خانه / تمدن پژوهی / پلیس با هنجارشکنان نوار ساحلی

پلیس با هنجارشکنان نوار ساحلی

جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی: پلیس با هنجارشکنان نوار ساحلی و تفرجگاه‌های کشور قاطعانه برخورد می‌کند

جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی: پلیس با هنجارشکنان نوار ساحلی و تفرجگاه‌های کشور قاطعانه برخورد می‌کند + فیلم

گروه استانها_جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از برخورد پلیس با هنجارشکنان اجتماعی در سواحل دریا و تفرجگاه‌های کشور خبر داد و گفت: برای برقراری نظم و امنیت در ایام نوروز آماده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، و به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مازندران، سردار قاسم رضایی در بازدید از نوار ساحلی استان مازندران و خزرآباد ساری با اشاره به شور و نشاط مردم برای استقبال از سال نو، اظهار داشت: مردم ولایی و پرنشاط مازندران و سایر استان ها از هم اکنون آماده پذیرایی از هزاران نفر از هموطنانی هستند که قصد سفر به این استان ها را دارند.

وی افزود: مجموعه انتظامی به عنوان یکی از وظایف اصلی خود که برقراری نظم و امنیت و آرامش مردم است از آمادگی کامل برای برقراری نظم و امنیت در ایام نوروز برخوردار است.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم از اولویت‌های پلیس است، گفت: حفظ نظم و برخورد با هنجارشکنان اجتماعی که پایبند به قانون و مقررات نیستند از جمله ماموریت‌های پلیس در طرح سالم سازی دریا است.

وی افزود: پلیس تکیه گاه مردم است و به دنبال ایجاد آرامش و شادی برای مردم، مطالبه مردم به خصوص مردم شهرهای ساحلی رعایت هنجارهای اجتماعی در سواحل و تفرجگاه‌ها از سوی مسافران است، پلیس با کسانی که بخواهند دانسته و از روی عمد این هنجارها را رعایت نکنند قاطعانه برابر قانون برخورد می‌کند.

سردار رضایی تصریح کرد: انتظار ما از مردم رعایت مسائل شرعی و قانونی در نوار ساحلی و تفرجگاه‌ها است اما آن افرادی که بخواهند اصول و عرف اجتماعی را رعایت نکنند با برخورد مقتدرانه پلیس روبرو می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه انقلاب ما بر پایه حفظ ارزش‌های اسلامی پایه‌گذاری شده و ما پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی هستیم اگر کسانی بخواهند به ارزش‌های انقلابی و اسلامی خدشه‌ای وارد کنند، پلیس مقتدرانه با آنان برخورد می‌کند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دستور به کاخ سفید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *