خانه / Ahmad Mahini / گریختن به سپاه معاویه

گریختن به سپاه معاویه

دکتر محمدباقر قالیباف در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس طرقبه و شاندیز که عصر امروز (چهارشنبه ۶ مهر) در این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول گفت: این روز را به یکایک برادران و خواهران گرامی، همشهری ها و همسنگری های خود به ویژه خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان عزیز تبریک می گویم.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ادامه داد: آرزوی قبولی عزاداری های شما محبین اهل بیت (ع) در ماه های محرم و صفر را دارم و خداوند بزرگ را شاکرم که این توفیق نصیب من شد که امروز در چنین روزی و در پایان محرم و صفر و آغاز ربیع، در جوار حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در جمع رزمندگان، همشهریان و همسنگران خود، مسئولان استان، استاندار محترم، مسئولان شهرستانی و برادر عزیزم سردار کارگر رئیس مجموعه حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و همه عزیزان توفیق حضور دارم. به این مناسب هم دیداری تازه کردیم و هم مجلسی به یاد، نام و ذکر شهدا و ارزش های دفاع مقدس برگزار شد که برای حقیر افتخار بزرگی است.

 

وی اضافه کرد: به شما عزیزان که نگاه می کنم، عمدتاً بچه های دوران دفاع مقدس و دوران رزم هستید. دوران دفاع مقدس یک دفاع همه جانبه بود، یک جنگ همه جانبه در ابعاد نظامی، اقتصادی، سیاسی و… بود.

 

دکتر قالیباف تصریح کرد: دوران دفاع مقدس در آغاز پیروزی انقلاب، زمانی که با یک مظلومیت روبرو بودیم، اتفاق افتاد. انقلابی نوپا با همه تهدیدات؛ تهدیداتی از گنبد و کردستان که در مسائل داخلی شروع شد تا مسائل گروه های مختلف که اوج آن بحث مربوط به منافقین در مباحث گفتمانی که با آنها در سطح همه محیط ها و جغرافیا در کشور روبرو بودیم و چه در آغاز جنگ مسلحانه ای که منافقین در ۳۱ خرداد سال ۱۳۶۰ همزمان با آغاز جنگ و تهاجم داخلی و خارجی ایجاد کردند.

 

رئیس قوه مقننه کشورمان ادامه داد: واقعا شرایط، شرایط ویژه و خاصی بود، اما به فضل الهی امروز شاهدیم که دشمن نتوانست به اهدافی که پیش بینی کرده بود، دست یابد و ما به موفقیت هایی که مدنظر امام، مردم و نظام بود، رسیدیم.

 

وی با بیان اینکه این جنگ واقعا یک جنگ نابرابر و سخت بود، گفت: همیشه از آن به عنوان دفاع مقدس یاد می کنیم، از این جهت ما جنگ را جنگ نمی دانستیم، بلکه جنگ را یک دفاع مقدس می دانستیم، یک دانشگاه می دانستیم، یک محل تربیت می دانستیم، زیرا ما در این دفاع مقدس، از اندیشه ها و باورهایی که ریشه در مکتب قرآن و اهل بیت (ع) داشت، دفاع می کردیم.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

احمد ماهيني كانديداي رياست جمهوري آمريكا

اتحادیه اروپا پولی ندارد

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا گفت: اروپا پولی ندارد بدهد اینها فقط مانور است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *