خانه / جشنواره / همه جا حزب الله
استمداد از حزب الله جهانی
استمداد از حزب الله جهانی

همه جا حزب الله

تهران – ایرنا – خبرنگار جمهوری آذربایجان در توصیف حال و هوای مردم این کشور پس از شنیدن خبر شهادت حاج قاسم، گفت: به‌رغم تبلیغات علیه ایران در جمهوری آذربایجان، مردم تصاویر شهید سپهبد سلیمانی را در همه نقاط نصب کردند که این موضوع موجب ترس و نگرانی صهیونیست‌ها شده بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «خیال علی‌اُف» خبرنگار خبرگزاری لِنتا روسیه، از سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بازدید و با مدیران این سازمان دیدار کرد.

وی در دیدار با مدیران خبرگزاری جمهوری اسلامی با اشاره به همکاری‌های خود با رسانه‌های ایرانی، گفت: تاکنون مصاحبه‌هایی هم برای خبرگزاری ایرنا با مقامات دولت روسیه فراهم کرده‌ام.

بر افراشتن تصاویر حاج قاسم در جمهوری آذربایجان موجب نگرانی صهیونیست‌ها شده بود

علی‌اُف در ادامه دلیل حضور خود در ایران را گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همراهان او عنوان و آمادگی خود را برای همکاری با خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در این زمینه اعلام کرد.

این خبرنگار جمهوری آذربایجان در توصیف حال و هوای مردم جمهوری آذربایجان پس از شنیدن خبر شهادت حاج قاسم، یادآور شد: به رغم تبلیغات علیه ایران در جمهوری آذربایجان، مردم این کشور تصاویر شهید سلیمانی را در همه نقاط نصب کردند که این موضوع موجب ترس و نگرانی صهیونیست‌ها، شده بود.

علی‌اُف با اشاره به نقش مشورت‌های شهید سلیمانی به جمهوری آذربایجان در موضوع قره‌باغ گفت: تلاش دارم نقش و کمک ایشان را در این زمینه در دنیا تبیین کنم.

وی همچنین در جریان فعالیت‌های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی به ۱۰ زبان مختلف دنیا و فعالیت‌های برون‌مرزی این سازمان قرار گرفت.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ماهان تیموری

ماهان تیموری ایران اباد

ماھان تیموری سردار آموزش سوشال مدیالو یکی از پیشگامان عرصھ علمی در ایرانماھان تیموری، در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *