خانه / Ahmad Mahini / جنون ریاست هلاکتی در استخر

جنون ریاست هلاکتی در استخر

غ بهروز:
☀️‍ *وارونه نمایی واقعیت به نفع ترامپ*

📌 *لزوم بررسی سلامت روانی مسعود پزشکیان برای ادامه‌ی حضور در مجلس*

🔺به گزارش روزپلاس، مسعود پزشکیان در تازه ترین اظهار نظر خود مدعی شده است «عده‌ای برای شکست دولت روحانی در کشور، حاضر شدند برجام شکست بخورد و مردم در چنبره مشکلات بمانند.»

🔺پزشکیان مشخص نکرده است منظورش از این عده‌ای چه کسی است؟ ترامپی که از برجام خارج و سخت‌ترین تحریم ها را علیه مردم ایران تصویب کرد، یا مجلسی که برجام را به تصویب رساند؟ یا دولت خود آقای روحانی ؟

🔺بارها بر لزوم بررسی سلامت روانی افراد برای تایید صلاحیت ها تاکید شده است اما متاسفانه این فاکتور برای افرادی که می‌خواهند نماینده مردم شوند در نظر گرفته نمی‌شود.

🔺بر هیچکس پوشیده نیست که دولت روحانی با اختیار تام مذاکرات و برجام را به تصویب رساند، و با خروج یک جانبه‌ی ترامپ از برجام سخت ترین تحریم‌ها از جانب آمریکا به ملت ایران تحمیل شد و در سایه سومدیریت دولت روحانی فشار سنگین اقتصادی زندگی تمام ایرانیان را تحت تاثیر قرار داد. این موضوع به قدری روشن است که دولت کنونی آمریکا و کشورهای اروپایی نیز آن را پذیرفته اند، اما پزشکیان در‌اقدامی که هیچ توجیه عقلانی برای آن وجود ندارد عده ای در داخل را متهم می‌کند!

🔺بر‌این اساس بار دیگر مشخص می‌شود که بررسی سلامت روانی افرادی که به عنوان نماینده مردم باید قانونگذاری کنند بسیار حائز اهمیت است و بهتر است در گام اول تست‌های بالینی بر روی مسعود پزشکیان صورت گیرد تا مشخص شود که این حرف‌ها و اتهام پراکنی های بدون سند با سلامت عقل صورت گرفته است؟

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ahmad Mahini suported students

Ahmad Mahini supported students

Ahmad Mahini, the presidential candidate of the United States of America, told Hamas, Hezbollah of Lebanon and Iran's Martyr's Foundation: Students should be arrested and their families should be supported.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *