خانه / جشنواره / دیدار از ماهین را خواستاریم
دیدار از ماهین را خواستاریم

دیدار از ماهین را خواستاریم

در «مهر» بخوانید/ در حال به‌روزرسانی؛
قزوین مقصد بیستمین سفر دولت/رئیسی:برای رفع مشکلات مصمم هستیم
قزوین مقصد بیستمین سفر دولت/رئیسی:برای رفع مشکلات مصمم هستیم
استان قزوین مقصد بیستمین سفر رئیس‌جمهور و اعضای کابینه است،حجت‌الاسلام رئیسی در دیدار با اقشار مختلف گفت که«مردم از صنعت خودروسازی رضایت ندارند»،وی همچنین بر رفع مشکلات شهرستان‌ها تأکید کرد.

خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: روز چهارشنبه استان قزوین در بیستمین سفر رئیس‌جمهوری میزبان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همچنین برخی اعضای کابینه است. بررسی مشکلات مردم، دیدار با اقشار مختلف جامعه و شرکت در جلسات مختلف از مهم‌ترین برنامه‌های رئیس‌جمهور کشورمان در جریان سفر به استان خواهد بود.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان قزوین اظهار کرد: با ورود رئیس‌جمهور به استان بازدیدها و جلساتی توسط رئیس‌جمهور اتفاق خواهد افتاد که به دلیل ضیق وقت عمده این جلسات، جلسات رسمی و از قبل تعیین‌شده است.

وی گفت: دیدار با نمایندگان اقشار مختلف استان اولین دیدار ایشان با مردم استان قزوین خواهد بود.

این مسئول بیان کرد: بازدید از تعدادی از اماکن استان قزوین و درنهایت جلسه شورای اداری برای پیگیری مسائل و مشکلات استان از دیگر برنامه‌های ریاست‌جمهور در سفر نیم روزه به قزوین خواهد بود.

وی گفت: در پایان برنامه‌ها نیز برنامه نشست رسانه‌ای رئیس‌جمهور با اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

قزوین مقصد بیستمین سفر دولت/رئیسی:برای رفع مشکلات مصمم هستیم

همچنین در بیستمین سفر استانی رئیس‌جمهور به استان قزوین برخی از وزرا و معاونین نیز به استان سفرکرده‌اند تا به‌عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان‌های استان قزوین حضور پیدا کنند.

در این سفر احمد وحیدی، وزیر کشور به‌عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهوری به شهرستان قزوین، سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی به‌عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور به شهرستان تاکستان و بهرام عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز به‌عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور به شهرستان آبیک سفرکرده‌اند.

همچنین علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو به‌عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان بویین‌زهرا و حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور مهمان شهرستان البرز هستند.

در این سفر علی سلاجقه معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط‌زیست نیز به‌عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهوری به شهرستان آوج سفرکرده است.

نمایندگان ویژه رئیس‌جمهوری پس از سرکشی و بازدید از شهرستان‌های استان قزوین امشب به مرکز استان سفر می‌کنند تا در نشست شورای اداری مربوط به بررسی مسائل و مشکلات و تصویب مصوبات سفر که با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود، شرکت کنند.

قزوین مقصد بیستمین سفر دولت/رئیسی:برای رفع مشکلات مصمم هستیم

بنابراین گزارش، سامانه‌ای برای دریافت درخواست‌ها و مطالبات مردم در قالب «سامد» راه‌اندازی شده است. این سامانه آمادگی دریافت درخواست‌های مردمی را خواهد داشت و تا ساعت ۲۱ روز چهارشنبه آماده دریافت تماس‌های تلفنی هستند.

مردم می‌توانند با شماره‌گیری شماره ۱۱۱ درخواست خود را مطرح کنند، این روش جایگزین روش‌های معمول گذشته که به‌صورت جمع‌آوری نامه بود، اجرا می‌شود. البته مردم می‌توانند در صورت مقدور نبودن ارتباط تلفنی نامه‌های خود را به مکان‌های مشخص‌شده تحویل دهند.

علاوه بر این فرآیند میز خدمت هم در دستگاه‌های اجرایی با حضور نمایندگان تام‌الاختیار وزرا در جریان است و مردم می‌توانند از این طریق هم درخواست‌های خود را مطرح کنند.

اخبار سفر رئیس جمهور و وزرا را در زیر بخوانید.

۱۹:۵۶ رئیس جمهور: مردم از وضعیت صنعت خودروسازی در کشور رضایت ندارند

آیت‌الله ابراهیم رئیسی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع اقشار مختلف مردم قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های قزوین دشت پهناور قزوین است که رهبر معظم انقلاب علاوه بر بیان در عموم به‌صورت خاص در دو جلسه به آن اشاره کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دشت قزوین بستر مناسبی برای کار دانش بنیان است، افزود: دشت قزوین بستر مناسبی برای فعالیت‌های فناوری‌پایه و علم‌پایه است.

رئیس جمهور با بیان اینکه صنایع باید دانش‌پایه و علم پایه باشند، تصریح کرد: احیا واحدهای نیمه تعطیل و تعطیل استان باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی با بیان این موضوع که احیا واحدهای صنعتی از برنامه‌های ویژه وزارت صمت است از استاندار قزوین خواست این موضوع را در خصوص استان قزوین به‌طور جدی از وزارت خانه پیگیری کنند.

آیت الله رئیسی یادآور شد: مسئله آسیب اجتماعی که موجب رنج مردم شده زیبنده استان نیست و معتقدم با همکاری خود مردم می‌شود این موضوع را کاهش داده و رفع کرد.

وی بیان کرد: به اصل مردمی سازی دولت در حوزه‌های مختلف باور دارم و معتقدم رمز موفقیت دولت و کشور در همه عرصه‌ها استفاه از ظرفیت مردم بوده است.

رئیس جمهور بیان کرد: خصوصی سازی و اجرای اصل ۴۴ متأسفانه در دوره‌های پیشین به درستی اجرا نشده و در تلاش هستیم تا در این دولت منطبق بر دولت و بر اساس شایستگی واحدها واگذار شوند.

وی با بیان اینکه مردم از وضعیت صنعت خودروسازی در کشور رضایت ندارند، عنوان کرد: همانطور که در صنعت هسته‌ای و موشکی به توانمندی رسیدیم باید در صنعت خودروسازی رشد داشته باشیم.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: تأمین ۴ میلیون واحد مسکن در ۴ سال شعار نیست و نیاز کشور است و باید آن را عملی کنیم. ادامه اظهارات رئیس جمهور را اینجا بخوانید.

۱۹:۳۷ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: بسته‌های حمایتی به تولیدکنندگان تعلق می‌گیرد

حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه سفر استانی دولتی در بازدید از بیمارستان سجادیه ناحیه شهری مهرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به نام سال جاری باید گفت که سال جاری سال اشتغال است.

وی افزود: با توجه به عنوان سال و برای تحقق اشتغال آفرینی بسته‌های جدید حمایتی برای تولید کنندگان در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: با توجه به موقعیت مکانی شهر محمدیه و احداث شهرک بزرگ مهرگان و جمعیت ۱۰۰ هزار نفره این منطقه، احداث و تکمیل بیمارستان یکی از ضروریات دولت محسوب می‌شود که امیدواریم این مسئله با یک اقدام جهادی و انقلابی در دستور کار مسئولان هیأت دولت قرار خواهد گرفت.

زمان صلح است نه کشتار
زمان صلح است نه کشتار
به بیش از ۳۸ میلیون تومان
به بیش از ۳۸ میلیون تومان
حجت‌الاسلام سیدمحمود مصطفوی
حجت‌الاسلام سیدمحمود مصطفوی

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

روزمعلم و شهادت استاد مطهری

بسم الله و سلام وعرض تبریک تقدیم به کسانی که به ما مفیدها آموختند🌴 امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *