خانه / جشنواره / پروژه های پیشنهادی باید کیفیت زندگی و رضایتمندی شهروندان را ارتقا دهد

پروژه های پیشنهادی باید کیفیت زندگی و رضایتمندی شهروندان را ارتقا دهد

پروژه های پیشنهادی باید کیفیت  زندگی و رضایتمندی شهروندان را ارتقا دهد

شهردار منطقه یک در اولین جلسه با شورایاران  منتخب دوره جدید  :
پروژه های پیشنهادی باید کیفیت  زندگی و رضایتمندی شهروندان را ارتقا دهد
کارآمدی پروژه های پیشنهادی شورایاران باید به نحوی باشد که با شناخت کافی از مشکلات محلی ، بتواند کیفیت زندگی و رضایتمندی شهروندان را افزایش دهد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در  اولین جلسه با شورایاران  منتخب دوره جدید با بیان مطلب فوق اظهار داشت: شورایاران فرهیخته نوید بخش توسعه روز افزون برای منطقه  هستند و با رصد صحیح مشکلات ، اولویت بندی آنها و پرهیز از موضوعات بدون ارتباط با شهرداری وموضوعاتی که  امکان تحقق کوتاه مدت آنها نیست در اداره شهر مشارکت موثر می کنند .
وی گفت : شورایاران به این حد از رشد و بلوغ رسیده اند که هم مشکلات را احصاء می کنند و هم پیشنهاد اجرایی می دهند و انتظار ما این است طرح های محلی توسط خود اهالی و شورایاران تهیه و متناسب با بودجه و امکانات هر محله ارایه  شود.
موسوی تصریح کرد : نهاد شورایاری نهالی است که می تواند درخت سرمایه اجتماعی شهر را شکوفا کند و مدیریت را به سمت مدیریت مشارکتی ببرد و افراد جوان فرهیخته نمونه ای از این سرمایه ها هستند که باید در مدیریت شهری از آنها کمک بگیریم تا طرح ها را به نتیجه مطلوب برسانیم .
شهردار منطقه یک احداث پل شهید چمران( شهید خلبان نوروزی ) را یک پروژه مقیاس محلی دانست و گفت:  در یکسال گذشته سعی کردیم پروژه های نیمه کاره را به اتمام برسانیم که پروژه پل شهید چمران یکی از این پروژه ها بود که به بهره برداری رسید.
وی افزود: خیابان ۳۵ متری شهید افتخاری پروژه دیگری است که وارد فاز آسفالت شد و برای اجرای عملیات، در حدود ۵ هزار کامیون نخاله دپو شده توسط کارگاه های محلی از داخل این محوطه جمع آوری شد.
موسوی رشد صدور پروانه ساختمانی نسبت به سال گذشته، ساماندهی و ایمن سازی نقاط نا ایمن در مسیر کوهنوردی درکه ، تملک خانه نیما ، مرمت موزه استاد انتظامی ، اجرای طرح پایلوت ساختمان پایدار در منطقه یک ، اجرای طرح های زیست محیطی را از جمله پروژه های اجرا شده  و شروع ساخت ایستگاه آتش نشانی  قیطریه و افتتاح موزه دکتر حبیبی در باغ فردوس از طرح های در دست اقدام دانست.
Download all attachments as a zip file


درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

روزمعلم و شهادت استاد مطهری

بسم الله و سلام وعرض تبریک تقدیم به کسانی که به ما مفیدها آموختند🌴 امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *