خانه / جشنواره / قضاییه در مجازیه

قضاییه در مجازیه

[۶/۲۸،‏ ۸:۰۴ بعدازظهر] ارتباط با مدیر گروه عبرت: *#وضعیت(بسته_خبری)*

*🔴فرمانده نیروی دریایی ارتش: بیخ گوش اسرائیل شناورهای ایرانی را در کانال سوئز اسکورت کردیم*

♦️امیر دریادار شهرام ایرانی: در کانال سوئز و بیخ گوش رژیم منحوس صهیونیستی شناورهای ایرانی را اسکورت کردیم
♦️در این منطقه وقتی پرچم ایران به اهتزاز در می‌آید،‌ حساب کار دست دشمنان می‌آید
♦️ به هر کشتی که تقاضای کمک داشته باشد کمک می‌کنیم
♦️ایرانی‌ها امنیت را به کشورهای دیگر هدیه می‌دهند
♦️ما به‌دنبال صلح هستیم و با کسی سر جنگ نداریم،‌ البته آنهایی را که بیشتر از قد و قواره خود حرف بزنند، تنبیه می‌کنیم

*🔴 وزیر دادگستری: قیمت کالا‌ها تا ۱۰ تیر باید به قیمت ۳۱ اردیبهشت برگردد*

♦️کالاها دو گروه هستند؛ یکی کالاهایی که دولت دخالتی در قیمت‌گذاری آنها ندارد و گروه دوم که گروه نظارت پسینی هستند که شامل چندین هزار کالاست. قیمت کالاهای گروه دوم باید براساس قیمت ۳۱ اردیبهشت باشد و تولیدکننده‌ها و واردکنندگان تا ۱۰ تیرماه فرصت دارند تا قیمت کالاهای خود را به قیمت ۳۱ اردیبهشت آن کالا که خودشان اعلام کردند، برسانند. تولیدکننده‌ها و واردکنندگان نیز باید قیمت‌ کالاها را در سامانه ۱۲۴ ثبت کنند و شناسه بگیرند.

*🔴«گروه هفت» با اتهام‌پراکنی علیه ایران به نشست خود پایان داد*

♦️گروه هفت در بیانیه پایانی نشست آلمان، اتهام‌ها علیه ایران در زمینه برنامه هسته‌ای و موشک‌های بالستیک و همچنین حقوق‌بشر را تکرار کرد.

*🔴 انتشار معنادار تصاویر نشست ناتو از سوی روسیه*

♦️آژانس فضایی روسیه عکس‌ها و مختصات مراکز تصمیم گیرندگان ناتو و محل برگزاری نشست بعدی ناتو در مادرید، پایتخت اسپانیا را منتشر کرد.

*🔴 سخنگوی ستاد امر به معروف: در ماجرای تجمع شیراز با نوجوانان برخورد نشده است*

♦️خانمحمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به اینکه در ماجرای شیراز با نوجوانان برخورد نشده است، گفت: باید در کشور برای موضوع عفاف و حجاب برنامه داشته باشیم اگر در این مسیر برنامه‌ای نداشته باشیم، قطعا دچار انحراف خواهیم شد.

♦️مخالف برخوردهای خشن هستیم، اما از سوی دیگر نیز مخالف بی‌قانونی هم هستیم. همچنین نباید اینگونه باشد که رها بماند و هیچ‌کسی در این موضوع اقدامی نکنند و مجموعه‌های فرهنگی آن را رها کنند، اتفاقی که در هشت سال گذشته صورت گرفت و مسئله عفاف و حجاب رها بوده است.

*🔴موافقت مجلس با تحقیق و تفحص از عملکرد شستا*

♦️نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس با تقاضای کمیسیون اقتصادی در مورد تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۹ رأی موافقت دادند.

♦️مدیریت مالی و سرمایه گذاری در این شرکت، خرید، فروش و اجاره دارایی ها، عضویت هیئت مدیره ها در شرکت های مختلف و اخراج کارشناسان حقوقی مستقل از محورهای این تحقیق و تفحص است

*🔴واژگونی قطار در آمریکا بر اثر برخورد با کامیون*

♦️دست‌کم ۷ واگن یک قطار مسافربری در آمریکا با ۲۴۳ سرنشین در پی برخورد به یک کامیون کمپرسی از ریل خارج شد.

♦️رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که چندین کشته و زخمی در این حادثه وجود دارد.

*🔴تهران میزبان نشست وزیران خارجه ایران، ترکیه و آذربایجان*

♦️وزیر امور خارجه ترکیه: تهران میزبان نشست وزیران خارجه سه کشور ایران، آذربایجان و ترکیه خواهد بود.

*🔴 اعضای ستاد انتخاباتی «روحانی» در شستا به کار گرفته شده‌اند*

♦️طبق گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۹، مشخص شد بسیاری از اعضای ستاد انتخاباتی «حسن روحانی» در شرکت‌های زیر مجموعه شستا به کارگیری و مسئولیت‌هایی به آن‌ها سپرده شده است.

*🔴تولید ۹۵ درصد تریاک جهان در افغانستان*

♦️معاون مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر: شیشه در داخل ایران تولید نمی‌شود و شیشه ارائه شده در کشور، وارداتی است.

♦️بیش از ۹۵ درصد تریاک جهان در افغانستان تولید می‌شود.

♦️بیشتر کشفیات مواد مخدر در کشور، مربوط به مصرف اروپایی‌هاست، ناتو به بهانه تامین امنیت به افغانستان رفت، ولی امنیت قاچاقچیان مواد مخدر را تامین کرد.

*🔴ناو شهید سلیمانی در راه است*

♦️سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه:به‌زودی ناو شهید سلیمانی که حامل بالگرد است، به ناوگان نیروی دریایی سپاه اضافه می‌شود.

♦️گذشت آن زمان که ناوشکن بیگانه وارد منطقه می‌شد و یک بوق می‌زد و همه شناورها خبردار می‌ایستادند.

🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا
🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش
📶گروه نشریه عبرتهای عاشورا برای افراد جدیدی که خواستار عضویت هستند
👇👇 https://chat.whatsapp.com/Jiu2q0mpTqSAbMIoi2ri5l
[۶/۲۸،‏ ۸:۰۴ بعدازظهر] ارتباط با مدیر گروه عبرت: 🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا
🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش
📶گروه نشریه عبرتهای عاشورا برای افراد جدیدی که خواستار عضویت هستند
👇👇 https://chat.whatsapp.com/Jiu2q0mpTqSAbMIoi2ri5l

*🔰 رهبر معظم انقلاب: در همکاری‌های نزدیک و مستمر دیدیم که شهید بهشتی حقا و انصافا شخصیت برجسته‌ایست/ اداره‌ی شورای انقلاب به عهده‌ی مرحوم آقای بهشتی بود*

♦️امام خامنه‌ای، صبح امروز: یاد شهید عزیز مرحوم آیت‌اللّه بهشتی را رضوان‌اللّه تعالی علیه گرامی میدارم. همچنین همه‌ی شهدایی که با ایشان شهید شدند و همچنین همه‌ی شهدای قوه‌ی قضائیه. شهید بهشتی رضوان‌اللّه علیه حقاً و انصافاً شخصیت برجسته‌ای بود. این سالهایی که از پیش از پیروزی انقلاب، از وقتی ایشان از خارج آمد تا وقت شهادتش ما با ایشان همکاریهای نزدیک و مستمر داشتیم، حقاً و انصافاً انسان میدید که ایشان یک شخصیت برجسته است.

🔺 در مجموعه‌هایی هم که با هم کار میکردیم همین جور بود. در شورای انقلاب جمع، مرحوم آیت‌اللّه طالقانی را به ریاست شورای انقلاب انتخاب کردند، ولیکن همان جمع متفقاً معتقد بودند که ایشان یک نائب رئیسی لازم دارد و آن نائب رئیس، آقای بهشتی است و ایشان را انتخاب کردند. اداره‌ی شورای انقلاب به عهده‌ی مرحوم آقای بهشتی بود حتی در زمان حیات مرحوم آقای طالقانی. ۱۴۰۱/۴/۷

🔰 روایت وقایع وحشتناک و تلخ سال ۱۳۶۰ توسط رهبر انقلاب: کدام کشور را سراغ دارید که بتواند در مقابل این همه حوادث بایستد و از پا نیفتد؟ / امام مثل کوه دماوند سربلند به همراه مردم، مسئولین دلسوز و جوانهای انقلابی ایستادند و شرایط را ۱۸۰ درجه تغییر دادند

🔻حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، صبح امروز: ایام هفت تیر وضع اینجوری بود در داخل کشور در خود این خیابانهای تهران جنگ داخلی بود. منافقین ریخته بودند با هرچه دستشان می‌آمد از تیغ موکت‌بُری بگیرید تا هر چیز دیگری که در اختیارشان بود افتاده بودند به جان مردم و پاسدارِ کمیته و پاسدارِ سپاه؛ تهران جنگ بود.
🔹 تقریبا یک هفته قبل از هفتم تیر عدم کفایت رئیس‌جمهور وقت در مجلس احراز شده و برکنار شده بود. یعنی کشور بدون رئیس‌جمهور، وضع سیاسی اینجوری بود.
🔹 در یک چنین شرائطی یک استوانه‌ای مثل بهشتی را از دست داد.
🔹 حدود دو ماه بعد از آن رئیس‌جمهور جدید و نخست‌وزیر را با هم در یک جلسه شهید کردند؛
اندکی بعد یا یک فاصله‌ی کوتاهی بعد از آن، چند نفر از فرماندهان ارشد جنگ از ارتش و سپاه در حادثه‌ی هواپیما به شهادت رسیدند؛ شهید فلاحی، شهید فکوری،‌ شهید کلاهدوز و امثال اینها.
🔹 یعنی شما اصلاً‌ در ظرف کمتر از سه ماه این همه حادثه‌ی تلخ، این همه‌ حادثه‌ی وحشتناک، این همه ضربه‌ی مخرّب را کجا دیده‌اید؟ خب شما کدام کشور را سراغ دارید، کدام دولت را سراغ دارید که بتواند در مقابل این همه حوادث بایستد و از پا نیفتد؟
🔹 شما قوه‌ی قضاییه‌ی یک چنین نظامی هستید.
🔺 مردم ایستادند، امام مثل کوه دماوند سربلند ایستاد، مسئولین دلسوز و جوانهای انقلابی ایستادند، اوضاع را ۱۸۰ درجه تغییر دادند. ۱۴۰۱/۴/۷

🔰 رهبر انقلاب: دشمن در این چهار دهه به ضعف‌ها و کمبودها امید بسته اما مکرر ناامید شده است/ مشکل‌شان این است که سرّ این ناامیدی را نمی‌تواند بفهمند

🔻حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار مسئولان قوه قضائیه: وقتی این حوادث اتفاق می‌افتاد -چه در شهادت شهید بهشتی، چه در حوادث بعدی- دشمن ذوق میکرد. سر شوق می‌آمدند و امیدوار می‌شدند که دیگر بساط این نظام انقلابی جمع شد؛ ولی ناامید شدند.
🔹 آن روز ناامید شدند، در این چهار دهه هم مکرر این ناامیدی تکرار شده. دشمن در یک مقطعی به یک چیزی، به یک ضعفی، به یک کمبودی امید بسته در نظام جمهوری اسلامی و بعد ناامید شده؛ این بارها اتفاق افتاده، منتها مشکل دشمن این است که سرّ این ناامیدی را نمی‌تواند بفهمد، نمی‌تواند تشخیص بدهد. نمی‌تواند بفهمد که چرا؛ علت چیست که جمهوری اسلامی هر دفعه از زیر بار این همه فشار میتواند بلند بشود بایستد، سینه سپر کند راه خودش را ادامه بدهد، این را نمی‌فهمد.
🔺 نتوانستند اینها بفهمند که در عالم بشر غیر از محاسبات و مناسبات سیاسی یک محاسبات و مناسبات دیگری هم وجود دارد که آنها قادر به فهم آن نیستند، آنها سنت‌های الهی است. ۱۴۰۱/۴/۷

🔰 رهبر انقلاب: خدای سال ۶۰ همان خدای امسال است/ سعی کنیم خودمان را مصداق سنت‌های الهی در راه پیشرفت قرار بدهیم

🔻حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار مسئولان قوه قضائیه: قوانین الهی، سنت‌های الهی تغییرپذیر نیست. این قوانین الهی قوانین متقنی است. خدا با کسی هم قوم و خویشی ندارد. اینکه ما بگوییم ما مسلمانیم و شیعه هستم و جمهوری اسلامی هستیم. پس ما هر کاری که دلمان میخواهد بکنیم، نه. ما با دیگران هیچ فرقی نداریم. ما در سال ۶۰ در مقابل این همه حادثه و شدت عمل توانستیم بایستیم روی پای خودمان دشمن را ناامید بکنیم، امروز هم میتوانیم. خدای سال ۶۰ همان خدای امسال است، خدای دورانهای سختی و دورانهای گوناگون یکی است. سنت‌های الهی همه سر جایش است. خب؛ سعی کنیم خودمان را مصداق سنت‌های الهی در راه پیشرفت قرار بدهیم سعی‌مان این باشد.

🔹 این آیه‌ی شریفه‌ی سوره حج تکلیف همه‌ی ما را روشن کرده؛ «الَّذِینَ إِن مَّکَّنَّاهُمْ فِی الْأَرْضِ أَقَامُوا الصَّلَاهَ وَآتَوُا الزَّکَاهَ وَأَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَنَهَوْا عَنِ الْمُنکَرِ» اقاموا الصلاه یعنی اقامه‌ی نماز. این اشاره است به اینکه حکومت الهی و اسلامی باید تعبد را و توجه به خدا را توجه به معنویت را گسترش بدهد. اقامه‌ی صلاه به این منظور است. باید روح تعبد در جمهوری اسلامی گسترش پیدا کند و اتوالزکاه، اتوالزکاه یعنی زکات بدهد، زکات هم معلوم است چیست لکن اشاره‌ای، نکته‌ای که در این اتوالزکاه‌ها یا اتوالزکاه‌های متفرقه در قرآن است این است که در جامعه‌ی اسلامی بایستی عدالت در توزیع مورد نظر باشد. این جور است. وَأَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ. امر به معروف. حالا در صلات و زکات و اینها بالاخره یک کارهایی شده، أَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ عقبیم. وَنَهَوْا عَنِ الْمُنکَرِ. معروف چیست؟ معروف عدالت، انصاف، برادری، ارزشهای اسلامی، اینها معروف است. باید امر به معروف بکنیم.

🔺 «نَهَوْا عَنِ الْمُنکَر» از منکر نهی، منکر چیست؟ ظلم است، فساد است، تبعیض است، بی‌انصافی است، اینها، عدم اطاعت الهی است، اینها ظلم است، اینها منکر است. از اینها باید نهی بشود. ۱۴۰۱/۴/۷

🔰 رهبر انقلاب: قوه قضائیه یک عامل مهم اقتدار در اداره کشور است/ آقای اژه‌ای یک عنصر مؤمن، انقلابی‌ و پرکار و با زوایای قوه آشنا است

🔻حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار مسئولان قوه قضائیه: قوه‌ی قضائیه یک عامل مهم اقتدار است در اداره‌ی کشور. بنده هم سفارشهایی کردم همیشه، چه در این دوره، در جلسات دو نفره، سه نفره‌ای که با جناب آقای محسنی داشتیم، چه در جلسات عمومی که بارها با عناصر محترم قوه‌ی قضائیه ملاقات داشتیم، همیشه سفارشهایی کردم.

🔺 خوشبختانه جناب آقای محسنی رئیس قوه یک عنصر مؤمن، انقلابی‌اند، واقعاً ایشان مؤمن‌اند، انقلابی‌اند، پرکارند، مردمی و دور از تشریفاتند. این خیلی مهم است. ایشان یک عنصر مردمی است که گفتند هم اینجا با مردم مأنوس میشوند، میروند بین مردم. ایشان با زوایای قوه آشناست. سالهای متمادی ایشان در قوه بودند. آن اجزاء گوناگون قوه را آشنا هستند و گوش شنوا هم دارد ایشان. از منتقدین و اینها میشنوند. هر چه که بگویند، گوش شنوا دارد ایشان میشنود. اینها خصوصیات ممتاز ایشان هست. ۱۴۰۱/۴/۷

🔰 رهبر انقلاب: ساختارهای فسادزا در قوه قضاییه باید در هم شکسته بشود

🔻حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار مسئولان قوه قضائیه: مسئله‌ی مبارزه‌ی با فساد جدّی گرفته بشود. فساد وجود دارد… در داخل قوه اینجور نیست که فساد نباشد.

🔹 البته اکثریت قضات پاکدست، نجیب، مؤمن و زحمتکش، حقیقتاً شریف اینجورند در این تردیدی نیست اما در جمع هزار نفره اگر ده نفر هم آدم ناباب پیدا بشوند میتوانند آن بقیه را مورد آسیب قرار بدهند؛ از لحاظ آبرو و از لحاظ کار و اینها. باید دنبال همان ده نفر گشت.

🔺 و عمده همین است که با ساختارهای فسادزا مقابله بشود، گاهی اوقات در بخشی‌ از جاها حالا چه در قوه‌ی قضاییه چه در قوه‌ی مجریه یا جاهای دیگر بعضی از ساختارها هست که به طور طبیعی فساد ایجاد میکند، آن ساختارها باید در هم شکسته بشود. ببینید بگردید این ساختارها را پیدا کنید آنها از بین برود. ۱۴۰۱/۴/۷

🔰 رهبر معظم انقلاب خطاب به قوه قضائیه: هرجا احساس شد حقوق عامه دارد تضییع میشود وارد میدان بشوید/ مسئله پیشگیری از جرم و قانون مربوط به تعیین حدود زمینها را دنبال کنید

🔻حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار مسئولان قوه قضائیه: در حوزه‌ی حقوق عمومی دادستان کل وظائفی دارد، رصد کامل نسبت به حقوق عامه داشته باشند. که حالا یک موردش را بعداً عرض خواهم کرد. رصد داشته باشند که حقوق عامه تضییع نشود، هر جا احساس شد حقوق عامه تضییع دارد میشود وارد میدان بشوند، وارد میدان بشوند به طور جدی، با استناد به قانون، بنده با اعمال احساسات و شعارگونه وارد شدنِ در این قضایا موافق نیستم اما با استناد به قانون محکم وارد بشوند. این مثلاً، خب این یک کار مهمی است.

🔹 یا مسئله‌ی پیشگیری از جرم که یکی از وظائف قوه‌ی قضائیه است در قانون اساسی هم آمده، این بایستی جدی گرفته بشود، هیچ اهمالی روا داشته نشود. در مورد این باصطلاح قوانین عادی و معمولی و باصطلاح کارهای متعارف قوه، این قانونی که مربوط به زمینها بود که هر یک متر زمینی را مشخص کنند در شهرها و روستاها که حکمش چیست، مال کیست، این باید به نتیجه برسد.

🔺 این باید به نهایت برسد، این باید دنبال بشود، اگر این کار شد، این زمین‌خواری‌ها و این کوه‌خواری‌ها و اینها دیگر از بین خواهد رفت که خود آن زمین‌خواری‌ها هم باز زمینه‌ی مشکلات دیگری است. ۱۴۰۱/۴/۷

🔰 رهبر معظم انقلاب: قوه تحت تأثیر نظر ضابطین قرار نگیرد و به موضوعات، مستقل رسیدگی کند/مراقبت بشود از رفتار ضابط که تندروی و زیاده‌روی انجام نگیرد/ البته از نظرات کارشناسی ضابطین استفاده کنید

🔻حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار مسئولان قوه قضائیه: نوع ارتباط قوه‌ی قضائیه با ضابطین قضایی خیلی مهم است. از چند طرف باید ملاحظه وجود داشته باشد. یک طرف این است که بایستی رفتار ضابطین مراقبت و نظارت بشود که خب من در تلویزیون شنیدم ایشان همین چندی پیش یک دستوراتی دادند در مورد بعضی از این کارهایی که ضابطین میکنند که نباید این کارها نسبت به متهم انجام بگیرد. خب این یک بخش قضیه است که مراقبت بشود از رفتار ضابط که تندروی و زیاده‌روی و اینها انجام نگیرد. یک جهت دیگر این است که قوه تحت تأثیر نظر ضابط قرار نگیرد. خب ضابطین، دستگاههای مؤثر و مهمی هستند دیگر، قدرتهایی دارند، نظراتی نسبت به اشخاصی، نسبت به قضایا دارند.

🔺 قوه‌ی قضائیه خودش بایست مستقل رسیدگی کند. تحت تأثیر نظر او قرار نگیرد. یک طرف دیگر قضیه این است که همین ضابطین گاهی نظرات کارشناسی‌ای دارند که اینها تحقیق‌شده است، این نظرات کارشناسی را هم ندیده نگیرند. قوه‌ی قضائیه از این نظرات کارشناسی استفاده کند، حالا چه نیروی انتظامی، چه وزارت اطلاعات، چه جاهای دیگر ضابطینی که هستند، گاهی نظراتی دارند، نظرات تخصصی و کارشناسی‌شده، به این نظرات توجه بشود. یک مسئله‌ی دیگر غالباً ضابطین به ما شکایت میکنند مکرر که مثلاً ما وقتی اعتراض میکنیم که چرا فلان مورد را برخورد نکردید، میگویند ما برخورد کردیم، دادیم به قوه‌ی قضائیه، قوه‌ی قضائیه رها کرد. از قوه‌ی قضائیه میپرسیم چرا؟ میگویند قانون نداشتیم. خب اگر قانون ندارید، قانون را چه کسی باید فراهم کند؟ شما باید فراهم کنید دیگر. لایحه درست کنید، تنظیم کنید، بدهید به مجلس تصویب کند برایتان. ۱۴۰۱/۴/۷

🔰 رهبر معظم انقلاب: داشتن امنیت روانی یکی از حقوق عمومی مردم است/ یک آدمی در فضای مجازی یک شایعه یا دروغی را مطرح میکند، امنیت روانی مردم از بین میرود؛ یکی از وظایف قوه برخورد با این مسئله است

🔻حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار مسئولان قوه قضائیه: یکی از حقوق عمومی مردم همین است که امنیت روانی داشته باشند. امنیت روانی یعنی چه، یعنی هر روز یک شایعه‌ای یک دروغی یک حرف هراس‌افکننده‌ای توی ذهن‌ها پخش نشود. حالا تا دیروز فقط روزنامه‌ها بودند که این کارها را میکردند حالا فضای مجازی هم اضافه شده.

🔺 هر چند وقت یا چند روز یک بار گاهی چند ساعت یک بار یک شایعه‌ای یک دروغی یک حرفی را یک آدم مشخصی یا نامشخصی در فضای مجازی منتشر میکند، مردم را نگران میکند ذهن مردم را خراب میکند، یک دروغی را مطرح میکند شایع میکند، خب امنیت روانی مردم و افکار عمومی از بین میرود؛ یکی از وظایف قوه‌ی قضائیه برخورد با این مسئله است. ۱۴۰۱/۴/۷
[۶/۲۸،‏ ۸:۰۴ بعدازظهر] ارتباط با مدیر گروه عبرت: 🔆 زنگ عبرت:

🔴*گناه رئیسی چیست⁉️ رئیسی چکار داره میکنه؟*

♦️*رئیسی، جرایم بزرگی مرتکب شده است:*
*او از خطوط قرمز خیلی ها عبور کرده است‼️*
*این سید بی‌ریا و مخلص که انقلابیگری را از استاد مظلوم خود شهید دکتر بهشتی آموخته، خود را به گله‌ی شغال‌ها و لانه‌ی لاشخورها زده و مشغول ویران کردن آشیانه‌ی کثیف موریانه‌هاست.*

*☑️ویلاهای عظیمی که در کنار دریا و کوه و رودخانه ساخته بودند و برخی از آنها در قلب اروپا هم یافت نمی‌شد، به دستور رئیسی و به نفع مردم ویران شد؛*
*☑️حقوق‌بگیران نجومی، حقوق‌شان پرید؛*
*☑️اختلاس و رانت پرید،*
*☑️قصرنشینی وزرا پرید،*
*☑️خالی کردن جیب مردم از راه بورس پرید،*
*☑️دلالی واکسن کرونا(اعزام شیرین‌مغزها به ارمنستان برای واکسن) پرید،*
*☑️زدوبند با کدخدای غربگداها برای بتن‌ریزی در قلب رآکتور اراک و فراری دادن نخبه‌های هسته‌ای پرید،*
*☑️دوربین های سایت هسته ای به روی آژانس انرژی هسته ای آمریکایی بسته شد.*
*☑️سانتریفیوژهای مدرن بکار گرفته شد.*
*☑️رونق کارگاه‌های تعطیل‌شده،کلید خورد*
*☑️بازگشت کارگران(مثل هفت‌تپه و…) بر سر کار،*
*☑️اخطار به پیمانکاران گردن‌کلفت به این معنا که حقوق کارگر به هیچ بهانه‌ای نباید تاخیر بیفتد،و اجرا شد،*
*☑️ارسال ماهواره به پانصدکیلومتری فضا،*
*☑️عضویت در گروه مهم شانگهای،*
*☑️قرارداد گازی با ترکمنستان و آذربایجان(یعنی تودهنی به آتاتورک جدید اردوغان الاغ)،*
*☑️بیرون کشیدن حق ملت از حلقوم ملکه انگلیس پس از ۵۰ سال،*
*☑️به صفر رساندن درگذشتگان هفتصدنفری کرونا👈یعنی آزاد شدن از حبس خانگی، رونق کسب وکارها، مسافرت سی میلیون شب عید، استراحت کادر درمان،*
*☑️بیمه‌ی پنج میلیون نفر از افراد بی‌بضاعت،*
*☑️خرید ۵۳٪ از بندر استراتژیک در روسیه،*
*☑️کشت فراسرزمینی گندم و دانه های روغنی یکصد هزار هکتار در روسیه،*
*☑️بستن قرار داد راهبردی اقتصادی ۲۰ ساله در شاخه های مختلف با ونزوئلا،*
*☑️ساخت و فروشی ابر نفتکش نفتی به ونزوئلا،*
*☑️بستن قرار داد راهبردی ۲۰ ساله با روسیه*
*☑️بستن قراد دادهای مهم با عمان،امارات،قطر*
*☑️بستن قرارداد ساخت و ساز مسکن،راه،سد و صادرات با سوریه و تصرف بازار آن برای فروش تولیدات داخلی،*
*☑️نگهداشتن آمریکا در اطاق انتظار مذاکرات وین*
*☑️حذف ارز ترجیحی و بستن راه دزدی رانت خواران،*
*☑️تلاش جدی برای ساخت مسکن جهت محرومان،*
*✍️ و بسیاری کارهای مهم و بنیادی که در عرض این ۹ ماه انجام شده است👈تحمل کرکس‌ها و گرازهای لاشخور را تمام کرده است که ناگهان تیغ جراحی رئیسی رفت روی شاهرگ دزدان آرد و گندم و ماکارونی. و این یکی دیگر قابل تحمل نبود‼️*
*و زوزه‌ها و جیغ بنفش های داخلی و خارجی،از بی‌بی‌سی و من‌وتو تا خوارج نهروان گرفته تا حجاریان و تاجزاده، زیبا کلام،و کلا اصلاح طلبان برانداز و برخی اصول گرایان بی فاقد اصول و جماعت فصول گرا(نان به ترخ روزخور) گوش خراش و آزاردهنده به گوش رسیده و می رسد.*

✍️ *اینها همه طبیعی بود.*
*لکن امام حکیم انقلاب هم چند سال قبل هشدار داده بودند که اجرای عدالت برای عده‌ای سخت است؛ هیاهو وجنجال می‌کنند… نترسید و محکم بایستید…*

*تنها چیزی که دل انسان را به درد می‌آورد،👈گاهی هم صدایی برخی از ما و شما با مولتی‌میلیاردها، با صاحبان ویلاهای کذایی،باحقوق‌بگیران نجومی،با سلاطین گندم و ماکارونی و دشمنان قسم خورده ای مثل اروپا و امریکا است*

*👆به این می‌گویند قدرت شیطانی امپراتوری رسانه ای و فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای‼️👈چرا👈چون برخی از مردم فراموشکار که یادشان رفت چه کسی در طول این هشت سال عامل اینهمه سختی ها می باشد، بدون درنگ و تحلیل و یادآوری بلافاصله و هماهنگ با جناح روحانی هم گفتند: یاد روحانی به خیر*
*آنقدر القاء کردند و گفتند و گفتند و نوشتند و نوشتند، و ما هم بدون تامل و دقت و تحقیق و بررسی بلندگوی آنها در فضای مجازی و حقیقی شدیم…*
*✍️منتظر فتنه ها‌ی جدید باشید… سلاطین آرد،نان،ارز، ماکارونی و شکر و روغن و….در حال تحریک چند نفر از جنس اکبر گودرزی، کشمیری، کلاهی، و… هستند👈چرا👈چون تحمل شرایط جدید رو به مطلوب را ندارند و دست آنها از منابع دزدی و اختلاس بواسطه تسلط از راه ثروت و قدرت بسته شده است..
*دعا کنید و هوشیار باشیم. بلندگوی این طایفه‌ی جنایتکار نشویم. بهشتی‌ و رجایی را نخست ترور شخصیت کردند و سپس ترور شخص… خدا مکرشان را خنثی می کند ؛ لکن هوشیاری ما هم لازم و ضروری است.*

🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا
🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش
📶گروه (پنجاه وهفتم) نشریه عبرتهای عاشورا برای افراد جدیدی که خواستار عضویت هستند
👇👇

https://chat.whatsapp.com/GJ4tFZkdFJI7c3CfGwxKt8

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

روسیه استان سی و چهارم ایران

علاوه بر اینکه امریکا استان سی و دو و اروپا سی و سوم ایران است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *