خانه / رفح و غزه / مرگ بر بی حجاب

مرگ بر بی حجاب

آقای دبیر شورای فرهنگ عمومی که گند زده اید به هر چه فرهنگ است، یادداشت‌تان رسید!

در ماجرای حجاب دقیقاً شما و مسئولین سیب زمینی همچون شما را تهدید می‌کنیم!

مسئولینی که از برکت خون پاک شهدا و جانفشانی آنان صاحب منصب شده اند و الان روی خون آنها اسکی می روند!

مسئولینی که نمیدانند یا نمیخواهند یا نمی توانند به وظایف شرعی خود در حکومت اسلامی عمل کنند و در حال خیانت به اسلام و شهدا هستند!

لکاته فاجرِ کاشف حجاب که تکلیفش مشخص است، مشکل ما با لکاته های صاحب منصب در جمهوری اسلامی است که با حرف‌ها و مواضع منفعلانه و واداده خود و ترک فعل‌ها تیشه برداشته اند و به ریشه اسلام و احکام الهی می زنند!

حرف از کدام قانون میزنید!؟
حرف از کدام نهاد قانونی می زنید!؟

از قوه قضائیه ای که بزرگترین پشتیبان فتنه گران و سلبریتی‌های فتنه گر بود و صغیر و کبیرشان را آزاد کرد!؟ و احکام اعدام خیلی‌هایشان را لغو کرد!؟

از رییس و برخی نمایندگان مجلس با شوعاف های انتخاباتی شان که با شهدا عکس دارند و عکس شهدا عمل می‌کنند!؟

از پلیسی که بجای برخورد با تعفن بی حجابی، گل بدست شل حجابها میدهد!؟

خون دل خوردنتان بخورد فرق سرتان…

نمی توانید و عرضه ندارید یا خائنانه نمی‌خواهید فواحش را جمع کرده و به وظایف شرعی خود عمل کنید، همگی استعفا دهید و بیش از این با حرف و شعار توخالی قلب متشرعین و #امام_زمان علیه السلام را به درد نیاورید!

تا اجرای بند میم امام فاصله‌ای نیست.
حجت که تمام بشه مرد(؟)هاتانم روسری میپوشن،تا برسیم ب زن‌هاتان…

✍عربی
🔴 #انحراف از این جا شروع شد

🔹 تقدیر از #مسیح_علی‌نژاد در جشن یک‌سالگی روزنامه اعتماد ملی توسط #کروبی

🔹 #این همان دختر پاک و ساده روستائی یعنی مسیح علینژاد است که وقتی به تهران آمد وارد جریان اصلاحات شد. وقتی اصلاحاتی شد حرمت شکنی یاد گرفت. و توسط دوست پسرهای اصلاحاتی اش در حالی که هنوز ازدواج نکرده بود؛ به اعتراف خودش خانه مادرش حامله شد. بعد که کاملا” شرافت و حیائش را حراج کرد در حضور خاتمی رئیس جمهور سابق با صدای بلند شروع به ترانه خواندن کرد و خاتمی همان روحانی گمراهی بود که ترانه خوانی او را نه تنها گوش کرد بلکه تایید کرد. و بعد همین دختر اصلاحاتی از دست یکی از سران دیگر فتنه یعنی کروبی جایزه گرفت و می بینید همان دختر ساده روستائی امروز تبدیل به یک هند جگر خوار شده و به یک فاحشه حرفه ای شده است که آوازه هرزگی او حتی صدای دوستان خودش را هم در آنطرف آبها در آورده. البته این فقط یکی از دستپخت های روحانیون فاسدی مثل خاتمی و کروبی ومجمع روحانیون است الان حدود ۳۰۰ نفر از تربیت یافتگان مکتب لیبرالیسم و موج سبز و بنفش در اردوگاه دشمن مشغول مزدوری برای دشمن و خیانت به وطن و ملت خویش هستند. و این است نتیجه جریان فکری وابسته به غرب.
🔺 یک “فاحشه ی رسانه ای” به خودش و دو مردی که کنارش نشسته اند اشاره میکند و میگوید : هر کدام از ما سرمایه ی ایران هستیم !
کنارش عبدالله مهتدیِ تجزیه در دلش میخندد و میگوید : سرمایه ی ایران ؟ ایران دیگر چیست؟
خودش هم که هیچ، می ماند #بچه_شاه

از دیروز رسانه های مختلف را چک کردم ، عمده ی کاربران اپوزیسیون بر این باور هستند که بچه شاه اینجا با نشستن کنار آن تجزیه طلب و این “فاحشه ی رسانه ای” برای همیشه تمام شد.

ما که البته وزنی برای این خائن قائل نبودیم، ولی جالب است که دیگران هم مخشان دارد کار میکند.

پرچم بالاست🇮🇷✌️

🇮🇷

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

America and Europe should accept their collapse and not save more money for their people

حذف نام اسرائیل

موقعیت برای حذف نام اسرائیل از سازمان ملل فراهم است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *