی کنید. سلام بر ابراهیم بنده مومن نیکوکار. اسحاق را در پیری به او دادیم و از اوست، ادامه نسل پیامبران و همچنین گمراهان.

نکاتی از قرآن ۱۸۹
یونس هنگامی که به صورت فرار از عذابی که برای قومش خواسته بود، غافل از اینکه مردم توبه کرده بودند، وارد کشتی آماده حرکت شد، در وسط دریا قرعه زدند که یکی طعمه نهنگ شود و به نام او افتاد و در شکم نهنگ درخواست عفو کرد و مریض حال به ساحل پرت شد و درخت کدویی سایبانش شد و بهبود یافت و مجدد به یک قوم صد هزار نفری پیامبر شد.
جنیان هم محشر دارند. مقدر ساخته ایم که پیامبران و لشکر ما نهایتا پیروز شوند. ما به داود قدرت حکمرانی و حکمت و قضاوت دادیم. ولی برای اینکه مغرور نشود، یک امتحان قضاوتش کردیم که بدون شنیدن دفاع متهم، حکم داد و بعد به اشتباهش اقرار و به سجده افتاد و توبه کرد. او بنده عابد و صاحب مقام نزد ما بود.

❌ #اطلاعیه_فوری۱۴۰۲

⭕️ مجوز استخدام معلم ابتدایی، متوسطه اول،دوم ومربی پیش دبستانی، ونیروی خدماتی در مدارس سراسر کشور صادر شد.

مدارک مورد نیاز :
🔻 دیپلم
🔻فوق دیپلم
🔻لیسانس
🔻فوق لیسانس
🔻دکتری

‼️ شرایط و توضیحات استخدام بیش از ۴۰۰۰۰ معلم در تمام مقاطع تحصیلی وزارت آموزش و پرورش

جهت اطلاعات بیشتر این طرح وارد کانال زیر بشید

👇👇👇👇
https://splus.ir/daneshga0farhanhgian

سایت جهت ثبت‌نام کلیک کنید

نکاتی از قرآن ۱۹۰
سلیمان پسر داود هم بنده خاشع ما بود. وقتی که گله اسبان وحشی را دید و آنها عبور کرده بودند، گفت من آنها را برای جهاد می خواهم، ما آنها را برایش برگرداندیم.
او را هم برای امتحان، جسدی در تختش انداخته و متذکر شد و توبه کرده و درخواست کرد که حکومتش بی بدیل باشد. و ما باد را به تسخیر او درآوردیم. و جنیان معمار و غواص در اختیارش با غل و زنجیر گذاشتیم.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

احمد ماهيني كانديداي رياست جمهوري آمريكا

کبوتران حرم بهترین غذا

مردمی که از کمبود و گرانی گوشت رنج میبرند نمی‌دانند که کبوتران حرم بهترین منبع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *