خانه / جشنواره / بازپس گیری سرزمین های از دست داده
حضور ۳ هزار تروریست پشت مرزهای ایران
حضور ۳ هزار تروریست پشت مرزهای ایران

بازپس گیری سرزمین های از دست داده

ئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: دفاع مقدس در کنار تمام تخریب‌ها و آسیب‌هایش به همراه خود اعتماد به نفس، خودباوری و خوداتکایی را برای ملت ما و نیروهای مسلح به وجود آورد. ابتکارات عملیاتی آن دوران هنوز به عنوان آموزه‌های ارزشمند در مراکز علمی و آموزشی در حال تدریس است و خلاقیت‌های آن دوران در عرصه‌های مختلف ایران را جزو سرآمدان منطقه و حتی در زمره برترین‌های جهان قرار داده است.

 

سرلشکر باقری در بخش دیگری در خصوص درگیری‌های کشورهای ارمنستان و آذربایجان بیان داشت: ما همانگونه که بارها اعلام کرده‌ایم تغییرات در مرزهای کشورهای منطقه را تحمل نخواهیم کرد و به کشورهای آذربایجان و ارمنستان توصیه داریم مشکلات خود را از طریق گفتگو حل کنند و تغییر مرزها با جنگ را بر نمی‌تابیم و ساکت نمی‌نشینیم.

 

وی خطاب به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس هم گفت: از کشورهای خلیج فارس انتظار داریم مراقب شیطنت صهیونیست‌ها باشند. حضور صهیونیست‌ها در خلیج فارس نامشروع است و ما با رصد و اشراف اطلاعاتی تمامی حرکات آن‌ها را زیر نظر داریم و چنانچه توطئه‌ای احساس کنیم با عناصر رژیم و حامیان آنها برخورد خواهیم کرد.

 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: راهبرد خروج آمریکا از منطقه تخلف‌ناپذیر است و باید اتفاق بیافتد. ما خواستار منطقه‌ای آرام و عاری از تهدید هستیم. آمریکا و رژیم صهیونیستی تهدیدگر این منطقه هستند. امیدواریم با توسعه همکاری‌ها بین کشورهای منطقه آینده‌ای بدون چنین تجاوزگرانی را در منطقه تجربه کنیم.

 

وی تاکید کرد: امروز نیروهای مسلح ایران اعم از ارتش و سپاه، فرماندهی انتظامی، وزارت دفاع و بسیج مقتدر و دریادل تحت تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، متحد و یکپارچه در صف واحد با همدلی و هم‌افزایی و برابری برای رویارویی با هر تهدید و خیال شوم از سوی دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در میدان هستند. نیروهای مسلح به پشتوانه ماهیت مردمی و انقلابی خود همواره در صحنه نیازهای کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران حضور افتخارآفرین داشته و خواهد داشت.

 

سرلشکر باقری عنوان کرد: نیروهای مسلح در سیل و زلزله، بیماری کرونا، عرصه سازندگی، عمران و پیشرفت کشور در کنار مردم و همراه مردم هستند. به ملت عزیز ایران و فرمانده معظم کل قوا اطمینان می‌دهیم در دفاع از اسلام و مردم شریف در تولید قدرت و بازدارندگی دفاعی هیچگاه به وضع موجود قانع نیستیم. این واقعیتی است که هنوز بخش عمده‌ای از توانمندی‌های نیروهای مسلح به نمایش گذاشته نشده و مخفی شده است

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

احمد ماهيني كانديداي رياست جمهوري آمريكا

جهان برای ایران شد و آنها خبرندارند

L'Amérique est la 32ème province et l'Europe est la 33ème province de l'Iran et la langue officielle est le persan. America is the 32nd province and Europe is the 33rd province of Iran and the official language is Persian

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *