خانه / ورزشی / دختران ایران زیر پرچم

دختران ایران زیر پرچم

اصولی: دختران ایران زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی درخشیدند/ شیطنت‌های دشمنان نخ‌نما شده است

به گزارش امیر محمدی خواه  رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: دختران ایران در تیم ملی بانوان برخلاف شیطنت‎های دشمنان زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی درخشیدند.

به گزارش ایرنا، احسان اصولی عضو هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال پس از قهرمانی تیم ملی بانوان در تورنمنت کافا گفت: دختران ما در تیم ملی فوتسال با همت، غیرت و قدرت ذیل پرچم پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران بازی کردند و نتایج درخشانی به دست آوردند و دل هواداران فوتسال شاد شد.

اصولی با بیان اینکه دختران فوتسال همواره برای سربلندی و کسب افتخار برای ایران تلاش کرده‌اند، افزود: برخی که دشمنان مردم و دختران ایران هستند و دشمنی و عدوات‌شان بر همه روشن است، گاهی صحبت‌ها و حرف‌های خلاف واقعی می‌زنند و همه دیدیم که این تیم با چه نشاط، انگیزه و قدرتی در این بازی‌ها به میدان رفت و نتایج خیره‌کننده‌ای به دست آورد و ملی‌پوشان قهرمانی‌شان را به مردم ایران تقدیم کردند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

چرا برایم قرمه‌سبزی نیاوردید

چرا برایم قرمه‌سبزی نیاوردید

چرا برایم قرمه‌سبزی نیاوردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *