خانه / اسلم قزوینی / داستان سرایی حمقا
پگاه امیر احمدی خبرنگار ماهین نیوز
پگاه امیر احمدی خبرنگار ماهین نیوز

داستان سرایی حمقا

به گزارش  پگاه امیر احمدی
نکاتی از قرآن ۱۷۶
ما در درون مرد، دو قلب قرار نداده ایم. پسر خوانده ها را به نام پدرشان صدا کنید، به عدالت نزدیک تر است. پیامبر به مومنین ارجح تر از نفس خودشان است و همسران او مادر امت هستند. از صدق ایمان راستگویان عالم هم سوال خواهد شد. از نعمات ما فرستادن لشکر فرشتگان در مبارزه با کافران است. آن موقع که همه جانبه به شما حمله کرده بودند. و سخت ایمان تان متزلزل شده بود. منافقین هم در نصرت الهی تشکیک می کردند. و عده ای بهانه ترک مخاصمه می آوردند. و در صورت تسلط دشمن به کفر برمی گشتند که البته زیاد عمر نمی کردند. علیرغم تعهدی که داده بودند که هرگز به جنگ پشت نخواهند کرد. پیامبر به آنها بگو که بعد فرار، عمر کوتاهی خواهند داشت.

نکاتی از قرآن ۱۷۷
خدا افرادی را که مسلمانان را از جنگ می ترسانند و دعوت به پیوستن به نشستگان می کنند، می شناسد. در هنگام خطر چشمان شان دور می زند و حالت غشی دارند ولی پس از رفع خطر با سخن تند و حریص وار، شما را می آزارند. این ها بی ایمان بوده و اعمالشان نزد خدا از بین رفته است. اینان در جنگ احزاب فکر می کردند هنوز محاصره هستید و ماندن در بین بادیه نشین ها و کسب اخبار را ترجیح دادند. حتی داخل شما هم باشند، کم کاری شدید دارند. الگوی همه رسول الله باشد که بهترین الگوست برای خدا جویان.

نکاتی از قرآن ۱۷۸
مومنین واقعی با دیدن کثرت دشمن، ایمان شان قویتر میشود. آنها به عهد و پیمانی که با خدا بسته اند، برخی شهید شده و بقیه بدون تغییر در آرمان منتظر شهادتند. و خدا به خاطر صداقت شان پاداش نیکو می دهد.
کفار هم دست شده هم، هیچ طرفی نبسته و مغموم برگشتند، چرا که خود خدا مومنین را کمک کرد.
با انداختن ترس در دل یهودیان که پشتوانه مشرکین بودند، بطوریکه سنگرها را ترک کرده تا کشته و اسیر شوند. و شما مالک اموال و زمین های شان شوید، بدون حتی برداشتن قدمی !

حقیقت ادعای دستگیری یک خانم در خودرو

▪️پلیس: راننده مست بوده است!

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ:
🔹از روز گذشته فیلمی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که در آن خانمی با روایت دروغین مدعی است که پلیس راهور به خاطر کشف حجاب، خودروی آنها را توقیف و به پارکینگ منتقل کرده و چندین بار تاکید می‌کند که علت توقیف خودرو، نداشتن حجاب سرنشین است.

🔹در بررسی دقیق موضوع کذب بودن این روایت محرز شده و واقعیت ماجرا از این قرار بوده که بامداد دیروز خودوری پژو ۲۰۶ در بزرگراه حکیم با توجه به انجام حرکات مخاطره آمیز، سرعت و سبقت غیرمجاز توسط واحد گشت پلیس راهور متوقف می‌شود.

🔹با توجه به شرایط راننده و انجام تست مثبت الکل راننده، برابر قانون خودرو به پارکینگ منتقل شده است.
tn.ai/2886672
@TasnimNews

نکاتی از قرآن ۱۷۹
ای پیامبر به همسران خود بگو اگر دنبال مال دنیا هستید، بیایید تا مهرتان را پرداخت و طلاق دهم. ولی اگر آخرت را می خواهید، نیکوکار باشید تا به اجر عظیم برسید. خطای شما دو برابر دیگران عذاب دارد و همچنین عمل صالح شما دو برابر دیگران اجر دارد. هرگز با صدای نازک صحبت نکنید تا افراد مریض به طمع نیفتند. در خانه بمانید و به رسم جاهلیت با آرایش دوره نیافتید. همانا خدا تصمیم گرفته شما اهل بیت پیامبر را از هرگونه خطا پاک و مطهر گرداند.

نکاتی از قرآن ۱۸۰
زن و مرد مسلمان، مومن، عبادت پیشه، راستگو، صبور، فروتن، صدقه دهنده، روزه گیر، پاکدامن و بسیار ذکر گو را خدا می آمرزد و اجر عظیم عطا می فرماید. آنها هیچگاه نباید دستور خدا و پیامبر را سرپیچی کنند.
همسر پسرخوانده را در صورت طلاق یا فوت میشود به نکاح درآورد.
محمد پدر هیچ مردی نیست ولی رسول خاتم است.
خدا و فرشتگانش بر شما درود می فرستند تا از تاریکی خارج شده و به نور برسید و با مومنین مهربان است.
و هنگام لقا سلام می کند و بهشت را مهیا فرموده است.

پگاه امیر احمدی خبرنگار ماهین نیوز
پگاه امیر احمدی خبرنگار ماهین نیوز

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

احمد ماهيني كانديداي رياست جمهوري آمريكا

کبوتران حرم بهترین غذا

مردمی که از کمبود و گرانی گوشت رنج میبرند نمی‌دانند که کبوتران حرم بهترین منبع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *