خانه / جشنواره / تاج‌زاده قاتل ۱۷هزار شهید ترور
آخرین تلاش های ضد انقلاب
آخرین تلاش های ضد انقلاب

تاج‌زاده قاتل ۱۷هزار شهید ترور

🌴🌺 فاعتبروا یا اولی الابصار …

🔷بخشی ازنامه محمدعلی نجفی از زندان به اساتید شریف.
➖➖➖➖➖➖
…دوستان عزیز ، من در باره ی رفتار وگفتار وپندار شما هیچ توضیحی نمی دهم ، شما به آنچه در ضمیرتان هست ، خود آگاهی دارید و خطای خود را دقیق می دانید ، من هم چون سالها در حیات سیاسی واجتماعی دقیقاً مثل شما بودم ، اکنون تمام نیات و انگیزه ها و نوع گفتار ورفتار شما را می شناسم لذا فقط در این مورد یک کلمه می گویم #نکنید.
اما در این پیام خداپسندانه می خواهم به تبعات کارهای خودم بپردازم ان شاالله شاید عبرتی برای شما باشد و به عاقبت خود بیندیشید و درست عمل کنید.
من در حادثه ی کوی دانشگاه به اتفاق آقای تاجزاده و دکتر میلی منفرد و دکتر معین میان جمع دانشجویان می رفتیم و آنها را دعوت به آرامش وخویشتنداری می کردیم وآقای تاجزاده به آنها می گفت از مجرای قانون ظلمی که به شما شده و مطالبات شما را پیگیری می کنیم ولی من و آقای تاجزاده ودیگر اساتیدی که در این راه با هم بودیم بی آنکه حتی در محفلی پنهانی ومحرمانه با هم مشورتی کنیم و یا به هم چیزی یاد بدهیم و لابی کنیم ، نیت ها وانگیزه ها و نقشه ها ونقش های هم را می خواندیم ومیدانستیم .
چون ما در سیاست و رفتار سیاسی کپی برابر اصل هم بودیم.
انگیزه ی ما تثبیت وشکل دادن ورسمیت دادن به محفل پراکنده دانشجویان تازه ورودی و تأمین و جرأت دادن به آنها بودند که ترسشان از کارشان و تشنج آفرینی شان بریزد و آن هیجان بی هدف تبدیل به یک شبهِ جنبش هدفمند در جهت براندازی واغتشاش و تضعیف نظام مقدس اسلامی شود و صادقانه؛ خیلی شفاف بگویم ما در واقع از آن پس؟ لیدر آنها بودیم ، همانطور که سالها در کلاس درس و جامعه و ارتباطاتمان با جوانان ومردم کارمان ایجاد زمینه وظرفیت وبستر سازی برای شورش ونافرمانی بود.
بله ،ریشه ی این اغتشاشات ما بودیم و حالا هم که بروز کرده بود ، ما با فرصت طلبی و دوپهلویی با پوشش قانون ودلسوزی و به بهانه ی ایجاد آرامش سپر نوجوانان میشدیم برایشان حریم درست می کردیم تا بی هیچ دلیلی فقط اعتراض کنند، ثمرش را بچینیم. [استفاده ی ابزاری اصطلاحی که آن روزها اختراع کردیم !]…
من دیروزاز برنامه ی شما اساتید برای جمع شدن و اعتصاب و هماهنگی تان باخبر شدم و بیانیه شما را هم خواندم ، نمی خواهم بیانیه ی دو پهلوی شما که بطور کلی ناسزا گویی را محکوم کرده اید و اسمی از دانشجویان نیاورده اید را باز وصاف کنم شما به این کار نیازی ندارید ، ….
آری؛ عرض کردم؛ چون خودم روزی دقیقاً مثل شما بودم ، انتظار نداشتم حتی یک جمله در بیانیه تان بنویسید : فرزندان ما! محصلین تازه وارد به دانشگاه! که امسال دانشجو شده اید ،به هوش باشید، دانشگاه محل دانش است ، این رفتار شما مناسب شأن دانشجویی و ساحت علم نیست.
من نمی دانم کدامیک از شما اساتید شریف این بیانیه را نوشته است و هم نمی دانم چند نفر با این بیانیه بطور کامل موافق بوده اند ، ولی در مجموع این بیانیه ی گنگ و چند پهلو که امضاء کرده اید ، را برآورد ومعدل انگیزه و نیت و خواست جمع شما می شناسم ، لذا باز می گویم #نکنید.
…، می خواهم به عنوان ختم کلام بگویم من همین طور مثل شما؛ کار کردم ، عاقبت کارم وجزایش را نیز، همین دنیا دیدم و از آخرت خود هم خبر ندارم.
زندان چند ساله برای من یک لطف خفیه ی اللهی بود که برای عاقبتم و قیامتم کار کنم.
اما اینکه بدانم این گرفتاری تبعات نفاق چند دهه رفتار وگفتار ونیاتم بود نیاز به هیچ فکر نداشت همان روز که خانم استاد را کشتم ودر بزرگراه در حال رانندگی بی هدف آواره وبرهم ریخته بودم خیلی زود آن را فهمیدم.
آری ، عبرت بگیرید ، خداوند برای شما هم بسته به میزان دوپهلوییتان کم وزیاد سرنوشتی شبیه من رقم خواهد زد. هرچند مثل من لبخند به لب و ظاهراً متین و باادب و باکلاس باشید ،خدا شاهد حاضر وآگاه به باطن هاست…
دون شأن علم است که یک استاد ودانشمند وخاصه عالم دینی بعضاً ریش سفید در صفی قرار گیرد که آن خانم برهنه که خود را گاو شیرده نامید که بعضی از شیرش خورده اند ، ایستاده باشد، دیگر اشک چشم امان نمی دهد ،،..
خودتان خوب و دقیق می دانید چه کاره اید ، خلاف آنچه تا حالا کرده اید ، عمل کنید ، دست بردارید ، #اینکاررانکنید….
بنده گنه کار محمدعلی نجفی مایه عبرت شما.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

احمد ماهيني

محمود عباس خائن و مزدور اسراییل

✅ ابراز تاسف حماس از اظهارات محمود عباس در نشست منامه 🔸جنبش حماس در بیانیه‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *