خانه / تمدن پژوهی / آیا نفس زکیه از یمن خواهد بود؟
ترامپ به عنوان مجری ترور شهید سلیمانی
ترامپ به عنوان مجری ترور شهید سلیمانی

آیا نفس زکیه از یمن خواهد بود؟

تهران- ایرنا- احزاب یمنی موسوم به اللقاء المشترک (دیدار مشترک) پنجشنبه شب در بیانیه‌ای یورش وحشیانه رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و به شهادت رساندن جوانان فلسطینی را بشدت محکوم کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از المسیره، احزاب “دیدار مشترک” متشکل از هفت حزب یمن در بیانیه خود افزودند: ما بشدت یورش نیروهای دشمن صهیونیستی به اردوگاه جنین در فلسطین و اقدامات جنایتکارانه آنها که چندین شهید و زخمی برجای گذاشت، محکوم می کنیم.

در بیانیه این احزاب آمده است: جنایت مداوم دشمن صهیونیستی در حق ملت مظلوم فلسطین که مغایر با توانین حقوق و قوانین بین المللی، محکوم می کنیم.

از سوی دیگر احزاب یمنی جانفشانی و رشادت اهالی اردوگاه جنین و گروه های مقاومت فلسطین را که با تمام قدرت در برابر نظامیان صهیونیست ایستادند، ستودند.

شمار زیادی از نظامیان صهیونیست روز پنجشنبه به شهر و اردوگاه جنین یورش برده و برق اردوگاه را قطع کرده و به نیروهای امدادرسان فلسطینی اجازه ورود ندادند.

رسانه‌های فلسطینی نیز گزارش دادند که گارد ویژه نظامیان صهیونیست وارد شهر جنین شدند که توسط نیروهای مقاومت فلسطین شناسایی شده و در ادامه درگیری‌های شدیدی میان دو طرف آغاز شد و صدای تیراندازی و انفجار شنیده شده است.

حمله روز پنجشنبه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، شدیدترین عملیات نظامی رژیم نامشروع تل آویو از زمان تشکیل کابینه افراطی نتانیاهو در پایان ماه گذشته میلادی و خونین‌ترین عملیات آن در اردوگاه جنین در چند سال گذشته است.

به دنبال این یورش وحشیانه به جنین، تشکیلات خودگردان فلسطین همکاری امنیتی خود با رژیم صهیونیستی را متوقف کرد.

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت یک جوان دیگر فلسطینی در نتیجه شدت جراحت ناشی از شلیک گلوله صهیونیست‌ها خبر داد تا شمار شهدای فلسطینی روز پنجشنبه در یورش به اردوگاه جنین به ۱۰ تن برسد.

پیش از این، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در این یورش وحشیانه ۹ تن شهید و ۲۰ تن دیگر زخمی شدند که حال ۴ تن وخیم گزارش می شود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

As a result of the follow-ups of Ahmad Mahini, the presidential candidate of the United States, America has now become the 32nd province and Europe the 33rd province of Iran, and the official language of the world is Persian! But the authorities do not know. And even if they hear, they will not believe

انگلیس خومونه

مجلس انقلابی باید تصویب کند که آمریکا استان سی و دوم و اروژا، استان سی و سوم اسران است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *