خانه / Ahmad Mahini / خودرو سازان وزیر عوض می کنند تا بلبشو بشود گرانتر بفروشند
خودرو سازان وزیر عوض می کنند تا بلبشو بشود گرانتر بفروشند

خودرو سازان وزیر عوض می کنند تا بلبشو بشود گرانتر بفروشند

پاسخ خبرگزاری خانه ملت به گزارش عجیب روزنامه ایران/روزنامۀ ایران امروز در گزارشی با تیتر «پالس منفی از بهارستان» به‌بهانۀ اعلام وصول استیضاح وزیر صمت به انتشار گزارشی پرداخته که آشکارا اعلام عصبانیت از این استیضاح است/همچنین به موضوعاتی نظیر مخالفت مجلس با تشکیل سازمان بازرگانی برخلاف رویکرد تعاملی میان دولت و مجلس، طرح مالیات بر سوداگری و موضوع مدیریت بازار خودرو اشاره کرده است که بیش از تلاش برای روشنگری افکار عمومی، فرافکنی و توجیه عملکرد ضعیف دستگاه‌های دولتی در عمل به مصوبات قانونی است از این روز خبرگزاری خانه ملت در پاسخ به این گزارش ذکر موارد مهمی را ضروری می‌داند که آن را در خانه ملت بخوانید:
icana.ir/Fa/News/520144

شما به تماشای ویدیوی “وحدت فلسطین” در آپارات دعوت شده اید.
https://www.aparat.com/v/CjsIh

نایب رییس انجمن لوازم خانگی:

فاطمی امین عملکرد و کارنامه خوبی در وزارت صمت دارد

تهران- ایرنا- نایب رییس انجمن لوازم خانگی با تاکید بر اینکه باید به وزیر صمت فرصت داد تا برنامه‌هایش را اجرایی کند، گفت: فاطمی امین فردی متخصص و کارآمدی است و کارنامه عملکردی خوبی در وزارت صمت دارد و ریشه مشکلات به این وزارت صمت برنمی‌گردد.

«سیدعلیرضا موسوی مجد» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا در مورد طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس، اظهار داشت: باید به وزیر صمت فرصت داده شود تا بهتر بتواند برنامه‌ها و سیاست‌ها را عملیاتی کند.

وی ادامه داد: ریشه مشکلات در جاهای دیگر از جمله شرایط تحریمی و تورمی است و تنها به وزارت صنعت، معدن و تجارت برنمی‌گردد. باید مساله حل شود تا شاهد ثبات اقتصادی باشیم.

نایب رییس انجمن لوازم خانگی با بیان اینکه فاطمی امین سابقه درخشانی دارد، گفت: وی آگاه به مسائل صنعتی و اقتصادی است؛ ضمن اینکه از بدنه وزارت صمت است.

این فعال اقتصادی ادامه داد: فاطمی امین در حوزه صنعت لوازم خانگی نیز اقدامات خوبی انجام داده است و اکنون شاهد تامین زیرساخت‌ها با کیفیت بالای کالاها هستیم و در تامین لوازم خانگی مشکلی در بازار نداریم.

موسوی مجد بیان داشت: اکنون در بازار خودرو با عدم تناسب عرضه و تقاضا روبرو هستیم که این امر موجب مشکلاتی شده است. ضمن اینکه مردم به خودرو به عنوان کالای سرمایه‌ای نگاه کرده و برای حفظ ارزش پول اقدام به خرید خودرو می‌کنند که همین امر موجب برهم زدن بازار می‌شود.

نایب رییس انجمن لوازم خانگی تاکید کرد: باید به وزیر صمت فرصت داده شود تا برنامه‌هایش را عملی کند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کمک ۳۹۷میلیاردی به اسرائیل

In 2022, the US government faced a deficit of 33.1 billion dollars to support the poor, and almost half of the population dependent on government assistance did not receive any assistance.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *