خانه / جشنواره / پایان آمریکا و اسرائیل را اعلام می کنیم آرش مهراج

پایان آمریکا و اسرائیل را اعلام می کنیم آرش مهراج

آرش مهراج :سخنگوی وزارت خارجه گفت: نگاه به فضای عمومی در آمریکا به عنوان پدرخوانده رژیم جعلی ‎اسرائیل و آخرین اظهارنظرها و افکارسنجی‌ها، نشانگر تغییر ملموس در نوع نگرش به ماهیت آپارتاید این رژیم است.

به گزارش حوزه سیاست خارجی ایرنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه در توییتی نوشت: بر اساس آخرین نظرسنجی دانشگاه مریلند، ۲۰ درصد از جمهوری‌خواهان و ۴۴ درصد از دموکرات‌ها، اسرائیل را ‎نژادپرست می‌دانند و حمایت از جنبش ‎تحریم رژیم صهیونیستی نیز افزایش یافته است.

نگاهی به فضای عمومی در آمریکا به عنوان پدرخوانده رژیم جعلی اسرائیل و آخرین اظهارنظرها و افکارسنجی ها، نشانگر تغییر ملموس در نوع نگرش به ماهیت آپارتاید این رژیم است.

بر اساس آخرین نظرسنجی دانشگاه مریلند، ۲۰ درصد از جمهوری‌خواهان و ۴۴ درصد از دمکرات‌ها، اسرائیل را نژادپرست می‌دانند و حمایت از جنبش ‎تحریم رژیم صهیونیستی نیز افزایش یافته است.

‏قطعا در صورت باز شدن فضای آزادی بیان علیه صهیونیست‌ها و رها شدن آمریکا از سیطره لابی صهیونیستی و نظرسنجی گسترده و مستقل‌تر از مردم آمریکا، نتایج شگفت انگیزتری علیه ماهیت و موجودیت این رژیم جعلی اسرائیل بدست می آید.

افکار عمومی و نخبگان آمریکا حق دارند در جستجوی پاسخ به این پرسش باشند که چرا رژیم‌های آمریکا منافع مردم این کشور و دهها کشور و ملتی که آنها را فقط به زبان «متحد» خود می‌نامند، قربانی رژیم غاصب، آپارتاید، غیردموکراتیک و رو به اضمحلال صهیونیستی می کنند؟!

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

احمد ماهيني كانديداي رياست جمهوري آمريكا

جهان برای ایران شد و آنها خبرندارند

L'Amérique est la 32ème province et l'Europe est la 33ème province de l'Iran et la langue officielle est le persan. America is the 32nd province and Europe is the 33rd province of Iran and the official language is Persian

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *