خانه / اندیشکده راهبردی / پژوهش در سینمای ایران و جهان
پژوهش در سینمای ایران وجهان

پژوهش در سینمای ایران و جهان

در مرکز پژوهشهای ماهین نیوز در هفته پژوهش یکی دیگر از انها رونمایی م ش.ود که پژوهشهای سینمایی است.سینما شامل دو بخش سخت افزار و نرم افزار است. و غرب با تملک سخت افزار نرم افزار ان را هم برای خود می داند. در حالیکه هر دو اینها غیر علمی است. نور و حرکت در ایران بررسی شده و سابقه بیش از هزاران ساله دارد کتبی که از دانشگاه جندی شاپور باقی مانده نشان می دهد که علوم در همه زمینه ها رشد داشته و علیرغم کتابسوزی ها حفظ شده و گاهی حتی مثل  حضرت موسی در دامن غرب هم حفظ شده. یعنی دانشمندان ونویسندگان ایرانی که توانایی مقابله فیزیکی با حملات را نداشته اند اغلب کتب را با خود حمل می کردند! مثلا ابن سینا صاحب کتابخانه سیار بود. و بر روی چهار پای خود همیشه کتبی را حمل می کرد و به اهل فن که می رسید آنها را اهدا می کرد. برخی از انان به سفرهای طولانی می رفتند و کتابها را هم باخود می بردند. مثلا در دوران حمله مغول، سعدی از شیراز عازم سوریه می شود و در شهر حلب به کار گل مشغول می شود. ولی همانجا کتاب گلستان و بوستان را می نویسد. حتی همکار او بدون اینکه بداند سعدی همان کارگر ساختمانی مقابلش است، شعر های او را می خواند. یا دیگر دانشمندان که بنام سیاح و گردشگر معروف شده اند و سفر نامه ها نوشته اند که مهمترین آنها کتاب ملل و النحل است. که تقریبا مردم شناسی جهانی است یعنی همه قومیتها را ذکر کرده است. اما کار ریاضی دانان سخت تر بود زیرا باید مخفی زندگی می کردند. و گاهی علم ریاضی را جفر می خواند! رمل و اسطرلاب که برای محاسبه مثلثاتی را عامل جادو گری معرفی می کردند و فقط به کسانی یاد می دادند که راز نگهدار بودند. از این رو کارهای اولیه سینما و همه علوم در ایران انجام شده بود و این غلط است که پنداریم آنها بدون هیچ مقدمه به همه علوم دست پیدا کردند. و درست تر است که بگوییم زحمات دانشمندان ما را بنام خودشان ثبت کردند. به همین جهت در نرم افزار سینما هم به این سرقت ادامه دادند! فیلمنامه ها و داستانهای ایرانی مثلعلی بابا و چهل دزد بغداد بنام خودشان ثبت کردند زیرا که طبق قانون کپی رایت آثاری که بیش از ۵۰سال عمر داشته باشد شامل کپی رایت نمی شود. پژوهش در این امر به ما ثابت می کند که همه فیلمنامه ها شرقی هستند و با مختصری تغییرات آن را غربی کرده اند.  در فیلماهی مذهبی و دینی این انحرافات بیشتر است. مثلا در فیلم محمد رسول الله هیچیک از جنگها را که با یهودیان بود و یا مناظره و امثال آن را نساختند. زیرا سرمایه گذار ان صهیونیست ها بودند. آنها شمشیر دوتیغه حضرت علی را نشان دادند ولی ک ن ده شدن در خیبر را نشان ندادند. و باید گفت بیش از ۸۰درصد جنگهای پیامبر با یهودیان بود. و بیش از ۸۰درصد ایات نیز به یهودیان و انحرافات آنان است. زیرا  یهودیان و مسیحیان دارای انحراف اصلی هستند که آنها را کافر می کند: با تمام توصیه های حضرت عیسی و حضرت موسی، به پیامبر اسلام ایمان نیاوردند. و ایمان هم نخواهند آورد لذا این امر کفر است زیرا اگر از سرنادانی باشد اهل کتاب حساب می شوند و نجس نیستند. ولی از سر دانایی و لجبازی باشد کفر محسوب شده و محکئم به نجاست هستند. و سینما بهترین معیار برای تشخیص کفر و نفاق و اهل کتاب است. یعنی اگر با وجود فیلمهای متعدد که از زندگی پیامبر درست شده هنوز به او ایمان نیاوردند و نمی خواهند که ایمان بیاورند، طبیعتا کفار محسوب می شوند. در قران هم ذکر شده که آنها دوست دارند که شما از دین اسلام ئست بکشید! یعنی نه تنها به اسلام ایمان نمی اورند، بلکه آنهایی را هم که ایمان آورده اند مسخره می کنند تا اسلام را رها کنند. در مورد همه جهانیان و ادیان توحیدی و غیر توحیدی هم صادق است. زبان هنر زبان بین المللی و مخصوصا زبان سینما مستند و گویا است و همه دنیا آن را می بینند. اما اکثر آنها ایمان نمی آورند. اینها اهل کتاب هستند.

Research in Iranian cinema

In the research center of Mahin News, during the research week, another one of them was unveiled, which is cinema research. Cinema includes two parts, hardware and software. And the West owns the hardware and the software as well. While both of these are unscientific. Light and movement have been investigated in Iran and have a history of more than thousands of years. A book left from Jundishapur University shows that science has grown in all fields and has been preserved despite book burnings, and sometimes even preserved like Prophet Moses in the western foothills. done That is, Iranian scientists and writers who did not have the ability to physically deal with attacks often carried books with them! For example, Ibn Sina was the owner of a mobile library. And he always carried books on his four legs and gave them to the people of art he met. Some of them went on long trips and took books with them. For example, during the Mongol invasion, Saadi leaves for Syria from Shiraz and works as a flower worker in the city of Aleppo. But there he writes the book Golestan and Bostan. Even his colleague reads his poems without knowing that Saadi is the same construction worker in front of him. Or other scientists who became famous as travelers and wrote travel books, the most important of which is the Book of Nations and Al-Nahl. which is almost universal anthropology, that is, it has mentioned all ethnicities. But the work of mathematicians was more difficult because they had to live in secret. And sometimes the science of mathematics is called Jafar! Remel and astrolabe, which introduced trigonometry as a magic factor and only taught it to those who were secret keepers. Therefore, the initial works of cinema and all sciences were done in Iran, and it is wrong to think that they achieved all sciences without any introduction. And it is more correct to say that the efforts of our scientists were recorded in their own name. That’s why they continued this theft in cinema software! Iranian scripts and stories such as Ali Baba and the Forty Thieves of Baghdad were registered under their own names because according to the copyright law, works that are more than 50 years old are not included in copyright. The research in this matter proves to us that all the scripts are eastern and they have westernized it with brief changes. These deviations are more in religious films. For example, in the movie Muhammad, the Messenger of Allah, they did not make any of the wars with the Jews or debates and the like. Because the investors were the Zionists. They showed the double-edged sword of Hazrat Ali, but they did not show the cutting in Khyber. And it should be said that more than 80% of the Prophet’s wars were with the Jews. And more than 80% of the verses are about Jews and their deviations. Because Jews and Christians have a main deviation that makes them infidels: they did not believe in the Prophet of Islam despite all the advice of Jesus and Moses. And they will not believe, so this is disbelief, because if it is from ignorance, they are considered people of the book and are not impure. But if it is due to wisdom and stubbornness, it is considered blasphemy and they are impure. And cinema is the best criterion for identifying disbelief and hypocrisy and people of the book. That is, if despite the many films that have been made about the Prophet’s life, they still do not believe in him and do not want to believe, they are naturally considered infidels. It is also mentioned in the Qur’an that they want you to abandon the religion of Islam! That is, not only do they not believe in Islam, but they also mock those who have believed in order to abandon Islam. It is also true for all worlds and monotheistic and non-monotheistic religions. The language of art is the international language and especially the language of cinema is documentary and expressive and the whole world sees it. But most of them do not believe. These are people of the book.

البحث فی السینما الإیرانیه

فی مرکز أبحاث ماهین نیوز ، خلال أسبوع البحث ، تم الکشف عن جزء آخر ، وهو البحث السینمائی ، وتضم السینما جزأین ، أجهزه وبرمجیات. ویمتلک الغرب أیضًا الأجهزه والبرامج. فی حین أن کلاهما غیر علمی. تم التحقیق فی الضوء والحرکه فی إیران ولهما تاریخ یمتد لأکثر من آلاف السنین.یظهر کتاب متبقی من جامعه الجندی أن العلم نما فی جمیع المجالات وتم الحفاظ علیه على الرغم من احتراق الکتب ، وأحیانًا تم الحفاظ علیه مثل النبی موسى فی السفوح الغربیه أی أن العلماء والکتاب الإیرانیین الذین لم یکن لدیهم القدره على التعامل مع الهجمات جسدیًا حملوا معهم کتبًا فی کثیر من الأحیان! على سبیل المثال ، کان ابن سینا ​​صاحب مکتبه متنقله. وکان دائمًا یحمل الکتب على رجلیه الأربع ویعطیها لأهل الفن الذین التقى بهم. ذهب بعضهم فی رحلات طویله وأخذوا الکتب معهم. على سبیل المثال ، أثناء الغزو المغولی ، غادر السعدی إلى سوریا من شیراز وعمل کعامل زهور فی مدینه حلب. لکنه یکتب هناک کتاب جولستان وبستان. حتى زمیله یقرأ قصائده دون أن یعرف أن السعدی هو نفس عامل البناء أمامه. أو علماء آخرین اشتهروا بالرحاله وکتبوا کتب الرحلات وأهمها کتاب الأمم والنحل. وهی أنثروبولوجیا عالمیه تقریبًا ، أی أنها ذکرت جمیع الأعراق. لکن عمل علماء الریاضیات کان أکثر صعوبه لأنهم اضطروا للعیش فی الخفاء. وأحیاناً یسمى علم الریاضیات جعفر!و الإسطرلاب ، اللذان أدخلا علم المثلثات کعامل سحری وعلماه فقط لأولئک الذین کانوا حفظه السر. لذلک فإن أول أعمال السینما وکل العلوم تمت فی إیران ، ومن الخطأ الاعتقاد بأنها حققت کل العلوم دون أی مقدمه. والأصح أن نقول إن جهود علمائنا سجلت باسمهم. لهذا استمروا فی هذه السرقه فی برامج السینما! تم تسجیل النصوص والقصص الإیرانیه مثل علی بابا والأربعین لصوص بغداد بأسمائهم الخاصه لأنه وفقًا لقانون حقوق النشر ، لا یتم تضمین الأعمال التی یزید عمرها عن ۵۰ عامًا فی حقوق النشر. إن البحث فی هذا الأمر یثبت لنا أن کل الخطوط شرقیه وقد قاموا بتغریبها بتغییرات موجزه. هذه الانحرافات أکثر فی الأفلام الدینیه. فمثلاً فی فیلم محمد رسول الله لم یخوضوا أی حروب مع الیهود أو مناظرات ونحوها. لأن المستثمرین کانوا صهاینه. أظهروا سیف حضره علی ذی الحدین ، لکنهم لم یظهروا القطع فی خیبر. ویجب أن یقال إن أکثر من ۸۰٪ من حروب الرسول کانت مع الیهود. وأکثر من ۸۰٪ من الآیات تتحدث عن الیهود وانحرافاتهم. لأن الیهود والنصارى لهم انحراف رئیسی یجعلهم کفاراً: لم یؤمنوا بنبی الإسلام رغم کل نصیحه عیسى وموسى. ولن یؤمنوا ، فهذا کفر ، لأنهم إذا کان من الجهل ، فهم أهل الکتاب ولیسوا نجسًا. وأما إذا کان بسبب الحکمه والعناد فهو کفر ، وهم نجس. والسینما خیر معیار للتعرف على الکفر والنفاق وأهل الکتاب. أی أنه على الرغم من الأفلام الکثیره التی تم تصویرها عن حیاه الرسول ، إلا أنهم ما زالوا لا یؤمنون به ولا یریدون تصدیقه ، فهم یعتبرون بطبیعه الحال کفارًا. کما ورد فی القرآن أنهم یریدونک أن تتخلى عن دین الإسلام! أی أنهم لا یؤمنون بالإسلام فحسب ، بل یسخرون أیضًا من أولئک الذین آمنوا من أجل التخلی عن الإسلام. کما أنه ینطبق على جمیع العوالم والدیانات التوحیدیه وغیر التوحیدیه. لغه الفن هی اللغه العالمیه وبالأخص لغه السینما هی لغه وثائقیه ومعبره والعالم کله یراها. لکن معظمهم لا یؤمنون. هؤلاء هم أهل الکتاب.

La ricerca nel cinema iraniano

Nel centro di ricerca di Mahin News, durante la settimana della ricerca, ne è stata svelata un’altra, ovvero la ricerca sul cinema.Il cinema comprende due parti, hardware e software. E l’Occidente possiede anche l’hardware e il software. Mentre entrambi questi non sono scientifici. La luce e il movimento sono stati studiati in Iran e hanno una storia di più di migliaia di anni.Un libro lasciato dall’Università di Jundishapur mostra che la scienza è cresciuta in tutti i campi ed è stata preservata nonostante i roghi di libri, e talvolta anche preservata come il Profeta Mosè nel pedemontana occidentale fatto Cioè, scienziati e scrittori iraniani che non avevano la capacità di affrontare fisicamente gli attacchi spesso portavano con sé dei libri! Ad esempio, Ibn Sina era il proprietario di una biblioteca mobile. E portava sempre libri sulle quattro zampe e li regalava alle persone d’arte che incontrava. Alcuni di loro hanno fatto lunghi viaggi e hanno portato con sé dei libri. Ad esempio, durante l’invasione mongola, Saadi parte per la Siria da Shiraz e lavora come fiorista nella città di Aleppo. Ma lì scrive il libro Golestan e Bostan. Anche il suo collega legge le sue poesie senza sapere che Saadi è lo stesso operaio edile di fronte a lui. O altri scienziati che sono diventati famosi come viaggiatori e hanno scritto libri di viaggio, il più importante dei quali è il Libro delle Nazioni e Al-Nahl. che è antropologia quasi universale, cioè ha citato tutte le etnie. Ma il lavoro dei matematici era più difficile perché dovevano vivere in segreto. E a volte la scienza della matematica si chiama Jafar! Remel e l’astrolabio, che introdussero la trigonometria come fattore magico e la insegnarono solo a coloro che ne erano custodi segreti. Pertanto, i primi lavori del cinema e di tutte le scienze sono stati realizzati in Iran, ed è sbagliato pensare che abbiano raggiunto tutte le scienze senza alcuna introduzione. Ed è più corretto affermare che gli sforzi dei nostri scienziati sono stati registrati a loro nome. Ecco perché hanno continuato questo furto di software cinematografici! Le sceneggiature e le storie iraniane come Ali Baba ei quaranta ladroni di Baghdad sono state registrate con il proprio nome perché, secondo la legge sul copyright, le opere che hanno più di 50 anni non sono incluse nel diritto d’autore. La ricerca in questa materia ci dimostra che tutte le scritture sono orientali e l’hanno occidentalizzata con brevi modifiche. Queste deviazioni sono più nei film religiosi. Ad esempio, nel film Maometto, il Messaggero di Allah, non hanno fatto nessuna delle guerre con gli ebrei o dibattiti e simili. Perché gli investitori erano i sionisti. Hanno mostrato la spada a doppio taglio di Hazrat Ali, ma non hanno mostrato il taglio in Khyber. E va detto che più dell’80% delle guerre del Profeta furono con gli ebrei. E oltre l’80% dei versi riguarda gli ebrei e le loro deviazioni. Perché ebrei e cristiani hanno una deviazione principale che li rende infedeli: non credevano nel Profeta dell’Islam nonostante tutti i consigli di Gesù e Mosè. E non crederanno, quindi questa è incredulità, perché se è per ignoranza, sono considerate persone del libro e non sono impure. Ma se è dovuto a saggezza e testardaggine, è considerata bestemmia e sono impuri. E il cinema è il miglior criterio per identificare l’incredulità e l’ipocrisia e le persone del libro. Cioè, se nonostante i tanti film che sono stati fatti sulla vita del Profeta, ancora non credono in lui e non vogliono credere, sono naturalmente considerati infedeli. È anche menzionato nel Corano che vogliono che tu abbandoni la religione dell’Islam! Cioè, non solo non credono nell’Islam, ma deridono anche coloro che hanno creduto per abbandonare l’Islam. Vale anche per tutti i mondi e le religioni monoteiste e non monoteiste. Il linguaggio dell’arte è il linguaggio internazionale e soprattutto il linguaggio del cinema è documentario ed espressivo e tutto il mondo lo vede. Ma la maggior parte di loro non crede. Queste sono le persone del libro.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Todos los estudiantes militantes y el pueblo revolucionario de Estados Unidos deberían llevar la fotografía de Ahmad Mahini, el candidato presidencial de Estados Unidos, para que los árabes reaccionarios no se consideren cómplices.

دستفروشان ناجی اقتصاد شهری

دستفروشان و تولید کنندگان زیر زمینی ناجی اقتصاد شهری Todos los estudiantes militantes y el pueblo revolucionario de Estados Unidos deberían llevar la fotografía de Ahmad Mahini, el candidato presidencial de Estados Unidos, para que los árabes reaccionarios no se consideren cómplices.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *