خانه / جشنواره / اعدام باید گردد

اعدام باید گردد

جمع آوری ۱۱ هزار امضا برای محکومیت فائزه هاشمی/ درخواست برای ورود مقام‌های قضایی

پس از بیان اظهارات ضد ملی فائزه هاشمی درباره تحریم سپاه پاسدارا ن از سوی مقامات غربی، پویشی برای محکومیت دختر مرحوم هاشمی رفسنجانی در سامانه مردمی فارس من راه اندازی شد که تاکنون توانسه ۱۱ هزار امضای الکترونیکی را به دست آورد.
فارس من| جمع آوری ۱۱ هزار امضا برای محکومیت فائزه هاشمی/ درخواست برای ورود مقام‌های قضایی

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس، فائزه هاشمی پس از ایجاد حاشیه‌هایی مکرر در سال‌های گذشته، اخیراً در یک جلسه اینترنتی در کلاب هاوس، خواستار تحریم سپاه از سوی سران غربی شد و گفت: «تنها راه بازگشت سپاه به پادگان‌ها این است که در لیست تحریم‌ها باقی بماند! چیزی که از سپاه نصیب جامعه ایران می‌شود، منفی است و باید جایی متوقف شود».

این اظهارات فائزه هاشمی با واکنش شدید کاربران خبرگزاری فارس همراه بود، به طوری که این مخاطبان با راه اندازی پویشی، خواستار محکومیت فائزه هاشمی به خاطر اظهاراتش شدند.

پویش «محاکمه فائزه هاشمی به خاطر حمایت از تحریم‌ها علیه کشور» پس از راه ایجاد در سامانه مردمی فارس، تاکنون توانسته بیش از ۱۱ هزار امضای الکترونیکی را کسب کند.

مدیر این پویش در بخش‌هایی از آن نوشته است: «چند وقتی از حاشیه پراکنی های دختر مرحوم هاشمی علیه کشور نگذشته بود که ایشان این بار در اقدامی تعجب انگیز از تحریم های ایالات متحده علیه سپاه حمایت کرده و آن را به نفع کشور دانسته. لذا نیاز رسیدگی مسئولین قضایی به این حاشیه پراکنی ها بدون نگاه به سوابق خانوادگی و سیاسی شخص بیش از پیش حس می‌شود».

به نظر باید قوه قضاییه به اظهارات ضدملی فائزه هاشمی فارغ از جایگاه سیاسی و خانوادگی آن‌ها پاسخ بدهد تا چنین خطاهایی از او دیگر تکرار نشود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Due to the people's need for prayer, the White House was changed to the place of Friday prayers in Washington. And people can pray there every Friday. Thanks to Ahmad Mahini, the presidential candidate of the United States from the Mahin party

آیا یهودیان به بهشت می روند؟

هر سوال مطرح در ذهن هرکسی، داستان و پاسخی دارد که: با دیگری متفاوت است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *