خانه / رفح و غزه / پولی نداریم بدهیم به ضدانقلاب

پولی نداریم بدهیم به ضدانقلاب

شما به تماشای ویدیوی “کار فرهنگی لازم نیست” در آپارات دعوت شده اید.
https://www.aparat.com/v/8wZvT

🚨اعتراف کارفرمای معاندین؛

🔻به بدنه «زن، زندگی، آزادی» نه جای زندگی می‌دهیم و نه پول!/ آب پاکی بلینکن روی دست براندازان متوهم/ چرا دولت‌های غربی از شورش ۱۴۰۱ حمایت کردند؟

🔹آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه خود با شبکه بی‌بی‌سی فارسی در ابتدای ماه جاری، بار دیگر به تاثیر شورش «زن، زندگی، آزادی» در خط سیاست‌خارجی این کشور اشاره کرد. اشاره‌ای که بنظر می‌رسد بیش از آنکه، حمایت دولت آمریکا از براندازان باشد، انتظار نتیجه‌بخشی یک سرمایه‌گذاری است.

🔹ماه‌هاست که خیابان‌های کشور از شورشیان خالی‌ است و خبری از اغتشاشات نیست. در این مدت تحلیل‌ها خبر از یک شکست عظیم برای براندازان و دشمنان قسم‌خورده ایران می‌داد. داستان زن زندگی آزادی برای عیادی و بوقچیانش پایان زودرس و تلخی داشت؛ اما رویکرد دولت‌مردان غربی در مواجهه با این شورش کمی هوشمندانه‌تر از بدنه این عصیان فواحش بود.

🔹در دوران پس از ترامپ و ایده‌هایش برای نابودی جمهوری‌اسلامی ایران، غرب خود را ناچار به رویکرد دیپلماتیک می‌دید. مذاکرات ماه‌ها در جریان بود و دولت سیزدهم نسبت به دولت روحانی، دست‌آوردهای مطلوبی را در مذاکرات احیای برجام کسب کرده بود. دولت آمریکا اما نمی‌توانست توافقی با ایران انجام دهد که مورد انتقاد مخالفین خود و جمهوری‌خواهان قرار بگیرد؛ آن‌ها نیاز به امتیازگیری بیشتر از ایران داشتند.

🔹اینگونه ایده شورش «زن، زندگی، آزادی» متولد شد. پس از فوت مهسا امینی، اولین عملیات رسانه‌ای و روانی بزرگ جهان در سال‌های اخیر zعلیه ایران به راه افتاد. عناصر نفاق و شورشیان در خیابان‌های کشور به خط شدند و صحنه‌های ناگواری رقم خورد. بعضی دانشگاه‌ها به آشوب کشیده شد و تمام توان معاندین برای سرنگونی جمهوری‌اسلامی ایران به کار گرفته شد.

🔹اما هر چه از ساعت صفر این عملیات گذشت، مشکلات و حفره‌های این شبه جنبش و مقصود واقعی کشورهای غربی از حمایتشان بیشتر علنی شد. از یک سو عناد این عصیان، با تمامی ارزش‌های دینی-ملی ایران باعث شد بخش عظیمی از جامعه ایران که به واسطه مشکلات اقتصادی در ابتدا نگاهی از جنس همدردی با بدنه بیرونی اغتشاشات داشته باشند، از آن‌ها متنفر شدند. از سوی دیگر غرب نیز پروژه‌های براندازان را یکی پس از پس دیگری رد می‌کرد و اعتننایی به آن‌ها نداشت.

🔹شاید یکی از مهمترین آن‌ها امتناع اروپا از قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تروریستی بود. پروژه‌ای که اگر چه در ابتدا با لابی‌های صهیونیستی سر و صدا کرد اما در نهایت اجرایی نشد و با مخالفت سران کشورهای اروپایی و جوزپ بورل، مسئول سیاست‌خارجی اتحادیه اروپا قرار گرفت. وی در اظهار نظری جنجالی خطاب به خبرنگاری که از وی پرسشی پیرامون اعتراض براندازان به امتناع اتحادیه اروپا از قرار دادن سپاه در فهرست تروریستی پرسید گفت: «این صداها قوانین ما را تغییر نمی‌دهند».

⬅️متن کامل این گزارش را در سایت رجانیوز بخوانید:

http://rajanews.com/node/365882

●▬▬▬▬๑🌐๑▬▬▬▬▬●
🔵 کانال(روبیکا) *افسران جنگ نرم انقلاب اسلامی*

https://rubika.ir/fsaran_nghelab313

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

مصر به خط مقاومت پيوست

مصر به خط مقاومت پیوست

امیرعبداللهیان در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا:  نگاه راهبردی ایران به گفت‌وگو و همکاری‌های منطقه‌ای، مصر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *