خانه / جشنواره / شمال تهران برای ساماندهی افراد بی خانمان آماده باش شد

شمال تهران برای ساماندهی افراد بی خانمان آماده باش شد

شمال تهران برای ساماندهی افراد بی خانمان آماده باش شد

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک:
آماده باش ۱۰۰۰ نیروی  برف روب در معابر شمال تهران 
۱۰۰۰ نیرو متشکل از نیروهای خدمات شهری، فضای سبز و برف روب شهرداری منطقه یک به صورت آماده باش از نیمه شب گذشته عملیات برف روبی و بازگشایی معابر را به انجام رساندند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مانی جعفریان معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه ضمن اعلام آمادگی کامل برای عملیات برفروبی گفت: در پی بارش برف زمستانی ، شمال تهران سفید پوش شد و با اجرای عملیات برف روبی کلیه معابر اصلی و بزرگراهی باز و تردد در آنها در حال اجراست و در معابر درجه دو و فرعی نیز شن مخصوص پخش و امکان تردد بر قرار است.
وی تاکید کرد: شهروندان در صورت نیاز می توانند به  میزان لازم نسبت به برداشت و استفاده از کیسه های شن مخصوص از مخازن و دپو های فله ای استفاده کنند . 
معاون شهردار منطقه یک از شهروندان درخواست کرد بدلیل بارش برف ، برودت هوا و یخ زدگی سطح معابر از تردد غیر ضرور پرهیز و احتیاط لازم را در هنگام رانندگی و تردد معمول دارند
———————————- . 

شمال تهران برای ساماندهی افراد بی خانمان آماده باش شد 
مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک با هدف جذب و ساماندهی افراد بی خانمان به صورت شبانه روزی و با تمام توان و ظرفیت آماده باش شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک حسین فتحی رییس مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به برودت و کاهش دمای هوا، این مرکز با اعلام آماده باش شبانه با همکاری سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و ادارات اجتماعی نواحی دهگانه اقدام به جذب و ساماندهی افراد بی خانمان از سطح منطقه به ویژه نقاط بی دفاع شهری از قبیل حاشیه رودخانه مقصود بیک،اطراف امام زاده صالح(ع) و بازار تجریش نموده است .
وی گفت:  اتوبوس(گرمخانه سیار) در میدان تجریش و گرمخانه ازگل در منطقه یک آماده  خدمت رسانی به افراد بی خانمان و کارتن خواب بوده و خدماتی از قبیل اسکان شبانه، ارائه غذای گرم،خدمات بهداشتی،مددکاری اجتماعی و…..به مددجویان ارائه می نماید.
فتحی تصریح کرد: این طرح که تا پایان فصل سرما و یخبندان ادامه دارد شبانه از ساعت ۲۳ آغاز و تا ۴ بامداد روز بعد اجرا می شود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اولین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان

فیلم اصلی عشق اباد ساخته خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *