خانه / Ahmad Mahini / افتتاح کسب و کار

افتتاح کسب و کار

به گزارش جمالی دیزگوین خبر نگار ماهین نیوز;

حضور محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسون اقتصادی مجلس، معاونین و مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت و روسای اتحادیه ها و اتاق ها، نمایشگاه ملی خدمات کسب وکار افتتاح شد

نمایشگاه خدمات کسب وکار، با هدف فرهنگسازی معرفی خدمات کسب وکار، آشنایی صاحبان کسب و کار با خدمات تخصصی، شکل گیری اتحادیه های تخصصی، کمک به شکل گیری انجمن های تخصصی خدمات کسب و کار، هدایت صاحبان کسب و کار به سمت تخصصی شدن فرایندها و آموزش کسب و کارها و بویژه کسب و کارهای کوچک با اصول تخصصی مدیریت کسب و کار در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید.

امیرحسین اسدی مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار در این باره گفت: در سال هایی که بعنوان داور برنامه میدون با کسب وکارها تعامل داشتم، یکی از مشکلات اصلی صاحبان کسب و کار را عدم تخصص در همه زمینه های مورد نیاز کسب و کار دیدم و قبول و افتخار خدمت در این دفتر برای کسب وکارها، با هدف توسعه خدمات کسب وکار و کمک به شکل دهی زیست بوم هوشمند خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات برای کسب وکارها و بویژه اصناف و کسب وکارهای کوچک و متوسط بود.

اسدی ادامه داد:

رویکرد دکتر فاطمی امین وزیر محترم صمت و مدیران وزارتخانه، بر توسعه خدمات کسب وکار، هوشمندسازی این خدمات و ارزیابی دائمی خدمات است تا از این بستر، کسب وکارها با قدرت و سرعت بالاتری بتوانند، بر مدار موفقیت گام بردارند.

وی افزود: این نمایشگاه با همین هدف و در زمانی اندک با همکاری همه مدیران وزارتخانه و سازمان ها شکل گرفت و حضور اتاق بازرگانی، اتاق اصناف، اتاق تعاون و شرکت های خصوصی بزرگ و کوچک، زمینه توجه به خدمات کسب وکار را فراهم خواهد آورد.
وی ادامه داد:

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز; تاکیدات وزارتخانه بر استانداردسازی خدمات، توجه به همه کسب وکارها و بویژه کسب وکارهای متوسط و کوچک، استفاده از ظرفیت کسب وکارهای بزرگ در تکمیل زنجیره ارزش توانمندسازی و شکل گیری مراکز تخصصی خدمات کسب وکار از رویکردهای این نمایشگاه است.
اسدی از همه اصناف، کارآفرینان و فناوران دعوت کرد تا با حضور در این مراسم، زمینه ساز توسعه کسب وکار در کشور باشند.
لذا تصمیم گرفته شد تا در این نمایشگاه، ارایه مشاوره کسب و کار توسط مربیان و مشاوران کسب وکار و بصورت رایگان برای همه صاحبان کسب وکار ارایه شود.

حضور همزمان شرکت های خدمات کسب و کار اعم از خدمات تبلیغات، برندینگ و بازاریابی، موسسات ارائه دهنده خدمات تامین مالی کسب و کار، خدمات حسابداری، خدمات منتورینگ و مشاوره کسب و کار، خدمات فناوری و هوشمندسازی کسب و کار، خدمات مدیریت زنجیره تامین، روانشناسی کسب و کار ، خدمات طراحی و تاسیس کارخانه، خدمات بازآفرینی و احیای کسب و کارهای راکد، خدمات مشاوره حقوقی کسب و کار و خدمات بیمه و امور مالیاتی، رمز ارزها، بورس، راه اندازی کسب و کار، دریافت تسهیلات و … از جمله بخش های این نمایشگاه است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

احمد ماهيني كانديداي رياست جمهوري آمريكا

اتحادیه اروپا پولی ندارد

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا گفت: اروپا پولی ندارد بدهد اینها فقط مانور است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *