خانه / جشنواره / حکیم نظامی

حکیم نظامی

آئین بزرگداشت حکیم نظامی ۶ اسفند در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود

آئین بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی شاعر پرآوازه ایرانی شنبه ۶ اسفند ساعت ۱۰ با حضور اساتید و علاقمندان شعر پارسی در سالن استاد میرحسنی دانشکده علوم انسانی دانشگاه برگزار می شود.
سخنرانی صاحبنظران، برنامه نظامی خوانی و ارائه آثار و پژوهش های مرتبط با نظامی شامل کتاب، پایان نامه و رساله از برنامه های روز بزرگداشت این شاعر نامدار پارسی سرا در دانشگاه تربیت مدرس است.
گفتنی است ۲۱ اسفندماه در سالنمای کشور به نام روز بزرگداشت نظامی گنجوی ثبت شده است.

جمعیت افغانستانی‌های مقیم ایران:
🔶 وجود ۶ میلیون تبعه غیرقانونی در ایران

🔹 معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به وجود ۶ میلیون نفر تبعه خارجی غیرقانونی در ایران، بر لزوم حمایت سازمان بهداشت جهانی از ایران برای ارائه خدمات سلامت‌محور به اتباع خارجی تاکید کرد.

🔹 معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه افراد آسیب پذیر و جمعیت روستایی توسط یارانه هایی که پرداخت می‌شود، تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند، افزود: حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر اتباع قانونی و حدود ۶ میلیون اتباع غیرقانونی در ایران حضور دارند که لازم است سازمان بهداشت جهانی حمایت هایی را برای پوشش خدمات بهداشتی و درمانی به این افراد، داشته باشد.

🔻 مطالعه متن کامل این خبر در لینک زیر:
🔗 tn.ai/2854768

#جمعیت_افغانستانی‌های_مقیم_ایران
https://zil.ink/iranafg_ir

🔶 به همت جمعیت افغانستانی‌های مقیم ایران اولین نشست از سلسله نشست‌های انقلاب اسلامی افغانستان درخانه اندیشه ورزان برگزار شد

✅ محور ‌اصلی این نشست، ضرورت برپایی حکومتی اسلامی جهت اقامه اسلام بود به طوری که از دو آفت «سازش و انفعال در برابر دشمنان» و «تحجر و افراط‌گری» در امان بماند.

🔹 در این نشست علاوه بر لزوم برقراری یک حکومت دینی و مشروع، بر همه‌شمول بودن حکومت و مقبولیت نیز تاکید شد…

#جمعیت_افغانستانی‌های_مقیم_ایران
https://zil.ink/iranafg_ir

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دایره زنگی تا نابودی اسراییل

✅ تلاش رژیم صهیونیستی برای مدیریت جنگ و تغییراتی که ناگزیر در راه است   …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *