خانه / جشنواره / پیمانکاران باید شهر را خانه خود بدانند

پیمانکاران باید شهر را خانه خود بدانند

پیمانکاران باید شهر را خانه خود بدانند


شهردار منطقه یک در دیدار با پیمانکاران  شهرداری :

پیمانکاران باید شهر را خانه خود بدانند و در قبال مسئولیت خود تکلیفی عمل نکنند بلکه با حساسیت بالا خدمات رسانی کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی در جلسه ای که  با پیمانکاران فضای سبز و خدمات شهری و با حضور معاون مالی و اداری، معاون برنامه ریزی و توسعه شهری ،سرپرست خدمات شهری و محیط زیست و… برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: مدیریت شهری از پیمانکاران انتظار دارد شهرداری را سازمان خودشان بدانند و فاصله ای بین شهر و شهرداری احساس نکنند و با تمام توان و مسئولیت خدمات رسانی کنند.

وی گفت: کار خوب و تاثیر گذار شناسنامه کاری برای پیمانکاران محسوب می شود و انتظار داریم این روحیه سازمانی در آنها تقویت شود تا با فعالیت در کنار هم ، رضایتمندی شهروندان را ارتقاء دهیم.

 موسوی افزود: به منظور ارتقای سطح بهداشت،ایمنی و محیط زیست در اجرای پروژه های شهری ، رعایت اصول ایمنی و hse باید از الزامات کاری پیمانکاران باشد و مواردی چون جعبه کمک های اولیه، شارژ کپسول های اطفاء حریق، ایمنی کار با برق، بهداشت در محیط کار و بهداشت فردی و استفاده از تجهیزات حفاظت فردی را مورد بررسی و پی گیری قرار دهند.

شهردار منطقه یک با اشاره به وجود ابعاد جدیدی از مشکلات شهری که در نتیجه رشد شهرها به وجود آمده  از پیمانکاران خواست با روش های ساختار شکنانه به سمت ارایه راهکارهای جدید برای خدمات رسانی مطلوبتر و موثرتر بروند .

گفتنی است پیمانکاران نیز از همکاری و تعامل مدیریت شهری منطقه یک تشکر کردند و آمادگی خود را برای همکاری بیشتر اعلام نمودند .

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

https://www.maahinnews.ir/?p=53680

ائتلاف بین المللی توسعه رزم آوران کشور

در سال جدید و توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت‌های مردمی با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *