خانه / تمدن پژوهی / پاینخت کتاب ایران

پاینخت کتاب ایران

ماجد رموزی:
🔸مراسم رونمایی از چهار عنوان کتاب در پایتخت کتاب ایران برگزار شد

🔸عیسی فلاحی  سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد کُردستان در مراسم رونمایی از چهار عنوان کتاب که با حضور مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی کُردستان و جمع کثیری از فعالان فرهنگی در محل کتابخانه مرکزی سنندج برگزار شد گفت: استان فرهنگی کردستان در قیاس با استان های هم رده در شاخص های کتاب و کتابخوانی از وضعیت مناسبتری برخوردار است.

🔸 وی افزود: نامگذاری استان کردستان به عنوان استان فرهنگی ناشی از برگزاری چنین برنامه های متنوع فرهنگی از جمله رونمایی از کتاب و پرداختن به موضوع کتاب و کتابخوانی است.

🔸 وی اضافه کرد: در سال جاری دو برنامه شاخص جشنواره ای در حوزه کتاب و در راستای سنندج پایتخت کتاب ایران برگزار می‌شود، سومین جایزه کتاب سال کُردستان و جایزه ملی کتاب کودک است.

🔸 بیشتر بخوانید:
🌍https://kordestan.farhang.gov.ir/fa/news/646382/

🌀 🌀@farhang_kurdistan

Ali Gharaati:
#با_هم_بشنویم
#کتاب_رایگان

📔 دانلود رایگان کتاب شنیدنی «زمین نرم»

🔸 کتاب شنیدنی «زمین نرم»، نوشته «آیین نوروزی» و با صدای «وحید رونقی»، مجموعه‌ای از داستان‌های جذاب است که شنونده را با خودش به درون زندگی شلوغ شهری می‌برد.

🔸 نویسنده در این کتاب صوتی، ۱۰ داستان کوتاه ارائه کرده که مضمون اصلی آن‌ها از زندگی شهری با شیوه‌ای متفاوت و لایه‌‌ای از طنز برگرفته شده است. شخصیت‌های او وجوهی را از خود نشان می‌دهند که می‌‌توان در آن‌ها نوعی حرص، ولع و حتی بی‌رحمی را دید. شنونده این داستان‌ها دائماً با رویدادهایی روبه‌رو می‌شوند که قابل پیش‌‌بینی نیستند، اما بسیار صریح روایت می‌شوند.

📆 اعتبار: پایان روز پنج‌شنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۱

👇 لینک دریافت رایگان کتاب (کاملاً قانونی)

🔗 دانلود کتاب شنیدنی «زمین نرم» ـــ (کلیک کنید)

👈 بعد از دریافت این کتاب، شما همیشه در حساب کاربری خود در طاقچه، به آن دسترسی دارید و امکان شنیدن این کتاب برای شما فراهم است.

💐💐 این «برای دوستم» بود … ؛ تو هم برای دوستت فرستادی ؟!
@BarayeDoostam

کاوه:
🔹همکار محترم رسانه…
بدین وسیله از جنابعالی دعوت می گردد تا در آیین اختتامیه جهت پوشش خبری یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر حضور بهم رسانید.
جمعه۲۴ تیرماه ۱۴۰۱
⏰۱۶ بعدازظهر
سالن همایشهای بین المللی برج میلاد
🔸جهت دریافت کارت میهمان ویژه به ستاد خبری مراجعه نمایید
✒️ستاد خبری یازدهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر

Ali Gharaati:
#با_هم_بخوانیم
#کتاب_رایگان

📘 دانلود رایگان کتاب «پول پر برکت»

🔹 کتاب «پول پر برکت» نوشته «هالی الکساندر»، راهکارهایی می‌آموزد که به کمک آن نعمت و فراوانی را به زندگی خود سرازیر کرده و از آن لذت ببریم. این کتاب در حقیقت ۳ جلد یک مجموعه را که درباره مراحل رسیدن به فراوانی طراحی شده، در خود جای داده و در ۳ بخش مقدماتی، پیشرفته و تسلط‌یابی نوشته شده است. با خواندن مرحله‌ به‌ مرحله این کتاب و به‌کارگیری راهکارهای هر بخش بی‌تردید می‌توانیم جریان برکت و ثروت را به زندگی‌مان وارد کنیم.

🔹 تمامی انسان‌ها علاقه‌مندند در هر ثانیه از زندگی خود برکت و فراوانی را در کنارشان و حتی در آغوششان داشته باشند تا از بوی دلچسب و روح‌نواز آن شاد شوند. رسیدن به این خواسته بدون شک امری امکان‌پذیر است.

📆 اعتبار: پایان روز جمعه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱

👇 لینک دریافت رایگان کتاب (کاملاً قانونی)

🔗 کتاب پول پر برکت ـــ (کلیک کنید)

👈 بعد از دریافت این کتاب، شما همیشه در حساب کاربری خود در کتابراه، به آن کتاب دسترسی دارید و امکان خواندن آن برای شما فراهم است.

💐💐 این «برای دوستم» بود … ؛ تو هم برای دوستت فرستادی ؟!
@BarayeDoostam

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دستور به کاخ سفید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *