خانه / جشنواره / لانه عنکبوت
سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز پنجشنبه در تجمع مردم غزه سخنرانی کرد.

لانه عنکبوت

سردار سلامی در تجمع غزه: لانه عنکبوت نمی‌تواند پناهگاهی امن برای عادی‌سازان باشد.
به گزارش جعفری خبرنگار ماهین نیوز:  فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسمی که توسط کمیته فلسطینی روز جهانی قدس در غزه برگزار شد، گفت: لانه عنکبوت نمی تواند پناهگاهی امن برای عادی سازان باشد.

فردا جمعه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ مصادف با روز جهانی قدس است.

حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران برای زنده ماندن مساله اساسی فلسطین و اعلام همبستگی مسلمانان جهان با فلسطینی‌ها و بسیج نیروها برای نجات قدس‌شریف از اشغال صهیونیست‌ها، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به‌عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند.

سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز پنجشنبه در تجمع مردم غزه سخنرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، سردار سلامی در این مراسم گفت: درود می فرستیم به تمام مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری و قدس و تمام فلسطین؛ امام خمینی(ره) قدس و فلسطین را در مرکز توجهات جهان اسلام قرار داد.

وی افزود: آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی، سپاه قدس را برای حمایت از آرمان فلسطین تاسیس کرد، مردم مقاوم فلسطین دشوار‌ی‌ها را پشت سر گذاشتند و معادله ها را تغییر دادند.

سردار سلامی تاکید کرد مذاکرات در اسلو و شرم الشیخ و هر مکان دیگر آزادی را برای فلسطینیان به ارمغان نیاورد، رژیم صهیونیستی مانند خنجر در پیکر امت اسلامی قرار داده شد.

سردار سلامی تصریح کرد: جوان فلسطینی دارای شجاعت و جرات برای اجرای عملیات در تل آویو است و سامانه امنیتی دشمن صهیونیستی را برای چند ساعت مختل کرد، تزلزل رژیم صهیونیستی عیان شده است، لانه عنکبوت نمی تواند پناهگاهی امن برای عادی سازان باشد.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: پیروزی از طریق وحدت رزمندگان در دسترس است، حمایت ما از فلسطین مبتنی بر تعالیم اسلامی و رهنمودهای امام خامنه ای است./ ۱۱۴

بیشتر بخوانید:

اولین سرود فارسی عبری به مناسبت روز جهانی قدس

روز جهانی قدس؛ ابتکار تاریخی امام خمینی در حمایت از فلسطین

بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز جهانی قدس

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران: حمایت از فلسطین و قدس، اولویت ایران است

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

مرکز طرحهای ملی وزارت ارشاد اسلامی

اقای صابر جعفری توضیحاتی دادند تعریف ارشاد متولی فرهنگ عامه فرهنگ در اسلام پاسخگویی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *