خانه / جشنواره / شهید علی اصغر وصالی

شهید علی اصغر وصالی

اطلاع‌رسانی رسانه‌ها:
✅کاغذ تنها عامل موثر در وضعیت کنونی مطبوعات نیست

🔷معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کاغذ یکی از متغیرهای مستقل متعددی است که روزنامه ها را در وضعیت فعلی قرار داده است، گفت: تقلیل دادن مسائل حوزه رسانه و مرجعیت آن به موضوع کاغذ، کمکی به حل مسأله نخواهد کرد.

◀️ جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید 👇
press.farhang.gov.ir/fa/news/637295

✅برگزاری آیین بزرگداشت روز ملی اهدای عضو از سوی انجمن اهدای عضو ایرانیان

🔷نوزدهمین آیین بزرگداشت روز ملی اهدای عضو با حضور مسئولان، هنرمندان برجسته کشور و جمعی از خانواده‌های ایثارگر اهداکننده و گیرنده اعضا، از ساعت ۲۰ روز شنبه، ۳۱ اردیبهشت ماه در محل سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

🔷طرح پویش ملی “ایران، دیار نفس” از تاریخ ۲۵ لغایت ۳۱ اردیبهشت در سراسر کشور و با همکاری انجمن اهدای عضو ایرانیان، مرکز مدیریت پیوند وزارت بهداشت، صدا و سیما، معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌زسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان‌‎های مرتبط شهرداری تهران و کلانشهرهای ایران برگزار می‌شود.

🔷”یکی بود، هنوزم هست” کلیدی‌ترین شعار پویش کشوری “ایران، دیار نفس” است.

یکی بود … هنوزم هست

#ایران_دیارنفس

✅یزدی‌نژاد: یارانه کاغذ راه‌گشا نیست

🔷مدیر چاپخانه‌های موسسه جام جم گفت: شرایطی برای چاپ و نشر به وجود آمده است که هزینه تولید یک نشریه گران تمام می‌شود و بازار روزنامه‌ها و ​نشریات چاپی با مشکل مواجه شده است. در این شرایط یا باید کلا چاپ نشریات را فراموش کرد و به راه‌های دیگر از جمله نشر دیجیتالی رو بیاوریم و یا اینکه کارشناسان مسیرهای جدیدی را طراحی و پیشنهاد کنند تا نشریات چاپی زنده بمانند.

جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید 👇
press.farhang.gov.ir/fa/news/637590

✅پیام تسلیت معاونت مطبوعاتی برای درگذشت عکاس با سابقه جنگ

🔷معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیامی درگذشت «مریم کاظم‌زاده» عکاس پیشکسوت و باسابقه سال‌های انقلاب و جنگ تحمیلی و همسر شهید علی‌اصغر وصالی فرمانده گروه «دستمال سرخ‌ها» در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

◀️در پیام معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، آمده است:‏

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت زنده‌یاد «مریم کاظم‌زاده»، همسر شهید گرانقدر علی‌اصغر وصالی و عکاس پیشکسوت و صاحب سبکِ ایام انقلاب و دفاع مقدس، که صحنه‌های ناب و بدیعی از حضور رزمندگان و فرماندهان در جنگ تحمیلی را در حافظه بصری مردم ثبت کرده است، موجب تالمِ بسیار شد.

معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن تسلیت به خانواده گرامی، اصحاب ارجمند رسانه و به‌ویژه عکاسان مطبوعاتی، از خداوند متعال برای او رحمت واسعه و برای بازماندگان، صبر و سلامتی مسئلت دارد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

احمد ماهيني كانديداي رياست جمهوري آمريكا

جهان برای ایران شد و آنها خبرندارند

L'Amérique est la 32ème province et l'Europe est la 33ème province de l'Iran et la langue officielle est le persan. America is the 32nd province and Europe is the 33rd province of Iran and the official language is Persian

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *