خانه / جشنواره / تسلیت به اشوبگران
باید آمریکاییها حزب الله تشکیل بدهند
باید آمریکاییها حزب الله تشکیل بدهند

تسلیت به اشوبگران

خرین نتایج انتخابات کنگره/ کارزاری که کابوس ترامپ شد

زمان بسیاری از نامزدهایی که ترامپ برای کارزار ۲۰۲۲ از آنها حمایت کرد با چالش روبرو شدند، از همین رو با تکیه بر آمار ارائه شده توسط خروجی های سی ان ان، می توان گفت که ترامپ با امتیاز مطلوب ۳۷ درصدی، در صورتی که در قامت نامزد جمهوری خواهان فعالیتش را کلید بزند، عملکردی ضعیف خواهد داشت.

آخرین نتایج انتخابات کنگره/ کارزاری که کابوس ترامپ شد

با برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای ایالات متحده در روز سه شنبه یکی از رقابتی‌ترین انتخابات‌ها در این کشور انجام شده و آمریکایی‌ها و البته بسیاری از مردم با هیجان و البته نگرانی در انتظار نتایج این انتخابات هستند. هنوز معلوم نیست دموکرات‌های از حزب پرزیدنت جو بایدن کنترل خود بر کنگره را تثبیت خواهند کرد و یا جمهوری‌خواهانی که حمایت پرشور دونالد ترامپ را به همراه داشتند فرآیند چرخش قدرت در ینگه دنیا را کلید خواهند زد. اکو ایران نتاایج زنده این انتخابات را در این صفحه پیگیری خواهد کرد:

جمهوری خواهان در پی حفظ فاصله

بر اساس آخرین به روز رسانی سی ان ان تا ساعت ۱۰:۴۵ صبح پنجشنبه به وقت تهران جمهوری خواهان همچنان در انتخابات سنا ۴۹ به ۴۸ از دموکرات ها پیش هستند. با شمارش انتخابات مجلس نمایندگان تا این لحظه دموکرات ها ۱۹۱ کرسی و جمهوری خواهان ۲۰۹ کرسی را به خود اختصاص داده اند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

روزمعلم و شهادت استاد مطهری

بسم الله و سلام وعرض تبریک تقدیم به کسانی که به ما مفیدها آموختند🌴 امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *