خانه / جشنواره / دخالت در امور داخلی ایران ممنوع است
دخالت در امور داخلی ایران ممنوع است
دخالت در امور داخلی ایران ممنوع است

دخالت در امور داخلی ایران ممنوع است

سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت خارجه ایران، واکنش وزارت خارجه آمریکا در دفاع از معترضان ایرانی را “ذوق‌زدگی بیش از حد” خوانده است. همزمان و بر اساس گزارش‌ها از نقاط مختلف ایران، اعتراضات علیه گرانی و سرکوب معترضان یکشنبه‌شب در چندین شهر ایران ادامه داشته است.

ساعاتی پیش ند پرایس در توییتی نوشت: “تظاهرکنندگان شجاع ایرانی برای حقوق‌شان به پا خاسته‌اند. مردم ایران حق دارند از دولت‌شان انتظار پاسخگویی داشته باشند”.

او در ادامه با توضیح موضع دولت آمریکا نوشت: “ما از حق آنها برای برگزاری تجمع مسالمت‌آمیز و آزادی بیان مجازی و واقعی بدون ترس از خشونت و مجازات حمایت می‌کنیم”.

اکنون سعید خطیب‌زاده می‌گوید: “این ذوق‌زدگی دولت آمریکا نشان می‌دهد که کاری که دولت برای مردمی‌سازی حوزه اقتصادی انجام داده، موضوعی است که آنها نگران آن هستند”.

او گفت دولت ابراهیم رئیسی با “جدا کردن اقتصاد ایران از دلار” به دنبال “مصون‌سازی اقتصاد” است و این موضوعی است که آمریکا نگران آن است.

آقای خطیب‌زاده آمریکا را به “مداخله”‌ در حاکمیت ملی ایران متهم کرد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *