خانه / جشنواره / ملاقات

ملاقات

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز

دکتر مجتبی رضاخواه رئیس شورای اجرایی گروه بین المجالس مجلس شورای اسلامی‌با دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ملاقات و درباره مسائل روز و همکاری‌های بین المللی در حوزه دیپلماسی پارلمانی تبادل نظر کرد.

در این دیدار دکتر رضاخواه ضمن برشمردن نقاط قوت دیپلماسی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی، فرصت های موجود در مجامع پارلمانی بویژه اتحادیه جهانی بین المجالس را مهم ارزیابی کرد و افزود ظرفیت اتحادیه با توجه به حضور نمایندگان جهان، ظرفیت مهمی‌ برای هم اندیشی و مقابله با چالش های عمده جهانی است که کشورها کمتر آنها را مورد توجه قرار می دهند.

دکتر امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه نیز ضمن اعلام آمادگی وزارت امور خارجه برای تقویت همکاری‌های بین المللی در حوزه دیپلماسی پارلمانی با مجلس شورای اسلامی، توصیه‌ها و پیشنهاداتی را در این زمینه ارائه کرد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ماهان تیموری

ماهان تیموری ایران اباد

ماھان تیموری سردار آموزش سوشال مدیالو یکی از پیشگامان عرصھ علمی در ایرانماھان تیموری، در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *