خانه / Ahmad Mahini / نابودی فقر و بیکاری با مگا پروژه ها
نشست مشترک روسای قوای سه گانه
نشست مشترک روسای قوای سه گانه

نابودی فقر و بیکاری با مگا پروژه ها

دقایقی قبل؛
*دکتر قالیباف وارد فرودگاه عسلویه شد*

رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور انجام نظارت ستادی از استان بوشهر، دقایقی قبل وارد فرودگاه عسلویه شد.

به گزارش …………… دکتر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز پنجشنبه، ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۱ به منظور انجام نظارت ستادی از حوزه های انتخابیه استان بوشهر با استقبال رسمی احمد محمدی زاده، استاندار بوشهر و سایر مسئولان استانی وارد فرودگاه عسلویه شد.

لازم به ذکر است که محمدجواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست، محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران، مصطفی طاهری، رئیس کمیسیون صنایع و معادن و فریدون حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی در جریان این نظارت ستادی دکتر قالیباف را همراهی می‌کنند.

از جمله اهداف این نظارت ستادی بازدید از بنادر، اسکله‌ها، پالایشگاه، پروژه‌های عمرانی و صنعتی و همچنین اتخاذ تصمیمات لازم برای تسریع در اجرای برخی طرح های اصلی استان اعلام شده است.

همچنین  ‏‪: در جریان نظارت ستادی صورت گرفت

*بازدید رئیس مجلس از اسکله صیادی عسلویه/درخواست مردم برای توجه به لایروبی و توسعه اسکله*

رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان نظارت ستادی از اسکله صیادی عسلویه بازدید کرد و در جریان وضعیت عمرانی این اسکله قرار گرفت.

به گزارش .ماهین نیوز ، دکتر محمدباقر قالیباف ، رئیس مجلس شورای اسلامی که امروز (پنجشنبه ۱۰ شهریور) به منظور نظارت ستادی از حوزه های انتخابیه نمایندگان بوشهر، به این منطقه سفر کرده است، از اسکله صیادی عسلویه بازدید کرد و در جریان وضعیت عمرانی این اسکله قرار گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان این بازدید، از نزدیک در جریان مشکلات و موانع توسعه اسکله صیادی عسلویه قرار گرفت.

دکتر قالیباف همچنین به صورت حضوری با مردم، صیادان و لنج داران این منطقه به گفت و گو پرداخت و در جریان مشکلات آنها از جمله محدودیت تعداد ۲ سفر در سال برای لنجداران، لزوم لایروبی اسکله، نبود فضای آموزشی کافی در شهر عسلویه قرار گرفت.

همچنین توجه به امر توسعه اسکله با توجه به اینکه عمده مردم بوشهر از طریق صیادی و دریانوردی کسب درآمد می‌کنند، از دیگر خواسته های مردم این منطقه از رئیس مجلس بود: رئیس مجلس در بدو ورود به بوشهر:
*بوشهر پیشانی مبارزه با استبداد و استعمار است/ حل مشکلات اقتصادی و زیرساختی بوشهر در برنامه هفتم توسعه و بودجه سال آینده مورد توجه خواهد بود*

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین  در بدو ورود به بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر پیشانی مبارزه با استعمار و استبداد در کشور است، گفت: مشکلات اقتصاد مردم چه در بُعد تجارت و چه در بُعد شیلات مربوط به سواحل جنوبی ما است که راهکارهای مشخصی برای هر کدام از مشکلات داریم و یقیناً حل آنها را در برنامه هفتم توسعه و بودجه سال آینده مدنظر قرار خواهیم داد.

به گزارش دیگری از ماهین نیو ز ، دکتر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنجشنبه ۱۰ شهریورماه) در ادامه نظارت ستادی از استان بوشهر دقایقی پیش وارد فرودگان بوشهر شد و مورد استقبال رسمی، احمد محمدی زاده استاندار، غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و مجمع نمایندگان استان و سایر مسئولان استانی بوشهر قرار گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در فرودگاه و در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اهداف این سفر، حضورم در مراسم شهید رئیسعلی دلواری بود، این افراد نماد مبارزه با استعمار و استبداد هستند و این استان پیشانی مبارزه با استعمار و استبداد در دوران تاریخ معاصر چندصدساله تا به امروز است. من لازم دیدم، به مناسبت این ایام به این استان سفر و قدرشناسی کنم، همچنین در کنار این، وظیفه ماست که مسائل استان با اولویت حل مشکلات مردم در آستانه برنامه هفتم و طبیعتاً بودجه سال آینده بررسی شود؛ تا از این فرصت در مجلس برای رفع آنها استفاده کنیم. البته هم باید به زیرساخت های استان و هم به صنایعی که بیشتر نقش ملی دارند توجه کنیم.

دکتر قالیباف گفت: نقش جدی و اساسی بوشهر در اقتصاد ملی کشور یک واقعیت است؛ حین بازدیدی که امروز از منطقه عسلویه داشتیم توجه مان به زیرساخت های استان و مسائلی که مردم دارند بود. و در بازدید از یکی از فازهای عسلویه مسائل مربوط به زندگی مردم، مشکلات و آلودگی هوای این منطقه، مشکلات بندر و بخش تجاری بوشهر مورد توجه قرار گرفت.

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه البته با شناختی که من دارم، علیرغم ظرفیت هایی که وجود دارد، مشکلات اقتصادی مردم چه در بُعد تجارت و چه در بُعد شیلات مربوط به سواحل جنوبی ما است، تصریح کرد: راهکارهای مشخصی برای هر کدام از مشکلات داریم و در این سفر مخصوصاً به حوزه اشتغال و کمک به زندگی و معیشت مردم توجه خواهیم کرد، یک بخش از مشکلات هم زیرساخت های مسائل آب شرب این منطقه است که لازم است اقدامات لازم انجام شده و از فرصت های موجود بهره کافی ببریم.

دکتر قالیباف افزود: توجه به مسائل جاده ای، به ویژه حمل و نقل ریلی نیز از موضوعات مهم است و همچنین فرصت مناسبی است که می تواند در آینده کارساز باشد. امیدوارم در این فرصتی که در استان هستیم با نمایندگان و استاندار مسائل را به یک جمع بندی برسانیم و این وظیفه ما است که انشاالله از استان هایی که چنین فرصت هایی دارند و می توانند هم مشکلات خود را حل کنند و هم ظرفیت اقتصاد ملی ما رونق ببخشند، استفاده کنیم

در ادامه نظارت ستادی از استان بوشهر صورت گرفت؛

ادای احترام دکتر قالیباف و مجمع نمایندگان استان به مقام شامخ شهدای شهرستان دلوار

رئیس مجلس شورای اسلامی و مجمع نمایندگان استان با حضور در گلزار شهدای دلوار به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

به گزارش ………….، دکتر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی و مجمع نمایندگان استان بعد از ظهر امروز پنجشنبه ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۱ در ادامه نظارت ستادی خود از استان بوشهر به گلزار شهدای دلوار رفته و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

گفتنی است دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران ویژه کنگره شهادت شهید رئیسعلی دلواری است که امشب در دلوار برگزار می شود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

احزاب منحله

تحریم و حذف دو حزب آمریکایی احزاب دموکرات و جمهوریخواه، به دلیل سرکوبی دانشجویان، باید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *