خانه / جشنواره / طرفدار روحانیت پاک و ساده ریست

طرفدار روحانیت پاک و ساده ریست

🔷 *فلفل و‌ چاقو⚠*

❌⚠❌⚠❌⚠❌⚠❌⚠❌

🔆 یک هفته پیش، بر اثر ازدحام ناشی از سوءمدیریت برخی مسئولین و فشار جمعیت پشت در ورزشگاه امام رضای مشهد و استفاده از افشانه فلفل توسط مأمورانی، از چشم چند دختر اشک آمد.

🔹این دختران با اطلاع‌رسانی غلط و یا بدون اطلاع‌رسانی برای گذران ساعتی برای تفریح و سرگرمی، خود را به ورزشگاه رسانده بودند، اما در هر صورت سزاوار نبود که با آن‌ها این شود که شد.

📌به‌دنبال این واقعه‌ی ناراحت‌کننده، همه‌ی زمین و زمان بسیج شدند و همه با اظهار تأسف، این واقعه را محکوم کردند. اما دامنه‌ی این مسئله به طرز غیرعادی به اموری کشیده شد که نباید و از سوی کسانی دنبال شد که بعضاً شایستگی نداشتند.

🔰برخی این واقعه را به اصل نظام ارتباط دادند و خواهان تغییر نظام شدند، برخی آن را به تضییقات طالبان در حقوق زنان تشبیه کردند، برخی زمان را برای تسویه حساب با امام جمعه مشهد مناسب دانسته و به دروغ آن را ناشی از تصمیم او دانستند، او را سلطان خواندند، خراسان را واتیکان نامیدند، برخی افراد بی‌مزه و فرصت‌طلب، سلطانیسم را به ولایت فقیه هم نسبت دادند.

🔴برخی برای دخترکانی که آن فلفل چشمشان را آزرد چه گریه‌ها و مویه‌ها که نکردند، چه لوایح دفاعیه برای احقاق حقوق از دست‌رفته این دختران که ننوشتند و‌ چه خط و نشان‌ها برای نظام که نکشیدند.

🔻برخی فرصت را مثل یک متاع گرانبهای مفت، مناسب دیدند و‌ هوس کردند نیشی به رییس‌جمهور خدوم بزنند و رهنمود دادند که او باید به پدر خانم خود تذکر دهد و الا معلوم می‌شود رییس مسلوب‌الاختیار است.

🔷خلاصه آن‌که در فضای رسانه و شبکه‌های ماهواره‌ای، محشری برخاست و قیامتی برای برپایی محکمه عدل و رسیدگی به داد آن ستم‌دیدگان مظلوم در پشت در ورزشگاه فوتبال شکل گرفت.

😔یک هفته بعد اما در همان شهر مشهد یک روحانی گمنام در فضای مجازی و رسانه، اما مشهور بین فقرای حاشیه مشهد به همراهی دو نفر از هم‌سنگران جهادی‌اش بعد از آن‌که از جلسه چاره‌جویی برای رسیدگی به امور محرومان بیرون آمدند، به قصد نماز و زیارت وارد حرم رضوی شدند که در بازگشت در صحن حرم، جسم خونین‌شان هم‌چون شهید این ماه، آقای مظلومان، امیر مؤمنان با تیغ جفای یکی از فرزندان ابن‌ملجم بر سنگ‌فرش صحن حرم رضوی افتاد.

😔جرم‌ حجه الاسلام #شهید_محمد_اصلانی چه بود؟ برادر دو شهید، رزمنده دفاع مقدس و‌ جانباز جنگ، خادم #محرومان ، با زیّ طلبگی، یار و غم‌خوار ضعفا، مدافع ولایت، عاشق شهادت، با زبان #روزه برای نماز و زیارت مولایش امام رضا «ع» آمده بود. این‌ها کم جرمی است؟ آیا سزای او این نیست که به‌دست آن بچه‌عقرب درنده‌ی وهابی و تکفیری پیکرش این‌طور چاک‌چاک و‌ خونین در آن صحن ملکوتی بر زمین افتد؟

📌غیر از جوخه‌های وحشی و ‌هار صهیونیست‌ها و‌ منافقین و اراذل و اوباش اجیرشده‌ی مجازی و ماشین‌های تولید فحش و #توهین و رذالت که آن‌چه لایق خودشان است، نثار این آرام‌گرفته‌ی در آغوش امام رئوف می‌کنند، شما از امروز شاهد #خناق_خبری و لالمانی رسانه‌ای مدافعان حقوق بشر، سینه‌چاکان دفاع از منافع زنان، گریه‌کنندگان حرفه‌ای در مراسم مرده‌خوری‌های سیاسی و آن احزاب، گروه‌ها، شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی که در هر حادثه‌ی نان‌وآب‌داری حاضر می‌شوند و خودی نشان می‌دهند و در دیگ آش شور، فضله می‌اندازند خواهید بود.

🔸البته شوربختی برای این‌ها این است که به‌دلیل ملیت #افغانی آن ضارب شقی و کور، دیگر نمی‌توانند از نارضایتی مردم از نظام و #نفرت آنان از روحانیت و امثال آن دم بزنند و تحلیل‌های دو ریالی جامعه‌شناسی‌شان را به زیور طبع مجازی و حقیقی بیالایند.

🔹البته عمله‌های #دشمن و ‌تمام‌کنندگان پروژه‌های ضد امنیت کشور را که در پی ایجاد تضاد میان مردم ایران و افغانستان و شیعه و سنی هستند فراموش نکنید. برخی وطن‌پرستان پهلوان‌پنبه‌ی بی‌هنر از امروز ممکن است قلم‌های زنگ‌زده‌شان را از غلاف بیرون کشند و بر ملت مظلوم افغانستان بتازند و یا پلو‌خورهای مفت‌خور و دنیاطلب سفره ولایت امیر مؤمنان و مأموران تشیع انگلیسی با کینه‌های کورشان بر ضد #اهل_سنت ، جامعه را مسموم کنند.

🔰اما به‌زودی معلوم خواهد شد که مردم ما در برابر سیل دروغ‌ها و‌ تحریف‌ها دوست‌دار روحانیتِ پاک و جهادگر و حافظ هشیار امنیت و آرامش کشور در برابر #جنگ‌_ترکیبی دشمن هستند🌹🌺
✍️ ع. ثقفی

🔆 #راه_بیداری 🔆
#رسانه #فیفا #ورزشگاه_مشهد #مشهد #استادیوم #ورود_زنان_به_ورزشگاه #شهید_اصلانی #شهید_دارایی
#حرم #حرم_رضوی

 

🔆🔅🔆🔅 *راه بیداری* 🔅🔆🔅🔆

با ما همراه شوید🔻

بله: ble.im/join/YjIzYzU0N2
سروش: sapp.ir/rahe_bidari
ایتا: eitaa.com/rahe_bidari
*👈اینستاگرام/ پیج جدید/ لطفاً حمایت کنید🔻: instagram.com/rahe_bidari2*
واتساپ:chat.whatsapp.com/I81grj1mkJi3I5Y8q61YOT

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Due to the people's need for prayer, the White House was changed to the place of Friday prayers in Washington. And people can pray there every Friday. Thanks to Ahmad Mahini, the presidential candidate of the United States from the Mahin party

آیا یهودیان به بهشت می روند؟

هر سوال مطرح در ذهن هرکسی، داستان و پاسخی دارد که: با دیگری متفاوت است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *