خانه / تمدن پژوهی / ارتش صهیونیستی منحل و ساواکی های ایرانی جایگزین شدند
ارتش صهیونیستی منحل و ساواکی های ایرانی جایگزین شدند

ارتش صهیونیستی منحل و ساواکی های ایرانی جایگزین شدند

تهران-ایرنا- «طارق السلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که مصلای باب الرحمه بخشی جدایی‌ناپذیر از مسجد الاقصی است و تلاش‌های دشمن صهیونیستی برای کنترل و سیطره بر آن راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سلمی افزود، حمله نظامیان اشغالگر اسرائیلی به مصلای باب الرحمه در مسجد الاقصی، در چارچوب جنایات هدفمند این رژیم علیه این مسجد مبارک صورت می‌گیرد.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی افزود: ملت فلسطین به وظیفه خود در زمینه حمایت از مسجد الاقصی و مصلاها و مدارس وابسته به آن عمل خواهد کرد و هرگونه تعرض به مسجد الاقصی و مقدسات قدس پیامدهای بزرگی برای کل منطقه به دنبال خواهد داشت.

وی اظهار کرد که ملت فلسطین با تمامی اقشار و جریان‌های مختلف آن در برابر تلاش‌های دشمن جهت دست‌درازی به مسجد الاقصی و طرح‌های هدفمند اشغالگران علیه قبله نخست ایستاده و آماده دفاع از این مسجد و قدس شریف با تمام امکانات و ابزارهایی است که در اختیار دارد.

نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه اهانت به مسجد الاقصی عصر شنبه به مصلای «باب الرحمه» در داخل مسجد الاقصی حمله کردند.

نظامیان اشغالگر صهیونیست در اقدامی جنایتکارانه در دومین روز از عید سعید فطر مصلای باب الرحمه در داخل مسجد الاقصی را مورد حمله قرار داده و درهای آن را از جا کندند.

در حمله صهیونیست‌ها به مصلای باب الرحمه خسارت زیادی به این مکان مقدس وارد شده است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

مرگ بر اسرائیل

میدل ایست آیز: تظاهرات دانشجویی می‌تواند لحظه از دست دادن غرب برای اسرائیل را رقم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *