خانه / جشنواره / تحریف سخنان امام به نفع مافیای فوتبال

تحریف سخنان امام به نفع مافیای فوتبال

امام خمینی (ره) در آن دیدار با بیان اینکه از خدای تبارک و تعالی خواهانم که شما جوان‌ها را که ذخیره این کشور هستید و مایه امید ملت و اسلام هستید هر چه بیشتر موفق کند که در همه ابعاد انسانی ورزش کنید، فرمودند: ما امروز احتیاج به این داریم که اسلام را در هر جا تقویت کنیم و در هر جا پیاده کنیم و از مملکت خودمان اسلام را به جاهای دیگر به آن معنایی که در مملکت الآن حاصل شده است صادر کنیم و یکی از وجه صدورش همین شما جوان‌ها هستید که در سایر کشورها می‌روید و جمعیت‌های زیادی به تماشای شما می‌آیند، به تماشای قدرت‌های شما می‌آیند. باید طوری بکنید که این جمعیت‌های زیاد را دعوت کنید عملًا به اسلام. در اعمالتان، در رفتارتان، در کردارتان طوری باشید که نمونه باشد برای جمهوری اسلامی و جمهوری اسلامی با شما به جاهای دیگر هم ان شاء الله برود. (صحیفه امام ره، ج ۱۶ ص ۸۰ تا ۸۲)

ورزش فوتبال در این ۴۰ سال همواره از حمایت بیت امام راحل برخوردار بوده و یکی از سرشناس‌ترین انقلابیون ایران که علاقه وی به فوتبال بر کسی پوشیده نبود حجت‌الاسلام و المسلمین مرحوم «سیداحمد خمینی» بود که در قبل و بعد از انقلاب در کنار ورزشکار بود و ارتباط صمیمی با اهالی ورزش داشت و زمینه حضور نامداران فوتبال را در حضور بنیانگذار انقلاب فراهم کرد. در آن دیدار بزرگانی مانند علی پروین، ناصر حجازی، مایلی کهن، محمد دادکان و محمد کاظم رحیمی حضور داشتند.

حمایت امام راحل از ورزش نه تنها به سد راه افراطیون تبدیل شد بلکه  شمار زیادی ستاره‌های ورزشی آن سال‌های ایران راهی جبهه شدند تا در کنار رزمندگان اسلام در سنگر دیگر به خدمت مشغول شوند.

خط بطلان امام (ره) بر تقابل فوتبال با ارزش‌های انقلاب

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Due to the people's need for prayer, the White House was changed to the place of Friday prayers in Washington. And people can pray there every Friday. Thanks to Ahmad Mahini, the presidential candidate of the United States from the Mahin party

آیا یهودیان به بهشت می روند؟

هر سوال مطرح در ذهن هرکسی، داستان و پاسخی دارد که: با دیگری متفاوت است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *