خانه / ورزشی / بانکها گلوگاههای فساد هستند جای دیگر دنبال آن نگردید
بانکها گلوگاههای فساد هستند جای دیگر دنبال آن نگردید
بانکها گلوگاههای فساد هستند جای دیگر دنبال آن نگردید

بانکها گلوگاههای فساد هستند جای دیگر دنبال آن نگردید

رییس قوه قضاییه: گلوگاه‌های فساد اقتصادی باید شناسایی شود

بیرجند- ایرنا- رییس قوه قضاییه با اشاره به برنامه این قوه برای برخورد با مفاسد اقتصادی، گفت: در این زمینه باید گلوگاه‌ها را بشناسیم تا ده‌ها شاخه فساد قطع شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای شامگاه پنجشنبه در نشست شورای اداری استان خراسان جنوبی اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم به هر مقدار در توان است برای رفع موانع کسب و کار و حمایت از تولید و سرمایه گذاری کمک کنیم تا اشتغال ایجاد شود.

وی بیکاری را مهمترین عامل در گرایش جوانان به سمت اعتیاد دانست و گفت: آسیب‌هایی دیگری از جمله خرید و فروش مواد مخدر نیز از اعتیاد نشات می‌گیرد که منجر به دستگیری، تشکیل پرونده و مجازات می‌شود، در حالی که وی می‌توانست فردی مفید در یک خانواده باشد.

حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای با بیان اینکه تاکنون کم کار کردیم در صورتی که این همه شهید، جانباز، آزاده و مردم خوب داریم، خاطر نشان کرد: اگر تلاش نکنیم پشیمان خواهیم شد زیرا خداوند چنین فرصتی به ما داد و خوب استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: مردم در چند دهه از عمر انقلاب در همه مقاطع سنگ تمام گذاشتند و در تمام مشکلاتی که پیش آمد به کمک مسئولان آمدند و به نفع کشور،  مشکلات را حل کردند.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه در جریان اخیر نیز  با همه نقشه‌های دشمن باز هم مردم به کمک مسئولان آمدند و حماسه آفریدند، تصریح کرد: در جمعه گذشته جنود الله به خیابان آمدند، این همه مردم با این همه گرفتاری و تبلیغات سوء دشمن باز به میدان آمدند.

وی با اشاره به اینکه حالا نوبت مسئولان است که این نعمت را پاس بدارند، ادامه داد: در این استان وحدت کلمه و عمل بین همه وجود دارد و با امنیت بسیار بالا و با صفا در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی دارند لذا این تکلیف ما را سنگین می کند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Ahmad Mahini0

گروه: غزنی تا غزه

در حالیکه مردم نان ندارند بخورند،انفال و اموال عمومی برای پس انداز نیست بلکه برای تقسیم کردن است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *