خانه / جشنواره / Pmd یعنی این

Pmd یعنی این

سرائیل ادعای دزدیدن ۵۰ هزار برگ از مدارک فعالیت هسته‌ای ایران را دارد؛ خب این همان PMD است

​معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: امیدواریم تیم مذاکره کننده با استدلال قوی از نظرسیاسی و حقوقی این شر را از سرملت برطرف ‌کند و کشور در مسیر پیشرفت و توسعه گام بردارد.

محمد اسلامی شامگاه پنج‌شنبه در بزرگداشت شهدای هفت تیر و یادواره ۱۷ هزار شهید ترور که به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، در حیاط مسجد هارونیه در میدان امام علی(ع) برگزار شد، با بیان اینکه ریشه مصیبتی که برای هسته‌ای ایران ایجاد شده در دشمنی منافقین است، اظهار کرد: منافقین از بیست سال پیش خدمت به استکبار و صهیونیست‌ها و اتهام زدن به جمهوری اسلامی را آغاز کردند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: منافقین در این مدت هر روز گزارشاتی علیه فعالیت‌های هسته ایران به آژانس دادند که ایرانی‌ها دارند در فلان مرکز بمب‌اتم می‌سازند، رویه آژانس انرژی اتمی نیز این گونه است که برای اثبات اخبار این چنینی دنبال ادله می‌گردد، مسائل را بررسی می‌کند تا به مستندات کافی برسد، موضوعی که البته درباره ایران تا امروز به اثبات نرسیده است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی به یادآوری ادعاهای افکار عمومی طی این سال‌ها اشاره کرد و ادامه داد: زمانی ادعا می‌شد ایران در جایی در لویزان بمب‌اتم می‌سازد، غوغایی در رسانه‌ها ایجاد شد، بالاخره دسترسی گرفتند، بازرسی انجام شد و دیدند هیچ چیز نیست. بعد سال ها گفتند شیان، مدتی بعد بلوا کردند که جایی در لوکیشنی در جنوب غرب تهران بمب اتمی می‌سازند، باز بی نتیجه بود.

اسلامی به اسم جهانی شده پارچین به‌عنوان محلی ادعایی برای فعالیت‌های به گفته دشمنان خارج از چارچوب های آژانس اشاره و تصریح کرد: سالیان سال دشمن با نام پارچین به مسئله هسته ای ایران دامن زد، و مذاکرات هسته‌ای نیز در تمام این سال‌ها در جریان بود، زمانی روحانی، به‌عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی، سال‌ها علی لاریجانی مذاکره کننده هسته‌ای ایران بود، بعد از او سعید جلیلی تا زمانی که پرونده از شورای امنیت به وزارت خارجه تحویل داده شد و طریف، روند مذاکرات را در دولت گذشته پیش بردند.

وی با اعتقاد به اینکه برنامه اقدام مشترک (برجام) یک سند معامله است، اظهار کرد: برجام حاصل بیست سال مذاکره است؛ سندی واضح که اتهامات کار پنهان یا نظامی در قالب ابعاد احتمالی نظامی‌برنامه هسته‌ای (PMD) با یک شرح و بسطی بسته است، در حقیقت برجام یک تعهد از طرف آن‌ها برای برداشتن همه تحریم‌هایی که به بهانه هسته‌ای طی چهار قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران وضع شده است.

اسلامی در توضیح روند صدور این چهار قطعنامه گفت: گزارش ها، همگی به شورای حکام آژانس انرژی اتمی تحویل داده می شد، بعد به شورای امنیت سازمان ملل و از آنجا به قطعنامه علیه ایران تبدیل می‌شد، این مان مسیر تاریخی بود که هسته‌ای طی کرد و در برجام، ایران در مقابل پدیرفته است که حقوق مسلم درج شده در پادمان را محدود کند، سرعت حرکت خود در فناوری هسته‌ای را آرام کند، زمینه‌های فعالیت خود را کاهش دهد و نظارت تشدید شده فراتر از برنامه‌های پادمانی را نیز پذیرفته است تا اعتمادسازی میان طرف‌ها اتفاق بیفتد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی به کارشکنی‌های دائمی

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Due to the people's need for prayer, the White House was changed to the place of Friday prayers in Washington. And people can pray there every Friday. Thanks to Ahmad Mahini, the presidential candidate of the United States from the Mahin party

آیا یهودیان به بهشت می روند؟

هر سوال مطرح در ذهن هرکسی، داستان و پاسخی دارد که: با دیگری متفاوت است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *