خانه / جشنواره / جنگ تمدن اسلام با تمدن غرب برای بقا

جنگ تمدن اسلام با تمدن غرب برای بقا

۹۸۹۱۲۸۹۲۱۰۴۰:
🔺امیر پوردستان: ما درگیر یک جنگ تمدنی هستیم/ جنگ احزابی به راه انداختند

🔹رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش در مراسم یادواره شهدای دانش آموز استان قم: پرحجم ترین حملات رسانه ای را در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم مشکلات اقتصادی و کوتاهی های مدیریتی نیز بستر ساز این آشوب ها بود. برنامه ریزی های وسیعی در اغتشاشات اخیر صورت گرفت و در واقع جنگ احزابی به راه انداختند.

🔹دشمنان قادر به حمله نظامی علیه کشور نیستند و به همین دلیل متوسل به حیله فتنه و آشوب شده است. ما درگیر یک جنگ تمدنی هستیم و انقلاب اسلامی با حضور خود نظریه تمدنی نوین اسلامی را ارایه کرده است و به همین دلیل که با منافع آنان همخوانی ندارد با این نظام مقابله می کنند.

⭕️لینک دعوت به گروه متخصصین انقلاب اسلامی
https://groups.bip.ai/share/elRjuuB2jwZksgtH8zZa7fKV1WMXb0Cp
🔴 سرلشکر سلامی: انتقام گرفته خواهد شد

🔹‌ ️دشمنان از نگرانی اقدام ایران در لاک دفاعی فرورفته‌اند

🔹‌ فرمانده کل سپاه در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان تهران:
در طول مسیری که در راهپیمایی می‌آمدم، مردم فقط ندای انتقام سر می‌دادند؛ هم دشمنان و هم ما به خوبی می‌دانیم که این انتقام گرفته خواهد شد.

🔹‌ دشمنان به نیروهای خود آماده‌باش دادند و نگران هستند که جمهوری اسلامی اقدامی علیه آن‌ها نشان ندهد و بر همین اساس اکنون از بیم اقدام ایران علیه آنها در لاک دفاعی فرو رفتند.

🔹‌ دشمنان می‌دانند که ما حتماً نتیجه اقدامات مداخله جویانه و شرارت‌افروز آن‌ها را پاسخ خواهیم داد اما الان نمی‌توانیم بگوییم کجا و چگونه این اقدام را انجام خواهیم داد؛ البته این‌ها موضوعاتی است که برای ما می‌ماند و بعدها در روز حادثه دشمنان خودشان متوجه می‌شوند. هر کسی که آرامش مردم ما را بگیرد، آرامش نخواهد داشت.

🔹‌ امیدواریم رسانه‌های خارجی آنقدر منصف و جوانمرد باشند که بتوانند شکوه و حقیقت حضور گسترده مردم کشورمان را بازتاب دهند.

📣 ⭕️لینک دعوت به گروه متخصصین انقلاب اسلامی
https://groups.bip.ai/share/elRjuuB2jwZksgtH8zZa7fKV1WMXb0Cp
اعلام آمادگی ارتش برای مقابله با استکبار

بیانیه ارتش به مناسبت ۱۳ آبان:
🔹سردمداران کاخ سفید با همکاری اذناب منطقه‌ای‌شان مانند رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی جنگ ترکیبی با محوریت جنگ شناختی علیه ملت ایران به راه انداخته‌اند.

🔹ارتش جمهوری اسلامی ایران همراه و هم‌صدا با سایر اقشار ملت ایران اسلامی، آمادگی خود را برای مقابله با استکبار جهانی در تمامی عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اعلام می‌دارد.

🔸ارتش در واکنش به حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که فرزندان غیور ملت ایران در آن سازمان برای گرفتن انتقام خون پاک شهدا از دشمنان اسلام و ایران آماده هستند.

📣 ⭕️لینک دعوت به گروه متخصصین انقلاب اسلامی
https://groups.bip.ai/share/elRjuuB2jwZksgtH8zZa7fKV1WMXb0Cp

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ماهان تیموری

ماهان تیموری ایران اباد

ماھان تیموری سردار آموزش سوشال مدیالو یکی از پیشگامان عرصھ علمی در ایرانماھان تیموری، در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *