نقشه

نقشه راه فلسطین بزرگ

اگر همین امروز اسراییل سقوط کند چه برنامه ای داریذ

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 به نام خدا 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

سلام علیکم
روز قدس، روز خروش امواج بلند و سهمگین فریاد امت اسلام است.
روز قدس حرکتی نمادین برای حمایت از آرمانی مقدس می باشد که در منظومه فکری و عملی امامین انقلاب اسلامی، علیه سال ها وحشیگری، اشغال، جنایت و آدمکشی رژیم جعلی صهیونیستی بنا گردیده است.
پرچمی را که حضرت آیت الله العظمی امام خمینی رحمه الله علیه برای وحدت جهان اسلام در مسئله فلسطین در اولین سال پیروزی انقلاب اسلامی برافراشت، همچنان به دست توانای جانشین برحق ایشان، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برپا نگه‌داشته شده است و احرار عالم خوب می‌دانند که حرکت نزولی و رو به زوالِ رژیم اشغالگر قدس بدون وقفه تا آزادی قدس شریف (به زودی) ادامه دارد. ان شاالله

تحکیم پایه های وحدت امت اسلامی با حضور در راهپیمایی روز قدس در محل نمازهای جمعه
🇮🇷 جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ 🇮🇷

ارادتمندتان – حمید اردستانی

امیر حیدری: هیچ نقطه‌ای از اسرائیل نیست که در تیررس ‌ما نباشد

فرمانده نیروی زمینی ارتش:
🔹فلسطینی‌های مظلوم که با سنگ با سربازان اسرائیلی مبارزه می‌کردند امروز قادر هستند چنانچه امامشان اجازه دهد در کسری از زمان صدها موشک را وارد فلسطین اشغالی کنند.

🔹امروز هیچ نقطه‌ای از سرزمین‌های اشغالی نیست که در تیررس نظام جمهوری اسلامی ایران نباشد و هیچ نقطه‌ای نیست که از برد موشک‌های ایران و موشک‌های کوتاه برد انتفاضه و جریانات مبارز علیه رژیم غاصب در پناه باشد.
tn.ai/2880077
@TasnimNews

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کتاب سال حکومت اسلامی

چرا صدا و سیما از حوزه کمک نمیگیرد این الله اراکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *