خانه / جشنواره / پیمان سعد آباد باید نابود گردد

پیمان سعد آباد باید نابود گردد

ترکیه ترکیه مسبب وضعیت بحرانی گرد‌و‌غبار در ایران!/ تکمیل پروژه “گاپ ترکیه” جنایت محیط زیستی در حق کشورهای همسایه
۲۰ فروردین ۱۴۰۱ – ۱۱:۵۹ اخبار اجتماعی اخبار محیط زیست
ترکیه مسبب وضعیت بحرانی گرد‌و‌غبار در ایران!/ تکمیل پروژه “گاپ ترکیه” جنایت محیط زیستی در حق کشورهای همسایه
گرد و غبار عظیمی که ۲۶ استان کشور را درگیر کرد و تهران را با شاخص آلودگی بی‌سابقه ۴۱۶ به عنوان آلوده‌ترین شهر جهان معرفی کرد, نمونه‌ای از تأثیر کانون‌های گرد و غبار خارجی بود و با تکمیل پروژه سدسازی ترکیه باید انتظار طوفان‌های بدتری را داشت!
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ روز گذشته طوفان بزرگی ۲۶ استان کشور را در برگرفت و وضعیت بسیاری از شهرهای کشور را در شرایط خطرناک قرار داد. غلظت این گرد و غبار در تهران به حدی بود که این شهر را با شاخص آلودگی بی‌سابقه ۴۱۶ به عنوان آلوده‌ترین شهر جهان معرفی کرد!

به گفته مسئولان سازمان هواشناسی و سازمان محیط زیست, منشأ این گرد و غبار در کشورهای همسایه و برخواسته از مرزهای غربی کشور بوده است.

شرایط پرخطر آلودگی هوا امروز نیز در ۱۸ استان کشور ادامه دارد و سبب نگرانی شهروندان شده است. این در حالی است که کارشناسان محیط زیست معتقدند که این طوفان گرد و غبار تنها نمونه‌ای از طوفان‌های گرد

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

روزمعلم و شهادت استاد مطهری

بسم الله و سلام وعرض تبریک تقدیم به کسانی که به ما مفیدها آموختند🌴 امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *