خانه / جشنواره / Daesh go home

Daesh go home

تظاهرات مردم پاکستان در محکومیت حمله تروریستی بر مسجد شیعیان در پیشاور+تصاویر

شفقنا افغانستان- به دنبال حمله تروریستی به نمازگزاران در مسجد جامع شیعیان شهر پیشاور مردم مسلمان در سراسر پاکستان با برپایی تظاهرات این اقدام تروریستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان، براساس گزارش رسانه‌های خارجی از پاکستان، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم پاکستان، فعالان سیاسی، مذهبی و دانشجویان در شهرهای مختلف این کشور به خیابان‌ها آمده و حمله تروریستی داعش در شهر پیشاور را محکوم کردند.

به گفته منبع، در شهرهای اسلام‌آباد، پیشاور، لاهور، اسکردو، کراچی، کویته، فیصل آباد و مولتان هواداران حزب مجلس وحدت مسلمین، شورای علمای شیعه و اعضای انجمن دانشجویان امامیه با برپایی تظاهرات گسترده، خواستار عکس العمل فوری و قوی دولت و نهادهای امنیتی پاکستان علیه تحرکات تروریستی و جلوگیری از عرض اندام تکفیری‌ها شدند.

در شهر پیشاور نیز صدها نفر از در منطقه «کوهاتی» دست به راهپیمایی زده و خیز تکفیری‌ها برای برافروختن آتش فرقه‌گرایی و تخریب امنیت و وحدت در پاکستان را محکوم کردند.

سخنرانان در این تظاهرات مردمی تاکید کردند: عوامل دست نشانده امریکا، رژیم صهیونیستی و برخی از متحدان آنان در منطقه درپی نفاق و هرج و مرج درمیان مسلمانان هستند لذا دولت پاکستان نباید برای مقابله با این توطئه‌ها کوتاهی کند.

از سوی هم، برخی شخصیت‌های سیاسی و مذهبی پاکستان با اعلام همبستگی با خانواده‌های شهدای مسجد پیشاور، تعقب، شناسایی و مجازات عوامل این جنایت هولناک را از دولت کشورشان مطالبه کردند.

گفتنی است حمله تروریستی جمعه گذشته به مسجد «امامیه» شیعیان در محله «کوچه رسالدار» شهر پیشاور مرکز ایالت خیبرپختونخوا صدها کشته و زخمی برجای گذاشت.
 

انتهای پیام

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اسکار اسلامی

سینمای نجیب ایران در یافتن راه خود با سنگلاخ های عظیم و چالش های بزرگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *